Tak. Będąc zalogowanym na koncie administratora lub osoby uprawnionej do obsługi importu klikamy w awatar użytkownika (prawy górny róg) i wybieramy opcję "Import danych". Możemy importować pliki w formacie CSV. Zapraszamy do obejrzenia filmu instruktażowego "Jak zaimportować bazę danych".
Proszę o sprawdzenie czy dane konfiguracyjne są poprawne. Należy przejść do modułu "Wiadomości e-mail" -> "Konta", a następnie wybrać konto i sprawdzić czy wszystko jest poprawnie skonfigurowane. Jeżeli tak, a poczta nadal nie działa, prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego: fhccbeg@sveznb.cy.
Firmao umożliwia integrację z usługą SMS, która umożliwia wysyłanie wiadomości SMS z poziomu systemu Firmao. Należy wybrać dostawcę usługi spośród dostępnych SMSAPI oraz SerwerSMS i skonfigurować konto z wcześniej wybranym dostawcą usługi SMS. Integracji możemy dokonać poprzez Ustawienia firmy do których dostęp ma tylko Administrator całego systemu.
Tak, należy przejść do danego modułu i wybrać opcję "Raport". Następnie należy wybrać szablon raportu i rozwinąć menu "Opcje eksportu", z którego można wybrać odpowiedni format eksportu.
Tak, obsługujemy moduł księgowości, natomiast nie obsługujemy pełnej księgowości, mamy możliwość eksportowania faktur do programów obsługujących pełną księgowość.
Aktualnie mamy integrację z iFon oraz Supervoip. Należy założyć konto w jednym z tych serwisów, a następnie trzeba je skonfigurować w naszym systemie, w oknie "Ustawienia firmy" w zakładce "Integracje".
Aby posiadać integrację Firmao z aplikacją Shoper, należy posiadać co najmniej jedną licencję Enterprise oraz API, jeżeli je posiadamy należy w ustawieniach firmy - integracje - shoper, uzupełnić swoje dane konta shoper. Integracja z Shoperem występuje w obszarze: firmy i zamówienia (co 15/30min). Jeżeli produkt dodany jest do bazy Firmao z nazwą produktu i kodem takim samym jak w Shoperze, to przy pobieraniu zamówień produkty powiązują się z produktami Firmao.
Aby posiadać integrację Firmao z aplikacją Prestashop, należy posiadać co najmniej jedną licencję Enterprise oraz API, jeżeli je posiadamy należy w ustawieniach firmy - integracje - Prestashop, uzupełnić swoje dane konta Prestashop.