Szukasz rozwiązania dla zespołu sprzedaży do 50 osób? Dowiedz się jak Firmao może Ci pomóc w zarządzaniu i prowadzeniu Twojej średniej wielkości firmy!
Firmao łączy prostotę pracy dla handlowca z możliwością szerokiej konfiguracji dla managera.
Firmao to system CRM, który łączy bardzo szerokie możliwości konfiguracji i dostosowania rozwiązania dla managerów z prostotą i wygodą w użytkowaniu dla całego zespołu sprzedażowego.
Dzięki temu pracownicy w firmach średniej wielkości, w tym handlowcy nie tracą czasu na walkę z aplikacją, a manager ma wszystkie dane, jakich potrzebuje do efektywnego zarządzania.
Wszystkie elementy systemu CRM dostępne od ręki dla średniej firmy!
- Komunikacja w zespole i z klientem
- Czytelne statystyki
- Zarządzanie procesem sprzedaży
- Prognozowanie sprzedaży
- Segmentacja klientów
- Karta celów i wyników
- Zarządzanie wiedzą
- Integracje
Pełna struktura zespołów sprzedaży w Firmao CRM
Potrzebujesz rozróżnić swoje zespoły sprzedażowe i móc porównać, jak sobie radzą? Firmao CRM dla średnich firm daje Ci możliwość swobodnego komponowania, w jakim ujęciu będziesz obserwował wyniki Twojej firmy. Zbuduj dowolną liczbę zespołów i przypisz do nich Twoich pracowników!
Wybierz rozwiązanie, które pozwala na rozbudowę Twojej średniej firmy
Dzięki API w systemie CRM będziesz mógł przygotować dowolne integracje systemu Firmao z dodatkowymi rozwiązaniami. Nie masz zasobów programistycznych, które mogłyby przygotować potrzebne integracje? Możesz skorzystać z gotowych rozwiązań lub napisać do nas w celu przygotowania indywidualnego rozwiązania!
Zobacz również korzyści z naszego systemu CRM dla małej firmy i CRM dla dużej firmy.