Uprawnienia - FAQ - System Firmao CRM

Czy mogę śledzić działania pracownika w systemie Firmao?

Tak, najlepiej do śledzenia aktywności w systemie przyda się opcja Oś czasu. Masz do niej dostęp w menu głównym z możliwością filtrowania użytkowników oraz w szczegółach każdego użytkownika jako zakładka, a także jako zakładka w obiektach systemu - np. w zadaniach.

Jak mogę dodać pracownikowi dostęp do poczty?

W tym celu najedź kursorem myszki na pozycję "Wiadomości e-mail" w menu głównym i wybierz "Konta". W kolumnie Dostęp do konta e-mail wybierz, który pracownik powinien mieć dostęp do wybranej skrzynki pocztowej.

Gdzie mogę zmienić rodzaj licencji użytkowników?

Należy przejść do modułu "Użytkownicy" w lewym menu, następnie przejść do szczegółów danego użytkownika i w polu "Licencja" wybrać odpowiednią licencję. W przypadku wybrania wyższej licencji niż obecnie posiadana, system automatycznie wygeneruje i wyśle e-mailem fakturę proforma do opłacenia.

Czy mogę ograniczyć dostęp do danych funkcji dla konkretnych użytkowników systemu?

Tak, w tym celu kliknij awatar użytkownika i wybierz Uprawnienia. Tam dostępne są podstawowe uprawnienia, do których możesz przypisywać użytkowników systemu. Jeśli chcesz nałożyć specyficzne ograniczenia do funkcji systemu, skorzystaj z opcji Zespoły dostępnej w ustawieniach firmy. W oknie dodawania nowego zespołu możesz nadać ograniczenia uprawnień konkretnym pracownikom. Więcej o zespołach przeczytasz w naszej instrukcji

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview