Dane firmy - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Dane firmy

Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla administratorów całego systemu i dyrektorów firmy.

W systemie Firmao CRM w widoku „Dane firmy” możesz dodać, edytować i usuwać podstawowe dane firmy, konta bankowe, opis firmy oraz kasy wykorzystywane w obrocie gotówkowym przy pomocy dokumentów kasowych.


Gdzie znajdują się dane firmy? Dokumenty magazynowe a aktualizacja stanów magazynowych

W celu edycji lub wyświetlenia danych firmy kliknij awatar w prawym górnym rogu strony. Z listy rozwijanej wybierz opcję „Dane firmy”.


Otworzy się nowy widok, w którym masz możliwość dodania lub edytowania danych Twojej firmy w polach znajdujących się w górnej części ekranu oraz w zakładkach:

  • konta bankowe;
  • kasy (wymaga zaznaczenia pola wyboru „Dokumenty kasowe”, które znajdziesz wchodząc w Ustawienia firmy i wybierając „Pozostałe” w panelu nawigacyjnym po lewej stronie);
  • opis firmy.

W zakładce historia zmian możesz przejrzeć wszystkie wprowadzone zmiany.


Uzupełnienie danych firmy

 W oknie szczegółów Twojej firmy znajdują się następujące pola do wypełnienia:

  • nazwa;
  • strona internetowa;
  • NIP;
  • REGON;
  • KRS;
  • BDO;
  • telefon;
  • fax;
  • ulica;
  • miasto;
  • kod pocztowy;
  • państwo;
  • email.

Wskazówka: Wprowadzane dane będą później widoczne na wszystkich dokumentach. W dowolnej chwili możesz edytować te informacje, ale zmiany będą widoczne tylko na nowo utworzonych dokumentach.


Jak dodać konta bankowe do Firmao?


W celu dodania kont bankowych kliknij ikonę niebieskiego plusa w lewym górnym rogu zakładki „Konta bankowe”. Wyświetli się okno dodawania konta bankowego, w którym masz do uzupełnienia następujące pola: 

  • numer konta bankowego (pole wymagane) — system nie pozwoli na dodanie nieprawidłowego polskiego numeru konta o długości 26 cyfr. Natomiast jeżeli chcesz dodać zagraniczne konto bankowe, konieczne będzie kliknięcie „Tak” na wyświetlonym komunikacie w celu potwierdzenia, że wprowadzony numer konta jest prawidłowy;
  • nazwa banku;
  • identyfikator (pole wymagane);
  • swift;
  • waluta;
  • kolejność, w jakiej będą wyświetlać się na liście, jeśli dodasz więcej niż jedno konto bankowe.

Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij niebieski przycisk „Utwórz” lub szary przycisk „Utwórz i dodaj kolejne” w prawym dolnym rogu okna dialogowego, jeśli chcesz dodać następne konto bankowe.

Ważne! W celu wprowadzenia więcej niż jednego konta bankowego musisz posiadać licencję Professional, Enterprise lub Supreme.


Jak dodać oraz wprowadzić wartość początkową kasy?

Ważne! Dodawanie kasy dostępne jest dla licencji Enterprise i Supreme. Zakładka będzie widoczna po włączeniu modułu „Dokumenty kasowe” w zakładce „Pozostałe” w „Ustawieniach firmy”.

W celu dodania kasy kliknij zakładkę „Kasy”, a następnie kliknij ikonę niebieskiego plusa w lewym górnym rogu zakładki.


Następnie wyświetli się okno dodawania kasy, w którym definiujesz:

  • nazwę kasy (pole wymagane);
  • wartość początkową (pole wymagane);
  • identyfikator (pole wymagane) — będzie wyświetlany na liście kas podczas tworzenia dokumentów kasowych;
  • walutę;
  • kolejność, w jakiej będą wyświetlać się na liście, jeśli dodasz więcej niż jedną kasę.

Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij niebieski przycisk „Utwórz” lub szary przycisk „Utwórz i dodaj kolejne” w prawym dolnym rogu okna dialogowego, jeśli chcesz dodać następną kasę.


Jak dodać opis firmy?

W celu dodania opisu firmy przejdź do zakładki „Opis”. Kliknij ikonę ołówka, jeśli chcesz szybko edytować opis lub ikonę ołówka w kwadracie, jeżeli chcesz, aby otworzyło się nowe okno edycji.


Możesz wykonać szybką edycję opisu po kliknięciu ikony ołówka, którą znajdziesz po prawej stronie pola. Jeśli chcesz dokonać edycji w nowym oknie, kliknij ikonę ołówka w kwadracie.


Tekst uzupełniony w zakładce „Opis” wyświetlany jest na trzech szablonach ofert

Widoczny jest na drugiej stronie w widoku podglądu oferty.


Warto wiedzieć:

1. W ramach jednego konta możesz uzupełnić dane jednej firmy. Firmao pozwala na utworzenie powiązanych kont, do których możesz zalogować się za pomocą tego samego adresu mailowego. Pomiędzy firmami możesz przełączać się w lewym górnym rogu. O tym, jak dodać powiązaną firmę, przeczytasz na naszym FAQ pod tym linkiem.


2. W widoku „Dane firmy” na pasku w górnej części ekranu masz możliwość przejścia do innych modułów systemu Firmao: Uprawnienia, Import danych, Licencje i płatności, Program partnerski, Ustawienia.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview