- /
- /
Uzupełnienie danych firmy
Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla użytkowników posiadających uprawnienia administratora całego systemu lub uprawnienia dyrektora firmy.
W systemie Firmao CRM w widoku „Dane firmy” możesz dodawać, edytować i usuwać podstawowe dane firmy.
W celu edycji lub wyświetlenia danych firmy kliknij awatar w prawym górnym rogu strony. Z listy rozwijanej wybierz opcję „Dane firmy”.
Otworzy się nowy widok, w którym masz możliwość dodania lub edytowania danych Twojej firmy w polach znajdujących się w górnej części ekranu.
W oknie szczegółów Twojej firmy znajdują się następujące pola do wypełnienia:
- nazwa;
- strona internetowa;
- NIP;
- REGON;
- KRS;
- BDO;
- telefon;
- fax;
- ulica;
- miasto;
- kod pocztowy;
- państwo;
- e-mail.
Wprowadzane dane będą później widoczne na wszystkich dokumentach. W dowolnej chwili możesz edytować te informacje, jednak zmiany będą widoczne tylko na nowo utworzonych dokumentach.
Warto wiedzieć:
1. W ramach jednego konta możesz uzupełnić dane jednej firmy. Firmao pozwala na utworzenie powiązanych kont, do których możesz zalogować się za pomocą tego samego adresu mailowego. Pomiędzy firmami możesz przełączać się w lewym górnym rogu. O tym, jak dodać powiązaną firmę, przeczytasz na naszym FAQ pod tym linkiem.
2. W widoku „Dane firmy” na pasku w górnej części ekranu masz możliwość przejścia do innych modułów systemu Firmao: Uprawnienia, Import danych, Licencje i płatności, Program partnerski, Ustawienia.