Cennik
STANDARD
od 30zł
na miesiąc za użytkownika
  • CRM - zarządzanie relacjami z klientem

  • Integracja z pocztą e-mail

  • Faktury Vat, rachunki, paragony

  • Grafiki czasu pracy, kalendarz, projekty

  • Zarządzanie zadaniami

  • Raporty, wykresy, analizy

  • Import danych

  • Uprawnienia dostępu dla pracowników

  • Oferty, zamówienia

  • Obsługa magazynu

  • Sieciowy dysk na pliki 2GB na licencję

  • Ewidencja i serwis sprzętu

  • Aplikacje mobilne Android, iOS

FULL
od 45zł
na miesiąc za użytkownika
  • Wszystkie funkcjonalności Standard oraz:

  • Definiowanie i wyświetlanie pól dodatkowych

  • Czat, Livechat, Callback

  • Edytowalne szablony faktur, ofert, umów

  • Szablony i autoresponder emailowy

  • Sieciowy dysk na pliki 10GB na licencję

  • Integracja z telefonią VOIP

  • Szczegółowe raporty, wykresy sprzedaży

  • Automatyczne cykliczne generowanie faktur

  • Grupy cenowe i ceny indywidualne

  • Modyfikowalny panel klienta

  • Jednolity plik kontrolny (JPK)

  • Automatyzacja. Procesy-Akcje

FULL +
od 90zł
na miesiąc za użytkownika
  • Wszystkie funkcjonalności Full oraz:

  • Możliwość rozbudowy systemu

  • Integracja z Google Calendar

  • Ankiety e-mailowe, telefoniczne

  • Księgowość, kasa, kadry i płace

  • Obsługa wysyłki SMS

  • Integracja ze sklepami internetowymi/Allegro

  • Integracje z systemami księgowymi/bankami

  • Integracja z systemami kurierów

  • Integracja z Mapami

  • Obieg dokumentów i zadań

  • ERP - produkcja

  • Integracja z drukarką fiskalną

Porównanie licencji

STANDARD
FULL
FULL +
Brak Opłaty instalacyjnej
CRM - zarządzanie relacjami z klientem
Zadania, projekty, kalendarz
Ewidencja czasu pracy
Fakturowanie
Ewidencja środków trwałych i sprzętu firmowego
Tablica informacyjna
Elastyczny wybór licencji (STANDARD/FULL/FULL+) poszczególnych użytkowników
Dostęp do API od 45zł od 45zł
1
Darmowy support
Raporty PDF, Excel, CSV
Historia zmian danych
Szyfrowanie połączenia - SSL/TLS (https)
Import danych
Zapisywalne filtry
Najwydajniejsze serwery (wysoka szybkość działania aplikacji)
Jeden kontrahent może być przypisany do następującej ilości grup: 1 10 25
Załączniki (przechowywanie plików, limit GB na każdą licencję) 2GB 10GB bez limitu
2
Oferty i zamówienia
Umowy
Magazyn produktów
Dokumenty magazynowe
Proste kosztorysy
Przypomnienia o terminach
Integracja z pocztą e-mail
OCR - automatyczne skanowanie dokumentów
4
4
4
Definiowanie i wyświetlanie pól dodatkowych
Automatyczne przypomnienia o nowych aktywnościach
Wykres Gantt-a
Prawy panel informacyjny
Edytowalne raporty PDF, Excel, CSV
Zmiany seryjne danych
Edytowalne szablony faktur, zamówień, ofert.
Automatyczne tworzenie kontrahentów i osób kontaktowych z e-maili
Automatyczne tworzenie zadań z e-maili
Szablony emailowe
Autoresponder emailowy
Integracja z telefonią VOIP
Czat
Livechat, Callback
3
3
Szczegółowe raporty sprzedaży
Wersje produktów
Wiele kont bankowych
Śledzenie odczytania wysłanej wiadomości email
Automatyczne cykliczne generowanie i wysyłanie faktur do umów
Grupy cenowe i ceny indywidualne
Filtrowanie użytkowników po IP
Szanse sprzedaży
Uproszczona księgowość, JPK
Panel klienta
3
Automatyzacja. Możliwość samodzielnego definiowania procesu-akcji która zostanie wykonana po zaistnieniu zdefiniowanego warunku
3
Płatne dostosowanie systemu - możliwość dokupienia indywidualnych funkcjonalności
Integracja z Google Calendar
Ankiety e-mailowe
3
Ankiety telefoniczne
Moduł kadr i płac
Obsługa wysyłki SMS
3
Wielomagazynowość
Dokumenty kasowe KP/KW
Integracja ze sklepami internetowymi
3
Szybsze pobieranie wiadomości e-mail
Drzewo zadań
Listy – archiwizacja korespondencji listowej
Mapy
Rozszerzone kosztorysowanie projektów
Eksport faktur zakupowych do Elixir
Eksport oraz import plików w formacie EDI++
Drzewo filtrów
Podział plików na foldery
Opóźniona wysyłka wiadomości e-mail
Integracja z Allegro, Prestashop, Symfonia FiK i MK, Ramzes, Comarch
3
Historia stanów magazynowych produktów
Kompletacja(produkcja) z półproduktów
Powiązanie kontrahenta z oddziałami (filie)
Podwykonawcy
Rezerwacja produktów
Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom
Synchronizacja kontrahentów między organizacjami
Integracja z drukarką fiskalną
Dialer - seryjne wykonywanie połączeń telefonicznych
Pełne wsparcie techniczne 365 dni w roku 8:00-20:00
Wiele innych funkcji napisz do nas napisz do nas napisz do nas

1  API jest dostępne za darmo gdy licencja posiada co najmniej 10 kont Full+. W pozostałych przypadkach obowiązuje cena od 45zł.
2  Tylko, gdy wszystkie konta posiadają licencję Full+
3  Wymaga włączonego konta API
4  Każda licencja Full+ posiada 5 OCR w cenie. Dodatkowa paczka 20 dokumentów OCR: 10/9/8/7 PLN/miesiąc przy zakupie odpowiednio na 1/3/6/12 miesięcy




Szczegółowy cennik za każdego użytkownika w zależności od długości abonamentu:

Wersja abonament na 1 miesiąc abonament na 3 miesiąc abonament na 6 miesiąc abonament na 12 miesiąc
STANDARD 39zł netto/miesiąc 36zł netto/miesiąc (-8%) 33zł netto/miesiąc (-15%) 30zł netto/miesiąc (-23%)
FULL 60zł netto/miesiąc 55zł netto/miesiąc (-8%) 50zł netto/miesiąc (-17%) 45zł netto/miesiąc (-25%)
FULL+ 117zł netto/miesiąc 108zł netto/miesiąc (-8%) 99zł netto/miesiąc (-15%) 90zł netto/miesiąc (-23%)


Firmao na własnym serwerze

W przypadku gdy istnieje chęć zainstalowania Firmao na własnym serwerze należy wykupić licencje STANDALONE. Licencja STANDALONE nie posiada miesięcznych opłat za poszczególnych użytkowników, natomiast posiada opłatę początkową za licencje. Prosimy o kontakt w przypadku zainteresowania taką licencją.


Firmao na dedykowanym serwerze

Istnieje możliwość wykupienia licencji na dedykowanym dla Państwa instalacji Firmao serwerze firmy Amazon. Cena takiej licencji ustalana jest indywidualnie i zależy od ilości użytkowników oraz wielkości serwera. W takim przypadku pobieramy początkową opłatę instalacyjną oraz opłatę miesięczną za korzystanie z serwera. Prosimy o kontakt w przypadku zainteresowania taką licencją.

Cena wsparcia technicznego wersji na własnym serwerze i serwerze dedykowanym na rok to 2000zł netto.


Ceny netto nie uwzględniają 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury VAT.
Cena za godzinę pracy programisty Firmao (modyfikacje szablonów faktur, ofert, raportów etc., zmiana lub nowe funkcjonalności) to 180 PLN/h netto

Wypróbuj bezpłatnie Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.
Nie musisz podawać danych karty kredytowej.
Oprogramowanie Firmao może być dostosowywane do indywidualnych potrzeb firm.


Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM