Tak. Udostępniamy darmową 14-dniową wersję oprogramowania. Każde nowo utworzone konto w systemie Firmao otrzymuje 14-dniową darmową licencję. By dalej korzystać z systemu, po zakończeniu okresu próbnego, należy wykupić wybraną licencję płatną.
Aktualnie mamy cztery rodzaje licencji do wyboru (STANDARD, PROFESSIONAL, ENTERPRISE, SUPREME) w różnych wariantach abonamentów - więcej informacji znajdą Państwo w naszym Cenniku.
Należy przejść do zakładki “Ustawienia użytkownika”, dostępnej po kliknięciu w awatar użytkownika w prawym górnym rogu, a następnie zwiększyć liczbę obiektów w polu "Liczba obiektów na stronie na listach".
Po założeniu konta testowego skontaktuje się z Państwem nasz analityk, który przez okres testowy będzie Państwa opiekunem i przedstawi Państwu możliwości systemu.
Przechodząc do zakładki “Użytkownicy”, dostępnej w lewym panelu menu, następnie klikając na ikonę “ + Dodaj użytkownika”, wpisując jego adres e-mail i wybierając rodzaj licencji. Zapraszamy do zapoznania się z filmem, dostępnym w serwisie YouTube, który prezentuje jak dodać użytkownika do systemu Firmao.
Tak, mamy taką możliwość, natomiast polecamy najpierw odwiedzić nasz kanał na YouTube. Zamieszczamy tam wiele filmów instruktażowych na temat funkcjonalności systemu.
Firmao działa w przeglądarce internetowej, która jest zainstalowana na komputerach użytkowników. To właśnie wydajność przeglądarki oraz komputera użytkownika w dużej mierze decydują o szybkości działania programu. Informacje o zalecanych przeglądarkach i ich wersjach dostępne są na naszej stronie internetowej.
Dane w systemie Firmao przechowywane są w najnowocześniejszej serwerowni świata firmy Amazon Web Services (AWS). Data Center AWS posiadają, jako jedni z nielicznych na świecie, certyfikat bezpieczeństwa danych ISO 27001. Serwery AWS są zawsze wyposażone w zdublowane dyski twarde i zasilacze. Każdej nocy wykonywana jest automatyczna kopia wszystkich danych na dodatkowych serwerach. Przesył danych zawsze jest szyfrowany, dzięki czemu Państwa dane przesyłane przez sieć są całkowicie bezpieczne. Hasła dostępu są zawsze kodowane bezpiecznym szyfrem jednostronnym, dzięki czemu nikt, włącznie z administratorami systemu, nie jest w stanie ich odczytać.
Aby edytować wartość pola należy w nie kliknąć. Można również najechać na to pole kursorem i kliknąć w ołówek, który pokazuje się po prawej stronie pola, lub użyć prawego przycisku myszy i opcji edytuj. Edytować pole można zarówno z poziomu listy, jak i z widoku szczegółów obiektu. Aby anulować zmianę należy użyć klawisza ESC.
Tak. Należy opisać proponowaną modyfikację i przesłać e-mail pod adres fhccbeg@sveznb.cy a nasz zespół przeanalizuje propozycję i prześle odpowiedź czy dana modyfikacja jest możliwa do wprowadzenia i kiedy ewentualnie zostanie wprowadzona. Informujemy również, iż często proponowana modyfikacja może być zrealizowana przez dodatkowe pola do obiektów, konfiguruje się je w panelu ustawienia firmy.
12 licencji uprawnia do posiadania 12 aktywnych kont użytkowników. W przypadku rotacji pracowników należy usunąć konto użytkownika, który już nie używa systemu Firmao i zaprosić nowego pracownika. W jaki sposób dodajemy użytkownika do systemu? Na to pytanie odpowiada filmik instruktażowy, dostępny tutaj.
Oczywiście istnieje taka możliwość. Należy zalogować się do systemu, korzystając z linka https://system.firmao.pl/#companyList. Po zalogowaniu ujrzymy listę wszystkich organizacji przypisanych do naszego konta wraz z możliwością utworzenia nowej. Aby zalogować się do konkretnej organizacji, można również korzystać z adresu https://system.firmao.pl/identyfikator, gdzie identyfikator to identyfikator organizacji, do której chcemy się zalogować.
Tak, jest taka możliwość, w takiej sytuacji generowana jest faktura bez numeru nip.
W celu wygenerowania takiej faktury skontaktuj się z supportem pod adresem xbagnxg@sveznb.cy
Od licencji Enterprise dostępnych jest 13 wersji językowych: Polski, Angielski, Niemiecki, Ukraiński, Rosyjski, Hiszpański, Francuski, Portugalski, Szwedzki, Turecki, Chorwacki, Arabski i Japoński.