Funkcjonalność chat w systemie Firmao

W systemie Firmao jest możliwość korzystania z funkcjonalności Chat, która pozwala na szybką komunikację między użytkownikami systemu Firmao na własnym koncie. Funkcjonalność pozwala na komunikację bezpośrednio między użytkownikami oraz w danej grupie, żeby mieć możliwość korzystania z danej funkcjonalności użytkownik musi posiadać minimum licencje Full oraz API jeśli chcielibyśmy korzystać z funkcjonalności Livechat oraz CallBack.

W prawym panelu, poprzez Chat jest możliwość zmiany statusu danego użytkownika po kliknięciu na ikonę widoczną na zrzucie ekranu u dołu.

Lista statusów:
Dostępny – powoduje że użytkownik będzie widoczny na czacie na czacie przez innych użytkowników jako dostępny, a wiadomości z Livechat czy też CallBack nie będą dla niego widoczne.
Konsultant Livechat – powoduje że użytkownik będzie widoczny na czacie przez innych użytkowników jako dostępny jako dostępny oraz na Livechat przez co wiadomości z Livechat również będą do niego przychodzić
Konsultant CallBack – powoduje że użytkownik będzie widoczny na czacie przez innych użytkowników jako dostępny jako dostepny oraz będzie dla tego użytkownika widoczna grupa „CallBack” na której pojawiają się wszystkie numery z Panelu CallBack na własnej stronie.
Konsultant Livechat i CallBack – powoduje że użytkownik będzie widoczny na czacie przez innych użytkowników jako dostępny oraz będzie konsultantem Livechat oraz CallBack.
Niewidoczny – powoduje że użytkownik będzie widoczny na czacie jako niedostępny przez innych użytkownik, ale będzie mógł korzystać z czatu.
Niedostępny – powoduje że użytkownik nie będzie mógł korzysta z funkcji czatu oraz Livechat.
Chat można modyfikować na własny sposób, jesteśmy w stanie np. zmienić wygląd wyświetlania listy użytkowników w prawym panelu czy też dodać grupę.
Dodaj grupę – Pozwala na dodanie grupy na Chacie z uwzględnieniem nazwy oraz jacy użytkownicy mają mieć wgląd do grupy.
Zmień wygląd listy użytkowników – Pozwala na zmianę wyglądu listy (czy ma się wyświetlać Imię oraz Nazwisko użytkownika czy też Zdjęcie)
Otwieraj czat w panelu głównym – Pozwala na zmianę wyświetlania okna rozmowy (czy ma się wyświetlać w pełnym ekranie czy też w małym oknie)
Pokaż najpierw aktywnych użytkowników – Pozwala na zmianę wyświetlania listy użytkowników, aby najpierw na liście byli widoczni użytkownicy dostępni

 

Okno rozmowy:
Istotne funkcjonalności w oknie rozmowy:
 – Status gdy wiadomość została przeczytana
 – Status gdy wiadomość nie została przeczytana
 – Po kliknięciu na ikonę będziemy mogli dokonać edycji wysłanej treści lub klikając po wysłaniu wiadomości „Strzałkę do góry” na klawiaturze.
 – Po kliknięciu na ikonę dany plik zostanie pobrany.
 – Możliwość zamieszczenia pliku w rozmowie poprzez przeciągnięcie pliku z np. Pulpitu
 – Informacja o nowej wiadomości która nie została przeczytana przez Nas.

Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM