Tak, mamy taką możliwość. Szablony modyfikowalne dostępne są od licencji Professional. Można je wykonać w odpowiednim oprogramowaniu (iReport lub Jaspersoft Studio) lub zlecić to naszym programistom odpłatnie.
W takim przypadku należy usunąć dany dokument i dodać go ponownie. Jeśli faktura została już zaksięgowana, wystaw odpowiednio fakturę lub notę korygującą. O tym, jak to zrobić, przeczytasz w naszej instrukcji
Z poziomu listy transakcji lub jej szczegółów, należy kliknąć w strzałkę obok ikony PDF, po kliknięciu pojawi się lista i tam należy wybrać "Duplikat".
Tak, możesz ustawić indywidualną stawkę VAT w szczegółach produktu w kolumnie VAT lub w oknie tworzenia dokumentu w tej samej kolumnie, wpisując wartość ręcznie.
Tak. W tym celu kliknij awatar w prawym górnym rogu systemu i otwórz Ustawienia firmy. Następnie w zakładce "Pozostałe" dodaj logo. Po dodaniu zaznacz opcję "Pokazuj logo w nagłówku aplikacji" w tej samej zakładce.
Tak. W tym celu w oknie dodawania nowej faktury pod zakładką Pozycje kliknij pole "Cena jednostkowa..." i wybierz czy chcesz wpisywać ceny jednostkowe netto, czy brutto.
Tak. Do poprawnego działania tej funkcji wymagana jest co najmniej licencja Enterprise. W celu eksportu faktur do podanych programów, zaznacz wybrane faktury w widoku listy i kliknij przycisk trzech kropek w prawym górnym rogu. Następnie wybierz zwykły eksport lub EDI++ i kliknij wybrany program.
Z poziomu listy transakcji należy "wyciągnąć" kolumnę o nazwie: "Mechanizm podzielonej płatności" a następnie z poziomu listy transakcji zaznaczyć checkbox.
W szczegółach transakcji znajduje się zakładka "Opis i adnotacja" (może być ukryta, należy wtedy rozwinąć listę ukrytych zakładek klikając w przycisk z trzema kropkami, znajdujący się na końcu paska zakładek pod formularzem ze szczegółami dokumentu).
Opis nie jest widoczny na dokumencie, adnotacja jest widoczna.
Dodawanie adnotacji na dokumentach zostało wyjaśnione w naszym filmie instruktażowym na YT.
W systemie mamy możliwość automatycznego wygenerowania takiego przypomnienia.
Tworzenie takiej automatyzacji przypomnienia o płatności za fakturę zostało wyjaśnione na filmie instruktażowym na YT.
W systemie mamy możliwość utworzenia takiego automatycznego tworzenia i wysyłania transakcji, służy do tego moduł: Umowy.
Automatyczne tworzenie faktur (dostępne z modułu Umowy) zostało wyjaśnione w naszym filmie instruktażowym na YT.
Tak, możesz dokonać eksportu lub importu danych z programu Subiekt. Do poprawnego działania tej funkcji wymagana jest co najmniej licencja Enterprise. W celu eksportu faktur do Subiekta, zaznacz wybrane faktury w widoku listy i kliknij przycisk trzech kropek w prawym górnym rogu. Następnie wybierz EDI++ i kliknij wybrany program.