Warto zwrócić uwagę na coraz większą popularność tzw. Livechatów, które dzięki swojej prostocie pozwalają szybko i sprawnie komunikować się z klientami, którzy odwiedzają nasze strony internetowe. Dowiedziono, że obecność livechatu do szybkiego kontaktu zwiększa ilość samodzielnych kontaktów ze strony potencjalnych klientów o ponad 19%.
Dzięki funkcji CallBack zapewniamy klientom możliwość otrzymania szybkiego, bezpośredniego kontaktu z nami. Wystarczy, że dodamy na naszej stronie internetowej funkcję CallBack, a klienci sami będą zostawiać nam dane do kontaktu, które sprawnie zobaczymy w programie Firmao CRM. Contact center jest fundamentem sprawnie działającej firmy, a każde połączenie przekłada się na zadowolenie klienta i realny zysk firmy.
W prosty sposób zainstalujesz live chat na swojej stronie internetowej, wystarczy wkleić krótki kawałek kodu. Po zapisaniu zmian czat będzie gotowy do użycia. Dzięki funkcji Live chat utrzymujemy stałą relację z naszym klientem za pomocą krótkich rozmów prowadzonych na żywo.
Każdy wie jak ważna jest komunikacja w firmie, nie trzeba nikogo przekonywać. Firmao CRM wprowadza nową funkcję komunikatora wewnętrznego. Dzięki takiej możliwości, możemy prowadzić rozmowy wewnątrz firmowe zarówno z pracownikami jak i konwersacje grupowe.
Łatwy dostęp do historii rozmów oraz możliwość komunikacji bez potrzeby odrywania się od stanowiska jest rozwiązaniem, na które stawia nasza firma Firmao CRM.
W ostatnim miesiącu pracownicy Firmao przeprowadzili szkolenie w znanej firmie iAutomatyka. Jak wyglądało szkolenie i jakie... czytaj dalej
Jak włączyć usługę CallBack w systemie Firmao CRM Przedstawiamy instrukcję włączenia usługi CallBack zintegrowanej z systemem Firmao,... czytaj dalej
Jak włączyć Livechat zintegrowany z Firmao CRM Przedstawiamy instrukcję włączenia usługi Livechat'u zintegrowanego ze systemem Firmao o... czytaj dalej
Każdy Manager zajmujący się zarządzaniem działem handlowym wie, jak ważny jest szybki kontakt z klientem zainteresowanym... czytaj dalej