FAQ

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację


Poczta się nie pobiera, co robić?

Proszę o sprawdzenie czy dane konfiguracyjne są poprawne.
Należy przejść do modułu "Wiadomości email" -> "Konta", a następnie wybrać konto i sprawdzić czy wszystko jest poprawnie skonfigurowane.
Jeżeli tak, a poczta nadal nie działa, prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego: fhccbeg@sveznb.cy.

Chcielibyśmy wysyłać SMS z Firmao do naszych klientów, jest taka możliwość?

Firmao umożliwia integrację z usługą SMS, która umożliwia wysyłanie wiadomości SMS z poziomu systemu Firmao. Należy wybrać dostawcę usługi spośród dostępnych SMSAPI oraz SerwerSMS i skonfigurować konto z wcześniej wybranym dostawcą usługi SMS.
Integracji możemy dokonać poprzez Ustawienia firmy do których dostęp ma tylko Administrator całego systemu.

Czy można wyeksportować faktury/firmy/zadania?

Tak, należy przejść do danego modułu i wybrać opcję "Raport". Następnie należy wybrać szablon raportu i rozwinąć menu "Opcje eksportu", z którego można wybrać odpowiedni format eksportu.

Czy Wasz system obsługuje księgowość?

Tak, obsługujemy moduł księgowości, natomiast nie obsługujemy pełnej księgowości, mamy możliwość eksportowania faktur do programów obsługujących pełną księgowość.

W jaki sposób zintegrować Shopera z Firmao?

Aby posiadać integrację Firmao z aplikacją Shoper, należy posiadać co najmniej jedną licencję Enterprise oraz API, jeżeli je posiadamy należy w ustawieniach firmy - integracje - shoper, uzupełnić swoje dane konta shoper.
Integracja z Shoperem występuje w obszarze: firmy i zamówienia (co 15/30min). Jeżeli produkt dodany jest do bazy Firmao z nazwą produktu i kodem takim samym jak w Shoperze, to przy pobieraniu zamówień produkty powiązują się z produktami Firmao.

W jaki sposób zintegrować Prestashop z Firmao?

Aby posiadać integrację Firmao z aplikacją Prestashop, należy posiadać co najmniej jedną licencję Enterprise oraz API, jeżeli je posiadamy należy w ustawieniach firmy - integracje - Prestashop, uzupełnić swoje dane konta Prestashop.
preview