Inne - FAQ - System Firmao CRM

Jak mogę ustawić autoresponder na koncie pocztowym?

Należy przejść do modułu "Wiadomości email" w lewym menu, następnie przejść do listy kont pocztowych klikając "Konta" na górnym pasku. Po przejściu do szczegółów konkretnego konta należy otworzyć zakładkę "Autoresponder", znajdującą się pod szczegółami konta.

Jak ustawić kod EAN?

W systemie nie posiadamy pola kod EAN natomiast posiadamy pole "Kod produktu". Jeżeli jest ono niewystarczające istnieje możliwość stworzenia pola dodatkowego produktu o nazwie kod EAN. Aby to zrobić należy w oknie "Ustawienia firmy" przejść do zakładki "Pola dodatkowe", wybrać w prawym górnym rogu "Produkty" i dodać nowe pole.

Jak działa kompletacja?

Moduł kompletacji działa w oparciu o dokumenty magazynowe. Musimy w produkcie mieć zdefiniowane jego składniki z określoną ilością. Po utworzeniu dokumentu magazynowego o typie "Przychód Wewnętrzny" zostaje automatycznie utworzony drugi dokument magazynowy o typie "Rozchód Wewnętrzny", który kompletuje produkty z pierwszego dokumentu.

Jak dodać opis do oferty/zamówienia?

W szczegółach oferty/zamówienia znajduje się zakładka "Opis i adnotacja" (może być ukryta, należy wtedy rozwinąć listę ukrytych zakładek klikając w przycisk z trzema kropkami, znajdujący się na końcu paska zakładek pod formularzem ze szczegółami dokumentu).
Opis nie jest widoczny na dokumencie, adnotacja jest widoczna.
Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego "Jak przygotować ofertę".

Jak dodać zdjęcia do oferty?

Należy w podglądzie dokumentu wybrać szablon "Oferta zdjęciowa". Zdjęcia muszą być dodane do poszczególnych produktów, aby były widoczne na dokumencie. Aby to zrobić, należy przejść do zakładki "Pliki" w szczegółach danego produktu i dodać zdjęcie.

Gdzie mogę dodać drugi magazyn?

W oknie "Ustawienia firmy" należy przejść do zakładki "Produkty i ceny". Na dole znajduje się tabela magazynów, w której możemy utworzyć nowy magazyn.
Opcja dostępna jest od licencji Enterprise. Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego "Wielomagazynowość", który prezentuje tę opcję oraz jej konfigurację.

Na czym polega funkcja: skanowanie czytnikiem?

Funkcjonalność skanowania czytnikiem polega na przyspieszeniu pracy poprzez skanowanie zewnętrznym czytnikiem kodów kreskowych produktów.
Zaznaczenie checkboxa "Skanowanie czytnikiem" (dostępnego w oknie tworzenia dokumentu) sprawia że zeskanowanie produktu automatycznie doda ten produkt do pozycji dokumentu.
Aby poprawnie używać funkcji skanera należy sparować czytnik kodów kreskowych, ustawić go jako zewnętrzne urządzenie wejściowe, i skanować kody produktów.
Czytnik kodów kreskowych powinien być skonfigurowany tak, aby po każdym skanowaniu wysyłał znak "Enter".

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview