- /
- /
Oś czasu
Oś czasu w systemie Firmao CRM to wygodny sposób na przeglądanie historii działań dokonanych przez użytkowników w systemie. Można ją wykorzystać do śledzenia postępów w prowadzonych negocjacjach oraz może być wykorzystywana przez managerów do monitorowania pracy pracowników.
Korzystanie z Osi czasu
W celu przejrzenia osi czasu przechodzimy do modułu „Oś czasu” w menu górnym. Na ekranie wyświetlą się działania podjęte w systemie Firmao, takie jak np. dodanie zadania, zmiana jego statusu lub dodania notatki.
Ważne! Oś czasu w przeciwieństwie do Historii zmian jest mniej szczegółowa.
Oś czasu jest również dostępna w szczegółach danego obiektu, np. Firm.
W szczegółach danego obiektu podzielona jest na akcje planowane oraz już wykonane.
Filtrowanie na osi czasu
Filtrowanie wyświetlanych danych jest możliwe przy użyciu pól „Aktywności” oraz „Użytkownicy”.
W polu „Aktywności” mamy możliwość wyszukania aktywności dotyczących:
- Dokumentów magazynowych;
- Faktur;
- Firm;
- Notatek;
- Ofert;
- Plików;
- Połączeń telefonicznych;
- Szans sprzedaży;
- Umów/Abonamentów;
- Wiadomości e-mail;
- Zadań.
Natomiast w polu „Użytkownicy” mamy możliwość filtrowania według użytkowników przypisanych do systemu.
W prawym górnym rogu panelu możemy poruszać się między stronami widoku Osi czasu za pomocą ikon strzałek .