Tak, należy kliknąć w awatar użytkownika i wybrać opcję "Uprawnienia". Tam dostępne są podstawowe uprawnienia, do których możemy przypisywać użytkowników systemu. Uprawnienia zaawansowane dostępne są po kliknięciu przycisku z trzema kropkami, który znajduje się pod uprawnieniami podstawowymi.
Tak, posiadamy taką funkcję. Aby przeglądać historię należy przejść do modułu "Historia zmian" w lewym menu, lub otworzyć zakładkę "Historia zmian" w szczegółach danego obiektu lub użytkownika.
Administrator systemu ma również możliwość zalogowania się na konta swoich pracowników klikając przycisk "Zaloguj jako użytkownik", znajdujący się na góryn pasku w szczegółach danego użytkownika.
Należy przejść do modułu "Wiadomości e-mail" w lewym menu, następnie przejść do listy kont pocztowych klikając "Konta" na górnym pasku. Po przejściu do szczegółów konkretnego konta należy dodać użytkownika do pola "Przypisani użytkownicy".
Należy przejść do modułu "Użytkownicy" w lewym menu, następnie przejść do szczegółów danego użytkownika i w polu "Licencja" wybrać odpowiednią licencję.
Tak, należy kliknąć w awatar użytkownika i wybrać opcję "Uprawnienia". Tam dostępne są podstawowe uprawnienia, do których możemy przypisywać użytkowników systemu. Uprawnienia zaawansowane dostępne są po kliknięciu przycisku z trzema kropkami, który znajduje się pod uprawnieniami podstawowymi.