Administratorzy - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Administratorzy

Ważne! Wymagany jest przynajmniej jeden administrator całego systemu. Po założeniu konta testowego to uprawnienie przypisane jest domyślnie w panelu „Uprawnienia” do użytkownika zakładającego konto.

Administratorzy to użytkownicy, którzy mają uprawnienia do wybranych modułów i funkcjonalności systemu. W odróżnieniu od zwykłych użytkowników administratorzy mają pełen dostęp (wyświetlanie, edycja, przyznawanie dostępów) do modułu, którego są administratorem. W systemie Firmao CRM wyróżniamy sześć rodzajów administratorów oraz jeden rodzaj dyrektorów firmy, a ich role mogą pełnić menedżerowie firmy.

Rodzaje administratorów i dyrektorów

Wskazówka: Uprawnienie będzie dostępne tylko po włączeniu określonego modułu. Przeczytaj w instrukcji „Ustawienia firmy” jak włączyć moduły.


Rodzaje administratorów:

  • administratorzy całego systemu;
  • administratorzy działu sprzedaży (CRM/Faktury);
  • administratorzy działu projektów;
  • administratorzy księgowości;
  • administratorzy działu sprzętów;
  • administratorzy magazynu.

Administratorzy całego systemu mają pełen dostęp do danych i ustawień w całym systemie. Mogą korzystać z każdej opcji dostępnej w licencji przypisanej do swojego użytkownika. Ponadto mają pełen dostęp do:

Wskazówka: Administratorzy całego systemu mają dostęp do wszystkich skrzynek pocztowych i wiadomości email w systemie.


Administratorzy działu sprzedaży (CRM/Faktury) (wymaga włączenia modułu „CRM” w ustawieniach firmy) mają pełen dostęp do wszystkich:


Administratorzy działu projektów (wymaga włączenia modułu „Organizacja pracy” i zaznaczenia opcji „Projekty” w ustawieniach firmy) mają pełen dostęp do wszystkich:

Ważne! Jeśli administratorzy działu projektów nie mają dostępu do firmy powiązanej z projektem, to w projekcie i zadaniach powiązanych z projektem, w polu „Firma” wyświetli się „Brak dostępu”.


Administratorzy księgowości ​(wymaga włączenia modułu „JPK” w ustawieniach firmy) mają pełen dostęp do:

  • operacji księgowych;
  • rejestrów VAT;
  • KPiR;
  • zobowiązań;
  • spisu z natury;
  • dokumentów;
  • JPK VAT;
  • JPK MAG;
  • JPK FA;
  • JPK KPiR.

Administratorzy działu sprzętów (wymaga włączenia modułu „Sprzęt serwis” w ustawieniach firmy) mają pełen dostęp do wszystkich:


Administratorzy magazynu (wymaga włączenia modułu „CRM” oraz „ERP Magazyn” w ustawieniach firmy) mają pełen dostęp do wszystkich:

Ważne! Tylko „Administratorzy magazynu”, „Administratorzy działu sprzedaży (CRM/Faktury)” i „Administratorzy całego systemu” mają dostęp do cen zakupowych produktów.


Dyrektorzy firmy mają uprawnienia pozwalające na:


Nadawanie uprawnień administratorów i dyrektorów

Kliknij awatar w prawym górnym rogu strony. Z listy rozwijanej wybierz „Uprawnienia”.

Kliknij pole pod nazwą uprawnienia administratora lub strzałkę skierowaną w dół po prawej stronie pola. Na liście rozwijanej kliknij pole wyboru przy użytkowniku, któremu chcesz nadać uprawnienie.


Wskazówka: Uprawnienie „Dyrektorzy firmy” dodasz po kliknięciu ikony trzech kropek, która znajduje się pod uprawnieniami po prawej stronie.


Możesz zobaczyć opis uprawnień administratorów i dyrektorów firmy po najechaniu kursorem myszy na „i” w kółku obok nazwy.


Wskazówka: Dodawanie uprawnień użytkownikom zostało opisane w instrukcji „Uprawnienia”.

O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview