Bezpośrednie połączenie z kontem bankowym w Firmao - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Bezpośrednie połączenie z kontem bankowym w Firmao

W Firmao możesz bezpośrednio połączyć swoje konto bankowe za pomocą platformy Kontomatik. Dzięki temu faktury będą automatycznie oznaczane jako „Opłacone”, a w module Płatności zobaczysz przelewy i saldo konta. Integracja zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Ważne! Poniższa instrukcja jest przeznaczona jedynie dla użytkowników z licencją Professional, Enterprise lub Supreme.


Jak połączyć konto bankowe z kontem Firmao?

Kliknij awatar w prawym górnym rogu, a następnie z listy rozwijanej wybierz „Ustawienia firmy”.


Wybierz sekcję „Integracja z bankiem” i kliknij przycisk „Dodaj konto bankowe” w lewym górnym rogu okna.


Następnie wybierz swój bank z dostępnych opcji.


Po wybraniu banku wpisz swój adres e-mail oraz zaznacz wymagane zgody. Następnie kliknij „Kontynuuj”.


Następnym krokiem jest autoryzacja w banku. Kliknij „Kontynuuj”, aby otworzyć stronę banku, zalogować się do systemu i potwierdzić udostępniane dane.


Po autoryzacji wybierz, które konta bankowe chcesz podłączyć. Następnie w polu „Podłączone konta bankowe” pojawi się nazwa podłączonego banku oraz termin ważności dostępu.


Widok płatności w systemie Firmao

W menu głównym kliknij zakładkę „Płatności”. W niej znajdziesz informacje na temat ostatnich płatności takie jak:

  • tytuł przelewu,
  • kwota przelewu,
  • opis przelewu,
  • data przelewu,
  • data księgowania,
  • data utworzenia płatności w systemie.

W prawym górnym rogu znajdziesz informacje na temat salda swoich podpiętych kont.

O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview