Szczegóły użytkownika - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Szczegóły użytkownika

Szczegóły użytkownika to miejsce w systemie, w którym możemy znaleźć wszystkie informacje dotyczące wybranego użytkownika, takie jak np. imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail (login do systemu).


Jak wyświetlić szczegóły naszego użytkownika?

W celu wyświetlenia szczegółów naszego użytkownika klikamy awatar, który znajdziemy w prawym górnym rogu systemu. Z listy rozwijanej wybieramy „Szczegóły użytkownika”.


Wskazówka: Dodatkowo z listy rozwijanej, po kliknięciu awatara, możemy podjąć wiele innych działań dotyczących konta, o których przeczytamy w instrukcji „Awatar”.


Po lewej stronie ekranu wyświetli nam się widok z naszymi danymi.


Jako użytkownicy nieposiadający konta administratora możemy uzupełnić takie dane, jak:

  • imię;
  • nazwisko;
  • adres email;
  • numer telefonu — zarówno prywatny, jak i służbowy;
  • opis;
  • zdjęcie — możemy je dodać, klikając ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu pola ze zdjęciem/awatarem.


Wskazówka: Jako administrator całego systemu możemy przypisać użytkowników do zespołów. Ponadto istnieje możliwość ustawienia każdemu użytkownikowi dozwolonego adresu IP, z którego zaloguje się na konto w systemie Firmao. Możemy również przyznać wybranemu użytkownikowi uprawnienia do obsługi konsultanta Livechat oraz Callback.


Pole „Aktualne zadanie” jest nieedytowalne i uzupełnia się automatycznie wraz z rozpoczętym zadaniem.


Nad danymi użytkownika w lewym górnym rogu znajduje się pole „Uprawnienia”, które jest widoczne i edytowalne jedynie dla administratora całego systemu i dyrektorów firmy


Z poziomu szczegółów użytkownika w prawym górnym rogu znajdziemy przyciski funkcyjne, dzięki którym możemy:


W szczegółach użytkownika mamy również możliwość skorzystania z zakładek:

  • Oś czasu — pozwala na podgląd ostatnich operacji wykonanych przez użytkownika;
  • Pliki — pozwalają nam dodawać, przeglądać i usuwać przy danym obiekcie dokumenty, umowy i inne pliki z nim związane;
  • Zadania — umożliwiają na podgląd, jak i dodawanie zadań przypisanych do użytkownika;
  • Notatki — mamy tu możliwość podglądu, jak i dodawania notatek użytkownika do konkretnych danych;
  • Urlopy użytkownika;
  • Przypisane projekty do użytkownika;
  • Czasy pracy użytkownika;
  • Historia zmian — możemy tutaj przejrzeć pełną historię operacji dokonanych przez użytkownika;
  • Otwarte/zamknięte zadania przypisane do użytkownika;
  • Szablony i numeracja — możemy tu ustalić szablony do konkretnych faktur, ofert bądź zamówień;
  • Uprawnienia użytkownika;
  • Checklisty — pozwalają na podgląd, jak i dodawanie nowych checklist;
  • Finanse użytkownika.


Ważne! Widoczność checklisty jest domyślnie wyłączona. W celu włączenia tej funkcjonalności kontaktujemy się z działem wsparcia Firmao mailowo na adres: kontakt@firmao.pl.


Zakładka Finanse

W zakładce „Finanse” możemy wypełnić pola:

  • koszt za godzinę pracy pracownika (stawka brutto, jaką firma płaci pracownikowi za godzinę pracy);
  • cena netto za godzinę pracy pracownika;
  • prowizja danego użytkownika;
  • prowizja od zysku dla danego użytkownika;
  • dodatkowa prowizja dla danego użytkownika.


Widok szczegółów innego użytkownika systemu

W celu otwarcia widoku szczegółów innego użytkownika systemu klikamy moduł „Użytkownicy” w menu głównym.

W widoku listy wszystkich użytkowników klikamy identyfikator wybranego przez nas użytkownika.



Ważne! Dalsza część instrukcji jest jedynie dla administratora całego systemu.

Anonimizowanie i usunięcie użytkownika

W systemie Firmao jako administrator całego systemu możemy anonimizować lub usuwać danego użytkownika. W tym celu w widoku szczegółów danego użytkownika klikamy ikonę trzech kropek, którą znajdziemy w prawym górnym rogu strony. Z listy rozwijanej wybieramy opcję „Anonimizuj” lub „Usuń”.

Kliknięcie opcji „Anonimizuj” spowoduje permanentne usunięcie użytkownika z systemu bez możliwości późniejszego przywrócenia. 


Kliknięcie opcji „Usuń” spowoduje usunięcie użytkownika z systemu, jednak w każdym momencie będziemy mogli go przywrócić.


Wskazówka: Więcej informacji o anonimizacji elementów w systemie znajdziemy w instrukcji „Anonimizacja obiektów”.


Logowanie się na konta innych użytkowników systemu

Jako administrator całego systemu możemy także:

  • sprawdzić, czy inny użytkownik poprawnie wykonuje swoje zadania;
  • udzielić pomocy technicznej użytkownikowi;
  • zweryfikować jego uprawnienia

poprzez zalogowanie się na konto innego użytkownika.


Wskazówka: Więcej informacji o logowaniu się na konta innych użytkowników znajdziemy w instrukcji „Logowanie się na konta innych użytkowników przez administratora”.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview