Czy w branży szkoleniowej może sprawdzić się system Firmao CRM? Czy sprosta specyficznym potrzebom firm, które zajmują się organizacją i przeprowadzaniem różnego rodzaju szkoleń?
Czy system CRM obsłuży szkolenie w całości, czyli przygotowanie materiałów, zatrudnienie trenerów oraz prelegentów, kampanie telefoniczne, listy uczestników, fakturowanie, a także certyfikowanie?
Czy Firmao to system CRM dla firmy szkoleniowej? Zdecydowanie tak. Czytając ten wpis, dowiecie się o nowej wersji naszego systemu, który został przygotowany zgodnie z potrzebami branży szkoleniowej pod nadzorem osób z wieloletnim doświadczeniem w działaniu w tej branży.
Branża szkoleniowa i jej potrzeby
Już od jakieś czasu obserwowaliśmy wzmożone zainteresowanie naszym systemem CRM wśród firm pracujących w obszarze wszelkiego rodzaju szkoleń. Rozmawialiśmy z wieloma przedstawicielami firm, nawiązując współpracę, która pozwoliła nam poznać potrzeby branży szkoleniowej. Nadrzędną potrzebą jest oczywiście możliwość zarządzania szkoleniami. Na proces ten składają się następujące czynności:
- Organizacja miejsca szkolenia;
- Zatrudnienie trenerów i prelegentów oraz zarządzanie nimi;
- Organizacja materiałów szkoleniowych;
- Wykonanie kampanii telefonicznej oraz mailowej pozyskującej uczestników szkolenia;
- Zarządzanie listą osób zainteresowanych szkoleniem oraz zdecydowanych na udział w szkoleniu;
- Wyznaczanie osób kontaktowych w ramach kontaktu z osobami zainteresowanymi lub zdecydowanymi;
- Ustalanie indywidualnych cen szkoleń dla każdego z uczestników oraz zapisywanie uwag przy każdym z uczestników;
- Generowanie indywidualnych certyfikatów uczestnictwa w szkoleniu dla każdego z uczestników;
- Automatyczne fakturowanie i wysyłka faktur do osób odpowiedzialnych.
Firmao Szkolenia – system CRM do obsługi szkoleń
Mając wiedzę o potrzebach branży szkoleniowej, mogliśmy rozpocząć pracę nad systemem dostosowanym do jej potrzeb. Zaowocowało to już kilkoma, dużymi wdrożeniami dla warszawskich oraz łódzkich firm szkoleniowych. Nasz nowy system pozwala na wykonywanie wszystkich czynności opisywanych w poprzednim rozdziale.
Ponadto system CRM pozwala również na wysyłanie potwierdzeń obecności uczestników, wysyłkę wiadomości SMS do uczestników oraz osób kontaktowych, a także w celach windykacyjnych – na podstawie nieopłaconych faktur. Dzięki integracji z narzędziem emSzmal pozwala na monitorowanie płatności na koncie bankowym i automatyczne zmiany statusów faktur wystawionych przez system.
Integracja z pocztą e-mail pozwala na ciągłe utrzymanie kontaktu z klientami. Firmy zajmujące się organizacją szkoleń dzięki integracji systemu CRM Firmao z modułem Firmao-Livechat na swojej stronie internetowej, otrzymają system do pełnej obsługi firmy, a także do utrzymywania stałego kontaktu z klientami.
Proponowane przez nas rozwiązanie pozwala na zmniejszenie ilości pracy, oraz sprawia, że jest ona bardziej wydajna, jak i miarodajna, jednocześnie maksymalizując zarobki.
Jak przetestować Firmao – system CRM dla firmy szkoleniowej?
Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania dostępu do darmowej wersji demo naszego oprogramowania oraz fachową pomoc naszych pracowników, którzy zaprezentują Państwu jak nasze nowe narzędzie, pozwoli Państwu pracować mniej i zarabiać więcej zarówno w branży szkoleniowej, jak i każdej innej!
Sprawdź przez 14 dni za darmo, jak zarządzanie szkoleniami może być jeszcze prostsze.