Dane firmy - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Dane firmy

Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla administratorów całego systemu i dyrektorów firmy.

W systemie Firmao CRM w widoku „Dane firmy” możesz dodać, edytować i usuwać podstawowe dane firmy, dodać konta bankowe, opis firmy oraz kasy wykorzystywane w obrocie gotówkowym przy pomocy dokumentów kasowych.

Wskazówka: W ramach jednego konta możesz uzupełnić dane jednej firmy. Firmao pozwala na utworzenie powiązanych kont, do których możesz zalogować się za pomocą tego samego adresu mailowego. Pomiędzy firmami możesz przełączać się w lewym górnym rogu. O tym, jak dodać powiązaną firmę, przeczytasz na naszym FAQ pod tym linkiem.


Gdzie znajdują się dane firmy?

W celu edycji lub wyświetlenia danych firmy kliknij awatar w prawym górnym rogu strony. Z listy rozwijanej wybierz opcję „Dane firmy”.


Wówczas otworzy się nowy widok, w którym masz możliwość dodania, lub jeśli zostały już wprowadzone, edytowania i usuwania danych swojej firmy w polach znajdujących się w górnej części ekranu, oraz w zakładkach:

  • konta bankowe;
  • kasy (wymaga zaznaczenia pola wyboru „Dokumenty kasowe”, które znajdziesz wchodząc w Ustawienia firmy i wybierając pozycję „Pozostałe” w panelu nawigacyjnym po lewej stronie);
  • opis firmy;
  • historia zmian.


W widoku „Dane firmy na pasku w górnej części ekranu masz możliwość przejścia do innych modułów systemu Firmao klikając na przycisk:


Uzupełnienie danych firmy

 W oknie szczegółów Twojej firmy znajdują się następujące pola do wypełnienia:

  • nazwa;
  • strona internetowa;
  • NIP;
  • REGON;
  • KRS;
  • BDO;
  • telefon;
  • fax;
  • ulica;
  • miasto;
  • kod pocztowy;
  • państwo;
  • email.


Wskazówka: Wprowadzane dane będą później widoczne na wszystkich dokumentach. W dowolnej chwili możesz edytować te informacje, ale zmiany będą widoczne tylko na nowo utworzonych dokumentach.


Jak dodać konta bankowe do Firmao?

W celu dodania kont bankowych kliknij ikonę niebieskiego plusa w lewym górnym rogu zakładki „Konta bankowe”. Po tej czynności wyświetli się okno dodawania konta bankowego, w którym masz do uzupełnienia następujące pola: 

  • numer konta bankowego (pole wymagane) — system nie pozwoli dodać błędnego numeru konta o długości 26 cyfr. Natomiast jeżeli chcesz dodać konto z inną ilością cyfr niż 26, posiadając konto zagraniczne, system pozwoli dodać konto z komunikatem „Numer konta wygląda na błędny lub zagraniczny. Czy jesteś pewien jego poprawności?”. Po kliknięciu „Tak” konto zostanie dodane do systemu. Na podstawie polskiego numeru konta Firmao automatycznie uzupełni pole „Identyfikator” oraz „Nazwa banku”
  • nazwa banku;
  • identyfikator (pole wymagane);
  • swift;
  • waluta;
  • kolejność, w jakiej będą wyświetlać się na liście, jeśli dodasz więcej niż jedno konto bankowe.


Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij niebieski przycisk „Utwórz” lub szary przycisk „Utwórz i dodaj kolejne” w prawym dolnym rogu okna dialogowego, jeśli chcesz dodać następne konto bankowe.

Ważne! W celu wprowadzenia więcej niż jednego konta bankowego musisz posiadać licencję Professional, Enterprise lub Supreme.


Jak dodać oraz wprowadzić wartość początkową kasy?

Ważne! Dodawanie kasy dostępne jest dla licencji Enterprise i Supreme. Zakładka będzie widoczna po włączeniu modułu „Dokumenty kasowe” w zakładce „Pozostałe” w „Ustawieniach firmy”.

W celu dodania kasy kliknij na zakładkę „Kasy”, a następnie ikonę niebieskiego plusa w lewym górnym rogu zakładki.


Następnie wyświetli się okno dodawania kasy, w którym uzupełnij pola:

  • nazwa kasy (pole wymagane);
  • wartość początkowa (pole wymagane);
  • identyfikator (pole wymagane) identyfikator będzie wyświetlany na liście kas podczas tworzenia dokumentów kasowych;
  • waluta;
  • kolejność, w jakiej będą wyświetlać się na liście, jeśli dodasz więcej niż jedną kasę.


Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij niebieski przycisk „Utwórz” lub szary przycisk „Utwórz i dodaj kolejne” w prawym dolnym rogu okna dialogowego, jeśli chcesz dodać następną kasę.


Jak dodać opis firmy?

W celu dodania opisu firmy przejdź do zakładki „Opis”. Możesz wykonać szybką edycję po kliknięciu w dowolnym miejscu pola znajdującego się w zakładce lub ikonę ołówka, którą znajdziesz po prawej stronie po najechaniu na nie kursorem myszy. Jeśli chcesz dokonać edycji w nowym oknie kliknij na ikonę ołówka w kwadracie obok ikony ołówka.


Tekst uzupełniony w zakładce „Opis” wyświetlany jest na trzech szablonach ofert

Widoczny jest na drugiej stronie w widoku podglądu oferty.

O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview