- /
- /
Historia zmian
W systemie Firmao mamy dostęp do funkcji historia zmian. Dzięki tej funkcjonalności mamy pełny podgląd zmian na koncie firmowym, możemy również zweryfikować kto i kiedy dokonywał danych zmian w danym obiekcie (np. w zadaniu). Wszelkie zmiany są aktualizowane na bieżąco.
Możliwość wglądu do historii zmian w widoku szczegółów jest dostępna tylko dla obiektów, do których ma dostęp aktualnie zalogowany użytkownik, natomiast z modułu historii zmian dostępnego w menu głównym widzimy wszystkie zmiany dokonane przez każdego użytkownika. Do widoku historii zmian mamy dostęp zarówno z głównego menu, jak i ze szczegółów danego obiektu (np. zadania).
Moduł historii zmian
Moduł, który zawiera historię zmian, dostępny jest w menu głównym.
Ważne! Domyślnie na koncie demo funkcjonalność historii zmian jest ukryta z poziomu głównego menu.
Po kliknięciu modułu „Historia zmian” pojawi nam się widok wszystkich dokonanych zmian w systemie.
Z poziomu widoku historii zmian możemy się dowiedzieć:
- który użytkownik dokonał danej zmiany;
- kiedy zmiana została dokonana.
Filtrowanie wpisów historii zmian
Wskazówka: Po lewej stronie widoku historii zmian możemy dostosować filtry, za pomocą których możemy zawęzić wyszukiwanie potrzebnych nam danych.
W momencie, gdy wskażemy w filtrze dany obiekt, w prawym górnym rogu pojawi się przycisk „Lista [nazwa filtrowanego obiektu]”, np. jeśli wybraliśmy opcję „Zadanie”, zobaczymy listę wszystkich zadań, które pojawiły się w historii zmian.
Możemy filtrować według poniższych pól:
- użytkownik;
- data zmiany;
- obiekt;
- numer obiektu;
- nazwa obiektu;
- właściwości;
- typ zmiany;
- stara wartość;
- nowa wartość;
- IP autora zmiany.
Zmiany dokonane w ramach jednego działania
Wszystkie zmiany możemy sprawdzić po kliknięciu ikony z trzema kropkami , która znajduje się po prawej stronie, na końcu wpisu. Otworzy nam się wtedy nowe okno „Zmiany dokonane w ramach jednego działania”.
Ważne! Po najechaniu myszką na nazwę użytkownika dokonującego zmian zostanie wyświetlony jego adres IP.
Wskazówka: Jeśli potrzebujemy raport historii zmian, musimy skontaktować się z działem wsparcia kontakt@firmao.pl.
Historia zmian w szczegółach danego obiektu
Wskazówka: Zakładka „Historia zmian” jest również widoczna w szczegółach modułów takich jak: Zadania, Faktury, Użytkownicy, Obieg dokumentów, Grupy firm, Osoby kontaktowe, Notatki, Szanse sprzedaży, Oferty/Zamówienia, Produkty/Magazyn, Dokumenty magazynowe, Dokumenty kasowe, Umowy/Abonamenty, Drzewo zadań, Projekty, Sprzęt, Lokalizacje, Typy sprzętu, Spis z natury, Przesyłki, Operacje księgowe, JPK.
W widoku szczegółów danego obiektu, po kliknięciu zakładki „Historia zmian” otworzy się nam widok wszystkich zmian dokonanych w danym obiekcie.
Wskazówka: Kliknięcie dwa razy w nazwę zakładki: „Historia zmian” przeniesie nas do głównego modułu historii zmian.