Faktury - FAQ - System Firmao CRM

Jak wystawić duplikat do faktury?

Z poziomu listy transakcji lub jej szczegółów, należy kliknąć w strzałkę obok ikony PDF, po kliknięciu pojawi się lista i tam należy wybrać "Duplikat".

Czy można na fakturach drukować logo firmy?

Tak. W tym celu kliknij awatar w prawym górnym rogu systemu i otwórz Ustawienia firmy. Następnie w zakładce "Pozostałe" dodaj logo. Po dodaniu zaznacz opcję "Pokazuj logo w nagłówku aplikacji" w tej samej zakładce.

Jak dodać własny opis wyświetlany na fakturze?

W szczegółach transakcji znajduje się zakładka "Opis i adnotacja" (może być ukryta, należy wtedy rozwinąć listę ukrytych zakładek klikając w przycisk z trzema kropkami, znajdujący się na końcu paska zakładek pod formularzem ze szczegółami dokumentu).
Opis nie jest widoczny na dokumencie, adnotacja jest widoczna.
Dodawanie adnotacji na dokumentach zostało wyjaśnione w naszym filmie instruktażowym na YT.

Czy jest możliwość eksportu faktur do subiekta?

Tak, możesz dokonać eksportu lub importu danych z programu Subiekt. Do poprawnego działania tej funkcji wymagana jest co najmniej licencja Enterprise. W celu eksportu faktur do Subiekta, zaznacz wybrane faktury w widoku listy i kliknij przycisk trzech kropek w prawym górnym rogu. Następnie wybierz EDI++ i kliknij wybrany program.

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview