Uzupełnienie danych firmy - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Uzupełnienie danych firmy

Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla użytkowników posiadających uprawnienia administratora całego systemu lub uprawnienia dyrektora firmy.

W systemie Firmao CRM w widoku „Dane firmy” możesz dodawać, edytować i usuwać podstawowe dane firmy.


W celu edycji lub wyświetlenia danych firmy kliknij awatar w prawym górnym rogu strony. Z listy rozwijanej wybierz opcję „Dane firmy”.


Otworzy się nowy widok, w którym masz możliwość dodania lub edytowania danych Twojej firmy w polach znajdujących się w górnej części ekranu.


 W oknie szczegółów Twojej firmy znajdują się następujące pola do wypełnienia:

  • nazwa;
  • strona internetowa;
  • NIP;
  • REGON;
  • KRS;
  • BDO;
  • telefon;
  • fax;
  • ulica;
  • miasto;
  • kod pocztowy;
  • państwo;
  • e-mail.

Wprowadzane dane będą później widoczne na wszystkich dokumentach. W dowolnej chwili możesz edytować te informacje, jednak zmiany będą widoczne tylko na nowo utworzonych dokumentach.


Warto wiedzieć:

1. W ramach jednego konta możesz uzupełnić dane jednej firmy. Firmao pozwala na utworzenie powiązanych kont, do których możesz zalogować się za pomocą tego samego adresu mailowego. Pomiędzy firmami możesz przełączać się w lewym górnym rogu. O tym, jak dodać powiązaną firmę, przeczytasz na naszym FAQ pod tym linkiem.


2. W widoku „Dane firmy” na pasku w górnej części ekranu masz możliwość przejścia do innych modułów systemu Firmao: Uprawnienia, Import danych, Licencje i płatności, Program partnerski, Ustawienia.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview