Awatar - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Awatar

W systemie Firmao każdy użytkownik posiada indywidualną ikonę użytkownika — awatar. Znajduje się on w prawym górnym rogu strony.


Jak ustawić awatar?

W zależności od preferencji możesz ustawić ikonę na wgrane zdjęcie lub pozostawić wyświetlanie inicjałów.

Awatar będzie widoczny:

W celu wgrania zdjęcia kliknij ikonę awatara w prawym górnym rogu, a następnie z listy rozwijanej wybierz „Szczegóły użytkownika”.


Następnie kliknij w obszar zdjęcia, gdzie aktualnie znajdują się Twoje inicjały.


Następnie na ekranie wyświetli się okno, w którym dodasz nowy awatar poprzez kliknięcie ikony spinacza. Wyświetli się nowe okno zawierające dostęp do plików na Twoim komputerze. Wybierz interesujące Cię zdjęcie i kliknij przycisk „Otwórz”.

Ważne! Maksymalna wielkość pliku to 250kB, szerokość 1280px, wysokość 1280px.

W celu zapisania zdjęcia w systemie kliknij niebieski przycisk „OK”, który znajdziesz w prawym dolnym rogu okna.


Widok awatara na liście czatu

Ważne! Czat i awatar na liście czatu będą widoczne jedynie dla licencji Professional, Enterprise lub Supreme.


Widok awatara na liście Użytkowników


Widok awatara przy dodawaniu komentarza


Widok awatara w module Historii zmian


Lista pojawiająca się po kliknięciu awatara

Poprzez kliknięcie ikony awatara możesz przejść do wielu funkcjonalności:


  • Szczegóły użytkownika — edytuj dane użytkownika;
  • Ustawienia użytkownika — dostosuj wygląd systemu, ustaw powiadomienia, język strony, ustaw integracje z drukarką czy też liczbę obiektów na listach;
  • Wyloguj się — opuść system, bezpiecznie wylogowując się i chroniąc swoje dane;

    Ważne! Dalsza część instrukcji jest przeznaczona tylko dla administratora całego systemu i dyrektorów firmy.

  • Dane firmy — uzupełnij informacje o firmie, takie jak NIP, REGON, KRS, adres siedziby itd.; możesz dodać także konto bankowe oraz kasy z różnymi walutami;
  • Ustawienia firmy — w tym oknie możesz modyfikować widoczność dostępnych modułów oraz zarządzać ustawieniami systemu;
  • Licencje i płatności — panel do zarządzania płatnościami za licencję;
  • Marketplace integracji — w przeglądarce otworzy się nowa strona, na której znajdziesz wszystkie integracje programów zewnętrznych z Firmao;
  • Import danych — możesz zaimportować dane zapisane w pliku CSV;
  • Uprawnienia — ustaw, który użytkownik ma mieć dostęp do poszczególnych funkcji systemu. 


O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview