W tym celu najedź kursorem myszki na pozycję "Wiadomości e-mail" w menu głównym i wybierz "Konta". Kliknij to, do którego chcesz ustawić autoresponder. Następnie w zakładce Autoresponder uzupełnij wszystkie pola.
W systemie nie posiadamy pola kod EAN natomiast posiadamy pole "Kod produktu". Jeżeli jest ono niewystarczające istnieje możliwość stworzenia pola dodatkowego produktu o nazwie kod EAN. Aby to zrobić należy w oknie "Ustawienia firmy" przejść do zakładki "Pola dodatkowe", wybrać w prawym górnym rogu "Produkty" i dodać nowe pole.
Należy przejść do modułu "Produkty/Magazyn" w lewym menu i wybrać opcję "Raport". Jeśli nie widzisz opcji raportów, przejdź do Uprawnień dostępnych pod ikoną awatara i przypisz odpowiedniego użytkownika w polu Użytkownicy, którzy widzą raporty lub poproś o to swojego administratora systemu, jeśli nie posiadasz odpowiednich uprawnień do ich edycji.
W systemie nie możesz mieć otwartych dwóch okien dodawania faktur czy dwóch okien dodawania zadania. Jeśli nie widzisz drugiego okna, może być ono zminimalizowane w postaci wąskiego paska na dole systemu.
Moduł kompletacji działa w oparciu o dokumenty magazynowe. Musimy w produkcie mieć zdefiniowane jego składniki z określoną ilością. Po utworzeniu dokumentu magazynowego o typie "Przychód Wewnętrzny" zostaje automatycznie utworzony drugi dokument magazynowy o typie "Rozchód Wewnętrzny", który kompletuje produkty z pierwszego dokumentu.
W oknie "Ustawienia firmy" przejdź do zakładki "Szanse sprzedaży" i wybierz odpowiedni słownik. Za statusy na kanbanie odpowiadają etapy szansy sprzedaży.
W szczegółach oferty/zamówienia znajduje się zakładka "Opis i adnotacja" (może być ukryta, należy wtedy rozwinąć listę ukrytych zakładek klikając w przycisk z trzema kropkami, znajdujący się na końcu paska zakładek pod formularzem ze szczegółami dokumentu). Opis nie jest widoczny na dokumencie, adnotacja jest widoczna. Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego "Jak przygotować ofertę".
W pierwszej kolejności kliknij pozycję Produkty i wybierz ten, do którego chcesz dodać zdjęcia. W prawym panelu znajdziesz opcję "Dodaj zdjęcie" pod szczegółami produktu. Następnie utwórz do niego ofertę i w jej podglądzie wybierz szablon Oferta zdjęcia.
Tak, mamy moduł livechat, który pomaga komunikować się z klientami, którzy wchodzą na stronę internetową. Instrukcja konfiguracji livechatu znajduje się na naszym blogu.
Koszt licencji standalone jest indywidualnie wyceniany przez naszych analityków. W celu ustalenia kosztów skontaktuj się z nami pod adresem xbagnxg@sveznb.cy.
W ustawieniach firmy przejdź do zakładki Magazyn i kliknij przycisk Dodaj nowy magazyn. Funkcja dostępna jest od licencji Enterprise. Więcej informacji na temat dodawania magazynów i zarządzania nimi przeczytasz w naszej instrukcji.
Funkcjonalność skanowania czytnikiem polega na przyspieszeniu pracy poprzez skanowanie zewnętrznym czytnikiem kodów kreskowych produktów.
Zaznaczenie checkboxa "Skanowanie czytnikiem" (dostępnego w oknie tworzenia dokumentu) sprawia że zeskanowanie produktu automatycznie doda ten produkt do pozycji dokumentu.
Aby poprawnie używać funkcji skanera należy sparować czytnik kodów kreskowych, ustawić go jako zewnętrzne urządzenie wejściowe, i skanować kody produktów.
Czytnik kodów kreskowych powinien być skonfigurowany tak, aby po każdym skanowaniu wysyłał znak "Enter".