Dodawanie projektów - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Dodawanie projektów

Dzięki modułowi projektów w systemie Firmao ulepszysz organizację pracy zespołu oraz będziesz mógł zarządzać wieloma projektami z jednego miejsca. Możesz w nich grupować wiele obiektów i aktywności realizowanych w ramach konkretnego przedsięwzięcia: emaile, zadania, czasy pracy, oferty/zamówienia, faktury, umowy i dokumenty magazynowe.

Jak włączyć moduł projektów?

Ważne! Moduł „Projekty” może włączyć jedynie administrator całego systemu i dyrektor firmy.


W celu włączenia modułu projektów kliknij awatar w prawym górnym rogu ekranu i z listy rozwijanej wybierz „Ustawienia firmy”.


Pod modułem „Organizacja pracy” zaznacz pole wyboru „Projekty”.


W celu zapisania zmian kliknij niebieski przycisk „OK” w prawym dolnym rogu ekranu.


Dodawanie projektu w menu głównym

Ważne! Projekt może dodać jedynie administrator całego systemu, dyrektor firmy oraz administrator działu projektów. O tym, jak nadać pracownikom uprawnienia administratora działu projektów przeczytasz w instrukcji „Uprawnienia”.

Kliknij strzałkę skierowaną w dół z prawej strony modułu „Projekty” w górnym menu głównym, a następnie kliknij „+ Dodaj projekt” na liście rozwijanej. Otworzy się okno dodawania projektu.


W przypadku menu bocznego kliknij ikonę plusa „+” pojawiającą się z prawej strony nazwy modułu po najechaniu na niego kursorem myszki.


Dodawanie projektu z listy rozwijanej po kliknięciu przycisku plusa „+” przy wyszukiwarce

Kliknij przycisk plusa „+” po prawej stronie paska wyszukiwarki w górnej części ekranu, a następnie kliknij „Projekt” na liście rozwijanej. Otworzy się okno dodawania projektu.


Dodawanie projektu w widoku listy projektów

Kliknij moduł Projekty w menu głównym, a następnie kliknij niebieski przycisk „+ Dodaj” w prawej górnej części ekranu. Po kliknięciu przycisku otworzy się okno dodawania projektu.


Okno dodawania projektu

W oknie dodawania projektu masz do uzupełnienia pola:

  • nazwa — pole wymagane;
  • opis — pole tekstowe;
  • data rozpoczęcia i zakończenia projektu — po kliknięciu masz możliwość wyboru daty z kalendarza;
  • firma — z listy rozwijanej możesz wybrać firmę, która ma zostać przypisana do projektu. Możesz wpisać nazwę firmy, która nie istnieje w bazie systemu, a zostanie ona automatycznie zapisana;
  • osoba kontaktowa — z listy rozwijanej możesz wybrać osobę kontaktową, która ma zostać przypisana do projektu. Możesz dodać nową osobę, jeżeli nie istnieje ona w bazie systemu, klikając przycisk „Dodaj osobę kon.” na końcu listy;
  • Przypisz menedżerów i pracowników — z listy rozwijanej wielokrotnego wyboru możesz przypisać użytkowników systemu.

Wskazówka: Po kliknięciu ikony koła zębatego w prawym górnym rogu masz możliwość przypięcia pola „Obserwatorzy”.

W celu dodania projektu kliknij niebieski przycisk „Utwórz” w prawym dolnym rogu okna.


Uprawnienia w projektach

Uprawnienia w projektach możesz zdefiniować w polach:

  • „Przypisz menedżerów” — użytkownicy przypisani w tym polu mają pełen dostęp do projektu. Menedżerowie dostają powiadomienia informujące o zmianach we wszystkich zadaniach projektu.

    Wskazówka: Jeżeli nie chcesz, aby menedżerowie otrzymywali powiadomienia, napisz wiadomość email na adres kontakt@firmao.pl.

  • „Przypisz pracowników” — użytkownicy przypisani w tym polu mają dostęp do projektu, mogą go komentować, ale nie mogą edytować pól dotyczących projektu oraz jego opisu. Mają pełen dostęp do wszystkich zadań w projekcie.


Inne sposoby dodawania projektów

Możesz dodać projekty:

Dodawanie projektu w oknie dodawania zadania

W oknie dodawania zadania kliknij pole „Projekt”, a następnie kliknij „+ Projekt” na liście rozwijanej. Otworzy się okno dodawania projektu.


Dodawanie projektu w widoku szczegółów innych obiektów

Projekt możesz dodać w widoku szczegółów poniższych obiektów:

  • firma (zakładka „Projekt”) możesz dodać nowy projekt, klikając ikonę niebieskiego plusa w lewym górnym rogu zakładki;

W powyższych modułach możesz dodać projekt, klikając pole „Powiązany projekt”/„Projekt”. Następnie kliknij przycisk „+ Dodaj projekt” na dole listy rozwijanej.


Warto wiedzieć:

1. Możesz stworzyć własne pola dodatkowe, jeśli chcesz uzupełnić więcej danych dotyczących projektów.

2. Użytkownik, który nie jest przypisany do projektu, a jest przypisany do zadania w projekcie, w polu „Projekt” zobaczy „Brak dostępu”.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview