- /
- /
Szczegóły użytkownika
Szczegóły użytkownika to miejsce w systemie, w którym możemy znaleźć wszystkie informacje dotyczące wybranego użytkownika, takie jak np. imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail (login do systemu).
W celu wyświetlenia szczegółów naszego użytkownika klikamy awatar, który znajdziemy w prawym górnym rogu systemu. Z listy rozwijanej wybieramy „Szczegóły użytkownika”.

Wskazówka: Dodatkowo z listy rozwijanej, po kliknięciu awatara, możemy podjąć wiele innych działań dotyczących konta, o których przeczytamy w instrukcji „Awatar”.
Po lewej stronie ekranu wyświetli nam się widok z naszymi danymi.

Jako użytkownicy nieposiadający konta administratora możemy uzupełnić takie dane, jak:
- imię;
- nazwisko;
- adres e-mail;
- numer telefonu — zarówno prywatny, jak i służbowy;
- opis;
- zdjęcie — możemy je dodać, klikając ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu pola ze zdjęciem/awatarem.

Wskazówka: Jako administrator całego systemu możemy przypisać użytkowników do zespołów. Ponadto istnieje możliwość ustawienia każdemu użytkownikowi dozwolonego adresu IP, z którego zaloguje się na konto w systemie Firmao. Możemy również przyznać wybranemu użytkownikowi uprawnienia do obsługi konsultanta Livechat oraz Callback.

Pole „Aktualne zadanie” jest nieedytowalne i uzupełnia się automatycznie wraz z rozpoczętym zadaniem.
Nad danymi użytkownika w lewym górnym rogu znajduje się pole „Uprawnienia”, które jest widoczne i edytowalne jedynie dla administratora całego systemu i dyrektorów firmy.

Z poziomu szczegółów użytkownika w prawym górnym rogu znajdziemy przyciski funkcyjne, dzięki którym możemy:
- dodać nowe zadanie;
- wysłać e-mail;
- przejść do kalendarza;
- zmienić hasło;
- przejść do ustawień użytkownika.

W szczegółach użytkownika mamy również możliwość skorzystania z zakładek:
- Oś czasu — pozwala na podgląd ostatnich operacji wykonanych przez użytkownika;
- Pliki — pozwalają nam dodawać, przeglądać i usuwać przy danym obiekcie dokumenty, umowy i inne pliki z nim związane;
- Zadania — umożliwiają na podgląd, jak i dodawanie zadań przypisanych do użytkownika;
- Notatki — mamy tu możliwość podglądu, jak i dodawania notatek użytkownika do konkretnych danych;
- Urlopy użytkownika;
- Przypisane projekty do użytkownika;
- Czasy pracy użytkownika;
- Historia zmian — możemy tutaj przejrzeć pełną historię operacji dokonanych przez użytkownika;
- Otwarte/zamknięte zadania przypisane do użytkownika;
- Szablony i numeracja — możemy tu ustalić szablony do konkretnych faktur, ofert bądź zamówień;
- Uprawnienia użytkownika;
- Checklisty — pozwalają na podgląd, jak i dodawanie nowych checklist;
- Finanse użytkownika.

Ważne! Widoczność checklisty jest domyślnie wyłączona. W celu włączenia tej funkcjonalności kontaktujemy się z działem wsparcia Firmao mailowo na adres: kontakt@firmao.pl.
Zakładka Finanse w szczegółach użytkownika
W zakładce „Finanse” możemy wypełnić pola:
- koszt za godzinę pracy pracownika (stawka brutto, jaką firma płaci pracownikowi za godzinę pracy);
- cena netto za godzinę pracy pracownika;
- prowizja danego użytkownika;
- prowizja od zysku dla danego użytkownika;
- dodatkowa prowizja dla danego użytkownika.

Widok szczegółów innego użytkownika systemu
W celu otwarcia widoku szczegółów innego użytkownika systemu klikamy moduł „Użytkownicy” w menu głównym.
W widoku listy wszystkich użytkowników klikamy identyfikator wybranego przez nas użytkownika.

Ważne! Dalsza część instrukcji jest jedynie dla administratora całego systemu.
Anonimizowanie i usunięcie użytkownika
W systemie Firmao jako administrator całego systemu możemy anonimizować lub usuwać danego użytkownika. W tym celu w widoku szczegółów danego użytkownika klikamy ikonę trzech kropek, którą znajdziemy w prawym górnym rogu strony. Z listy rozwijanej wybieramy opcję „Anonimizuj” lub „Usuń”.
Kliknięcie opcji „Anonimizuj” spowoduje permanentne usunięcie użytkownika z systemu bez możliwości późniejszego przywrócenia.

Kliknięcie opcji „Usuń” spowoduje usunięcie użytkownika z systemu, jednak w każdym momencie będziemy mogli go przywrócić.

Wskazówka: Więcej informacji o anonimizacji elementów w systemie znajdziemy w instrukcji „Anonimizacja obiektów”.