Poczta się nie pobiera, co robić?

Proszę o sprawdzenie czy dane konfiguracyjne są poprawne.
Należy przejść do modułu "Wiadomości email" -> "Konta", a następnie wybrać konto i sprawdzić czy wszystko jest poprawnie skonfigurowane.
Jeżeli tak, a poczta nadal nie działa, prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego: support@firmao.pl.

Czy Wasz system obsługuje księgowość?

Tak, obsługujemy moduł księgowości, natomiast nie obsługujemy pełnej księgowości, mamy możliwość eksportowania faktur do programów obsługujących pełną księgowość.

Gdzie mogę dodać drugi magazyn?

W oknie "Ustawienia firmy" należy przejść do zakładki "Produkty i ceny". Na dole znajduje się tabela magazynów, w której możemy utworzyć nowy magazyn.
Opcja dostępna jest od licencji FULL+. Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego "Wielomagazynowość", który prezentuje tę opcję oraz jej konfigurację.

Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM