Awatar - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Awatar

W systemie Firmao każdy użytkownik posiada indywidualną ikonę użytkownika — awatar. Znajduje się on w prawym górnym rogu ekranu. W zależności od preferencji użytkownika możemy ustawić w ikonie nasze inicjały lub wgrane przez nas zdjęcie. To, co ustawimy, będzie widoczne w prawym górnym rogu naszego konta jako awatar, a także dla innych użytkowników na liście czatu (po prawej stronie ekranu). Ponadto wyświetlać się będzie także w widoku listy użytkowników.

Wskazówka: Aby wgrać zdjęcie, które będzie wyświetlać się jako nasz awatar, musimy wejść w szczegóły użytkownika. Opcja ta pojawi się po kliknięciu ikony trzech kropek w prawym, górnym rogu pola „Zdjęcie”. Identyfikator użytkownika możemy ustawić, klikając w edytowalne pole nad oknem szczegółów użytkownika. Będzie on widoczny jako inicjały, gdy nie ustawimy zdjęcia.


Widok awatara, gdy mamy ustawione inicjały:


Widok awatara, gdy wgramy zdjęcie:


Klikając w ikonę awatara, która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu, możemy przejść do wielu funkcjonalności, takich jak:

  • szczegóły użytkownika – w tym polu możemy edytować dane użytkownika oraz podejrzeć oś czasu, pliki, zadania i inne funkcjonalności przypisane do konta,
  • ustawienia użytkownika – pozwalają nam na dostosowanie wyglądu programu, ustawienie powiadomień, języka strony, integracji z drukarką czy też liczby obiektów na listach,
  • wyloguj się – opuszczamy system, bezpiecznie wylogowując się i chroniąc nasze dane,

    Ważne! Dalsza część instrukcji jest przeznaczona tylko dla administratora całego systemu.

  • dane firmy – tu uzupełnimy informacje o firmie, takie jak NIP, REGON, KRS, adres siedziby itd.; możemy dodać także konto bankowe oraz kasy z różnymi walutami,
  • ustawienia firmy – w tym oknie możemy modyfikować listę obiektów, np. możemy włączyć ewidencję czasu pracy, dodać magazyn, ustawić automatyzację, dostosować szablony faktur oraz wiele więcej
  • licencje i płatności – panel do zarządzania płatnościami za licencję, ilością skanów dokumentów OCR itp.,
  • program partnerski – możemy zyskiwać, polecając Firmao. Linki referencyjne (rabat na Państwa licencję Firmao za wpłaty klientów pozyskanych dzięki Państwa referencji) znajdują się w tym polu, na stronie zaznaczone zostały zielonym kolorem,
  • import danych -możemy zaimportować dane zapisane w pliku CSV.
  • uprawnienia – ustawiamy, który użytkownik może widzieć dane funkcje systemu. 

Widok awatara na liście czatu:


Ważne! Czat i widoczność awatara użytkownika na liście czatu będzie widoczny jedynie, gdy posiadamy licencję Professional lub Enterprise.


Widok awatara w module Historii zmian:


Widok awatara na liście Użytkowników:


Widok awatara przy dodawaniu komentarza:


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview