Szukasz narzędzia do zarządzania rozproszonym lub pracującym w terenie zespołem sprzedaży? Sprawdź Firmao – CRM, który pomoże Ci przejąć kontrolę nad sprzedażą w systemie zdalnym.
Przejmij kontrolę nad procesem sprzedaży z CRM Firmao
Proces sprzedaży to szereg działań, które należy wykonać krok po kroku, aby sfinalizować sprzedaż. Przy dużej liczbie handlowców i rozmów sprzedażowych łatwo jest coś przegapić, jeśli nie kontroluje się każdego etapu w procesie. Jest to szczególnie trudne, jeśli zespół pracuje zdalnie – jest rozproszony lub pracuje w terenie – nie ma żadnej kontroli nad tym, co faktycznie robią pracownicy sprzedaży.
Chaotyczne i niespójne działania sprzedażowe to prosta droga do porażki. Przy pomocy Firmao – CRM dla zespołów rozproszonych – przejmiesz kontrolę nad procesem sprzedaży, poukładasz pracę zespołu, będziesz precyzyjnie monitorować efekty działań oraz co najważniejsze – nie będziesz tracić klientów.
Usprawnij wymianę wiedzy o klientach dzięki systemowi CRM
W zespołach, które nie pracują w biurze i wykonują swoją pracę zdalnie z różnych lokalizacji, wymiana wiedzy o prowadzonych rozmowach sprzedażowych jest kluczowa. Brak szybkiego wglądu w dane klientów, informacje o kontaktach z nimi czy notatkę po spotkaniu może mieć nie najlepsze skutki. Jeśli chcesz uniknąć niepotrzebnych nieporozumień, zadbaj o relacje z klientami, przy pomocy Firmao CRM dla zespołów sprzedaży pracujących zdalnie.
Z Firmao skutecznie zorganizujesz pracę w zespole i przepływ wiedzy o klientach. Jest to szczególnie ważne w przypadku pracy zdalnej, rozproszonej lub w terenie. Już nigdy nie zgubisz danych klienta i nie zapomnisz, żeby odezwać się do niego w odpowiednim momencie, a wszystkie notatki będą dostępne dla całego zespołu. System pozwoli Ci zadbać o wysokie standardy współpracy zespołu i obsługi klientów.
Zwiększ produktywność pracy zdalnej z CRM Firmao
Nie pozwól, aby Twoi handlowcy zajmowali się wypełnianiem dokumentów zamiast sprzedażą! Wesprzyj sprzedawców sprawdzonym rozwiązaniem CRM dla rozproszonych zespołów sprzedaży – odciąży ich w powtarzalnych czynnościach i pozwoli działać w sposób systematyczny.
Firmao CRM umożliwia korzystanie z szablonów wiadomości, planowanie zadań oraz integrację z wieloma narzędziami, w tym do obsługi telefonicznej (VOiP).