CRM dla B2B

Opublikowano: 24.11.21CRM
System CRM dla B2B

Szukasz narzędzia IT do zarządzania sprzedażą w modelu B2B? Sprawdź Firmao CRM, który pomoże Ci przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży.

Przejmij kontrolę nad procesem sprzedaży B2B

Proces sprzedaży w B2B często jest złożony, trwa długo i angażuje kilku interesariuszy. Wiele zmiennych i znaczna wartość transakcji w B2B powodują, że łatwo jest stracić potencjalnego klienta, a wraz z nim wartościową szansę sprzedaży.

Przy pomocy CRM Firmao nie stracisz kontroli nad procesem sprzedaży B2B. Ogarniesz chaos w sprzedaży – precyzyjnie zaplanujesz działania sprzedażowe, będziesz je krok po kroku realizować i będziesz mierzyć efekty działań. Dzięki temu unikniesz błędów i nie będziesz tracić klientów zainteresowanych Twoją ofertą. W Firmao CRM dla B2B stworzysz tyle procesów sprzedażowych, ile tylko potrzebujesz.

Popraw jakość obsługi klienta

Zarządzanie relacjami oraz wysoka jakość obsługi mają kluczowe znaczenie w sprzedaży B2B. Z Firmao poprawisz jakość obsługi, centralizując działania sprzedażowe. W CRM dla B2B będziesz mieć wgląd do kontaktów telefonicznych i mailowych z klientem, a handlowcy i opiekunowie klientów, będą mieć dostęp do ustaleń dotyczących współpracy. Już nigdy nie zapomnisz napisać maila do klienta po spotkaniu, a wszystkie notatki będą dostępne dla całego zespołu. 

Zwiększ produktywność pracy w systemie b2b

Nieistotne, jak duży masz zespół sprzedaży – nie pozwól, aby Twoi handlowcy zajmowali się wypełnianiem dokumentów zamiast sprzedażą! Wdróż system CRM, który wyręczy ich w codziennych działaniach i pozwoli skupić się na poprawieniu skuteczności sprzedaży.

Przy pomocy Firmao Twój zespół będzie pracował szybciej i efektywniej. Szablony wiadomości pozwolą zautomatyzować część komunikacji z klientami. Integracja z systemami VOiP umożliwi szybki kontakt. Dzięki zadaniom sprzedawcy zaplanują kolejne kontakty z klientami, o których nie zapomną dzięki kalendarzowi.

Wiedz, jaka jest szansa sprzedaży

Brak dobrych wskaźników i narzędzia, żeby twardo ocenić działania sprzedażowe, to najkrótsza droga do porażki. Kiedy nie wiesz, w oparciu o co zaplanować prace zespołu, nie możesz przewidzieć, jaki będzie efekt sprzedaży. Potrzebujesz wiedzieć, jakie są kluczowe wskaźniki sprzedaży, żeby poprawić przewidywalność biznesu – ilu będziesz mieć klientów, jakich oraz o jakiej wartości.

Z Firmao nie tylko opiszesz proces, ale też zmierzysz działania sprzedażowe. Będziesz wiedzieć, gdzie leady uciekają, które elementy procesu są do naprawy oraz lepiej ocenisz, czy to, co robi zespół sprzedaży zmierza w dobrym kierunku. 

Wdróż Firmao CRM dla B2B, a zbudujesz mierzalną i przewidywalną sprzedaż!

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao