Jak mogę ustawić autoresponder na koncie pocztowym?

W tym celu najedź kursorem myszki na pozycję "Wiadomości e-mail" w menu głównym i wybierz "Konta". Kliknij to, do którego chcesz ustawić autoresponder. Następnie w zakładce Autoresponder uzupełnij wszystkie pola.

Jak ustawić kod EAN?

W systemie nie posiadamy pola kod EAN natomiast posiadamy pole "Kod produktu". Jeżeli jest ono niewystarczające istnieje możliwość stworzenia pola dodatkowego produktu o nazwie kod EAN. Aby to zrobić należy w oknie "Ustawienia firmy" przejść do zakładki "Pola dodatkowe", wybrać w prawym górnym rogu "Produkty" i dodać nowe pole.

Jak wydrukować listę produktów?

Należy przejść do modułu "Produkty/Magazyn" w lewym menu i wybrać opcję "Raport". Jeśli nie widzisz opcji raportów, przejdź do Uprawnień dostępnych pod ikoną awatara i przypisz odpowiedniego użytkownika w polu Użytkownicy, którzy widzą raporty lub poproś o to swojego administratora systemu, jeśli nie posiadasz odpowiednich uprawnień do ich edycji.

Jak działa kompletacja?

Moduł kompletacji działa w oparciu o dokumenty magazynowe. Musimy w produkcie mieć zdefiniowane jego składniki z określoną ilością. Po utworzeniu dokumentu magazynowego o typie "Przychód Wewnętrzny" zostaje automatycznie utworzony drugi dokument magazynowy o typie "Rozchód Wewnętrzny", który kompletuje produkty z pierwszego dokumentu.

Jak dodać opis do oferty/zamówienia?

W szczegółach oferty/zamówienia znajduje się zakładka "Opis i adnotacja" (może być ukryta, należy wtedy rozwinąć listę ukrytych zakładek klikając w przycisk z trzema kropkami, znajdujący się na końcu paska zakładek pod formularzem ze szczegółami dokumentu).
Opis nie jest widoczny na dokumencie, adnotacja jest widoczna.
Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego "Jak przygotować ofertę".

Jak dodać zdjęcia do oferty?

W pierwszej kolejności kliknij pozycję Produkty i wybierz ten, do którego chcesz dodać zdjęcia. W prawym panelu znajdziesz opcję "Dodaj zdjęcie" pod szczegółami produktu. Następnie utwórz do niego ofertę i w jej podglądzie wybierz szablon Oferta zdjęcia.

Gdzie mogę dodać drugi magazyn?

W ustawieniach firmy przejdź do zakładki Magazyn i kliknij przycisk Dodaj nowy magazyn. Funkcja dostępna jest od licencji Enterprise. Więcej informacji na temat dodawania magazynów i zarządzania nimi przeczytasz w naszej instrukcji.

Na czym polega funkcja: skanowanie czytnikiem?

Funkcjonalność skanowania czytnikiem polega na przyspieszeniu pracy poprzez skanowanie zewnętrznym czytnikiem kodów kreskowych produktów.
Zaznaczenie checkboxa "Skanowanie czytnikiem" (dostępnego w oknie tworzenia dokumentu) sprawia że zeskanowanie produktu automatycznie doda ten produkt do pozycji dokumentu.
Aby poprawnie używać funkcji skanera należy sparować czytnik kodów kreskowych, ustawić go jako zewnętrzne urządzenie wejściowe, i skanować kody produktów.
Czytnik kodów kreskowych powinien być skonfigurowany tak, aby po każdym skanowaniu wysyłał znak "Enter".

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview