Szukasz CRM do zarządzania relacjami z klientami w firmie produkcyjnej? Sprawdź Firmao, które wspiera producentów maszyn, mebli, okien, dachów i wielu innych.
Zamieniaj kontakty w kontrakty dzięki systemowi CRM
Z Firmao CRM zaplanujesz pracę z klientem od pierwszego kontaktu, aż do złożenia zamówienia i podpisania umowy. Bez względu na to, co produkuje Twoja firma, możesz stworzyć w Firmao tyle procesów sprzedaży, ile potrzebujesz i dostosować je do specyfiki Twojej firmy.
Dzięki zautomatyzowaniu całej ścieżki sprzedaży Twoi sprzedawcy nie pominą żadnego działania w procesie obsługi klienta. Z Firmao CRM przejmiesz kontrolę nad procesem sprzedaży w bardzo prosty sposób bez konieczności instalowania trudnego w obsłudze oprogramowania. System CRM dla firmy produkcyjnej Firmao jest łatwy we wdrożeniu w każdym aspekcie firmy.
Popraw jakość obsługi klienta w swojej firmie produkcyjnej
Handlowiec w firmie produkcyjnej na co dzień dzwoni do klientów, umawia wizyty handlowe, pilnuje spływu zamówień, przygotowuje raporty i zestawienia. Czasem wystarczy, że zapomni odezwać się do klienta w ustalonym terminie, a ten dokona zakupu u konkurencji.
W Firmao dla firm produkcyjnych będziesz miał wgląd do historii interakcji z klientem – wykonanych telefonów, wysłanych maili, notatek, ofert, zamówień i ustaleń dotyczących współpracy. Dzięki wysokiej automatyzacji procesu sprzedaży i obsługi system Firmao pomoże podnieść jakość relacji z Twoimi klientami. Już nigdy nie zapomnisz wysłać oferty do klienta, a wszystkie dane o kliencie będą dostępne w jednym miejscu online 24h na dobę. System CRM Firmao wspomoże zatem sprzedaż w każdej firmie produkcyjnej zwiększając efektywność jej handlowców.
Zwiększ i rozwijaj sprzedaż za pomocą systemu CRM Firmao
Nieważne, czy chcesz skupić się na obsłudze przychodzących zamówień, czy proaktywnie szukać nowych klientów. System Firmao CRM w firmie produkcyjnej powinien wyręczać sprzedawców w ich powtarzalnych aktywnościach, aby mieli więcej czasu na poprawę skuteczności działań sprzedażowych.
Wdrożenie CRM dla firmy produkcyjnej pomoże zaplanować działania handlowe oraz zaoszczędzi czas na aktywności sprzedażowe. Ofertę dla klienta przygotujesz błyskawicznie dzięki szablonom dokumentów, sekwencje wiadomości wyręczą Cię w wysyłaniu przypomnień klientom, a zadania nie pozwolą zapomnieć o umówionym spotkaniu.
Kontroluj realizację celów produkcji, sprzedaży i nie tylko!
Dzięki CRM możesz na bieżąco śledzić pracę swoich handlowców, w postaci czytelnego i dokładnego lejka sprzedaży. Masz także stały dostęp do szerokich statystyk i wykresów generowanych w czasie rzeczywistym.
Z Firmao zbudujesz mierzalną i przewidywalną sprzedaż. Wyznaczysz cele dla handlowców – indywidualne i zespołowe, a na podstawie danych wprowadzanych do systemu Firmao przygotowuje automatycznie raporty sprzedażowe. Dzięki temu szybko sprawdzisz liczbę kontaktów, wartość ofert i zamówień, a także zweryfikujesz skuteczność sprzedaży produktów. Z Firmao będziesz podejmował decyzje biznesowe oparte na faktach i danych.
CRM z magazynem dla firmy produkcyjnej
CRM Firmao to nie tylko program do pomagający zarządzać relacjami z klientami. Dzięki różnorodności dostępnych modułów oprogramowanie CRM może być idealnym narzędziem do obsługi magazynu firm produkcyjnych. Oferowany przez Firmao CRM z magazynem dla firmy produkcyjnej to doskonałe rozwiązanie do zarządzania magazynem, w tym między innymi zlecania produkcji, obsługi zamówień i dostaw, czy rezerwacji materiałów. Zobacz więcej o systemie ERP dla firm do obsługi magazynu.