- /
- /
Osoby kontaktowe
W Firmao możemy definiować nowe osoby kontaktowe. Dzięki temu mamy dostęp do informacji kontaktowych większej ilości pracowników w danej firmie oraz możemy przypisać numer telefonu i adres e-mail do konkretnego użytkownika. Jest to przydatna funkcja, gdy chcemy skontaktować się wyłącznie z wybraną osobą z firmy.
Jak dodać osobę kontaktową?
W celu dodania nowej osoby kontaktowej klikamy w moduł „Firmy” w menu górnym, a następnie klikamy na nazwę firmy, do której chcemy dopisać nową osobę.
System przeniesie nas do widoku szczegółów wybranej firmy. W każdej firmie mamy dostęp do zakładki „Osoby kontaktowe“. Klikamy w nią, a następnie klikamy niebieski plus znajdujący się w lewym górnym rogu zakładki.
Otworzy nam się okno dodawania nowej osoby kontaktowej, w którym możemy zdefiniować:
- imię i nazwisko;
- numer telefonu;
- adres e-mail;
- firmę;
- stanowisko;
- zespół;
- status;
- adres;
- opis.
W celu zapisania wprowadzonych danych klikamy niebieski przycisk „Utwórz“ w prawym dolnym rogu okna. Dodana osoba kontaktowa pojawi się na liście.
Klikając na imię i nazwisko osoby kontaktowej w widoku listy, przejdziemy do jej widoku szczegółów.
W szczegółach osoby kontaktowej możemy zmienić wprowadzone dane, zobaczyć opis lub przypisać obiekty takie jak notatki czy zadania.
Pasek narzędzi w szczegółach osoby kontaktowej
Za pomocą przycisków funkcjonalnych znajdujących się w prawym górnym pasku narzędzi możemy:
- dodać notatkę;
- dodać szansę sprzedaży;
- wystawić fakturę;
- utworzyć dokument magazynowy;
- utworzyć ofertę;
- dodać zadanie;
- wysłać maila.
Wskazówka: Gdy chcemy stworzyć dokument, np. wystawić fakturę sprzedażową z widoku szczegółów osoby kontaktowej, automatycznie zostanie przypisana firma oraz osoba kontaktowa.