Cele w Firmao - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Cele w Firmao

Zakładka Cele w systemie Firmao umożliwia efektywne zarządzanie planami sprzedażowymi oraz monitorowanie ich realizacji na przestrzeni miesięcy i całego roku. Dzięki przejrzystemu układowi użytkownicy mogą definiować konkretne cele, takie jak łączna wartość sprzedaży, liczba umówionych spotkań czy zrealizowanych działań oraz na bieżąco śledzić ich wykonanie.

System Firmao automatycznie uzupełnia cele na podstawie aktywności użytkowników.

Gdzie znajdę Cele w systemie Firmao?

Cele to zakładka w panelu szczegółów użytkownika oraz produktu.

  • Użytkownik

Możesz przypisać cele do siebie lub do innych użytkowników systemu. Aby to zrobić, kliknij pozycję Użytkownicy w menu głównym i kliknij identyfikator wybranego użytkownika (siebie lub innego pracownika).


Następnie kliknij ikonę trzech kropek na końcu zakładek i z listy rozwijanej wybierz Cele. Jeśli chcesz, aby Cele były widoczne na głównym panelu zakładek, kliknij ikonę pinezki po prawej stronie.


  • Produkt

Aby przypisać cele do produktu, kliknij pozycję Produkty/magazyn w menu głównym. Następnie kliknij nazwę wybranego produktu na liście.


W panelu szczegółów produktu kliknij ikonę trzech kropek na końcu paska zakładek. Następnie z listy wybierz Cele. Jeśli chcesz, aby Cele były widoczne na głównym panelu zakładek, kliknij ikonę pinezki po prawej stronie.


Jak i jakie cele mogę zdefiniować?

Aby dodać nowy cel, zarówno w produktach jak i użytkownikach, kliknij przycisk „+ Dodaj nowy cel” w lewym górnym rogu zakładki.

Wskazówka: Wszystkie cele będą automatycznie aktualizowane przez system.


W użytkownikach masz możliwość wybrania domyślnych celów:

  • umówione spotkania – aktualizowane na podstawie stworzonych zadań z kategorią Spotkanie,
  • wykonane połączenia – aktualizowane na podstawie ilości wykonanych połączeń z centralką telefoniczną podłączoną do Firmao,
  • ilość rozmów (godz.) – aktualizowane na podstawie łącznego czasu trwania zarejestrowanych rozmów telefonicznych, wyrażonego w godzinach,
  • sprzedaż netto – aktualizowane na podstawie łącznej wartości sprzedaży netto wynikającej z wystawionych faktur,
  • wysłane maile – aktualizowane na podstawie ilości wysłanych maili.

W produktach masz możliwość zdefiniowania celu: sprzedaż. Cel jest aktualizowany na podstawie łącznej wartości wystawionych i opłaconych faktur.


W oknie dodawania nowego celu możesz również wybrać rok, z które dane będą pobierane do aktualizacji celów.


O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview