- /
- /
Oś czasu
Oś czasu w systemie Firmao CRM to wygodny sposób na przeglądanie historii działań związanych z danym kontrahentem oraz zadaniami wykonywanymi przez użytkowników. Można ją wykorzystać do śledzenia postępów w prowadzonych negocjacjach, monitorowania realizacji zamówień.
Korzystanie z Osi czasu
Wskazówka: Oś czasu może być wykorzystywana przez managerów przy monitorowaniu ewidencji pracy.
Aby przejść do Osi czasu klikamy w zakładkę „Oś czasu” w górnym menu głównym. W panelu okna „Oś czasu” wyświetlają się działania podjęte w modułach, takie jak np. dodanie zadania, zmiana jego statusu lub dodana notatka.

Ważne! Oś czasu w przeciwieństwie do Historii Zmian jest mniej szczegółowa i nie będziemy w stanie zobaczyć na niej np. szczegółowych zmian dokonywanych w związku z konkretnymi zadaniami czy produktami.
Oś czasu jest również dostępna w szczegółach danego obiektu np. Szans sprzedaży, Firmy, Użytkownicy.

Mamy również możliwość sortowania danych i informacji dzięki zakładce „Aktywności” oraz „Użytkownicy”.

W zakładce „Aktywności” mamy możliwość wyszukania aktywności dotyczących:
- Dokumentów magazynowych
- Faktur
- Firm
- Notatek
- Ofert
- Plików
- Połączeń telefonicznych
- Szans sprzedaży
- Umów/Abonamentów
- Wiadomości email
- Zadań
Natomiast w zakładce „Użytkownicy” mamy możliwość filtracji według użytkowników przypisanych do systemu.

W prawym, górnym rogu panelu mamy możliwość poruszania się między stronami panelu Osi czasu za pomocą ikony strzałek
Przechodząc do widoku szczegółowego np. Firmy i wchodząc w zakładkę “Oś czasu” widok będzie podzielony na akcje planowane oraz już wykonane.
