- /
- /
Bezpośrednie połączenie z kontem bankowym w Firmao
W Firmao możesz bezpośrednio połączyć swoje konto bankowe za pomocą platformy Kontomatik. Dzięki temu faktury będą automatycznie oznaczane jako „Opłacone”, a w module Płatności zobaczysz przelewy i saldo konta. Integracja zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Ważne! Poniższa instrukcja jest przeznaczona jedynie dla użytkowników z licencją Professional, Enterprise lub Supreme.
Jak połączyć konto bankowe z kontem Firmao?
Kliknij awatar w prawym górnym rogu, a następnie z listy rozwijanej wybierz „Ustawienia firmy”.

Wybierz sekcję „Integracja z bankiem” i kliknij przycisk „Dodaj konto bankowe” w lewym górnym rogu okna.

Następnie wybierz swój bank z dostępnych opcji.

Po wybraniu banku wpisz swój adres e-mail oraz zaznacz wymagane zgody. Następnie kliknij „Kontynuuj”.

Następnym krokiem jest autoryzacja w banku. Kliknij „Kontynuuj”, aby otworzyć stronę banku, zalogować się do systemu i potwierdzić udostępniane dane.

Po autoryzacji wybierz, które konta bankowe chcesz podłączyć. Następnie w polu „Podłączone konta bankowe” pojawi się nazwa podłączonego banku oraz termin ważności dostępu.

Widok płatności w systemie Firmao
W menu głównym kliknij zakładkę „Płatności”. W niej znajdziesz informacje na temat ostatnich płatności takie jak:
- tytuł przelewu,
- kwota przelewu,
- opis przelewu,
- data przelewu,
- data księgowania,
- data utworzenia płatności w systemie.

W prawym górnym rogu znajdziesz informacje na temat salda swoich podpiętych kont.
