Anonimizacja obiektów - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Anonimizacja obiektów

Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla administratorów całego systemu.

Usuwanie obiektów w systemie sprawia, że zostają one przeniesione do archiwum, z którego możemy je później w prosty sposób przywrócić. W przypadku anonimizacji obiektów dane zostają bezpowrotnie usunięte. W systemie Firmao posiadamy możliwość anonimizowania danych w poniższych modułach:


Jak anonimizować obiekt?

W celu anonimizacji firmy, osoby kontaktowej, użytkownika lub notatki musimy przejść do szczegółów obiektu.

Na poniższym przykładzie opiszemy anonimizowanie obiektu — Firma.

W menu głównym wybieramy moduł „Firmy”, a następnie z poziomu widoku listy klikamy w nazwę interesującej nas firmy.


Następnie z poziomu szczegółów firmy naciskamy przycisk trzech kropek , znajdujący się w prawym górnym rogu i wybieramy przycisk z ikoną kłódki — „Anonimizuj”.


Ważne! Anonimizacja obiektu jest nieodwracalna. Nie mamy możliwości przywrócenia takiego obiektu.


Po naciśnięciu przycisku wyświetli się komunikat, czy chcemy trwale usunąć dane powiązane z daną firmą. Zaznaczając pola wyboru, możemy wybrać, czy chcemy usunąć powiązane: osoby kontaktowe, zadania, notatki oraz szanse sprzedaży.


Jeśli wybierzemy opcję „Tak — wyświetli nam się komunikat ostrzegający o trwałym usunięciu obiektu — „[…] wybrany obiekt zostanie bezpowrotnie usunięty z systemu. Czy jesteś pewien, że chcesz trwale usunąć obiekt?”. W celu anonimizacji obiektu, po zapoznaniu się z treścią komunikatu, musimy nacisnąć przycisk „Tak”.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview