Oprogramowanie
Livechat i Chat

(od 40 zł/miesiąc/użytkownik)
Testuj przez 14 dni za darmo

CALLBACK, LIVECHAT I CHAT


Warto zwrócić uwagę na coraz większą popularność tzw. Livechatów, które dzięki swojej prostocie pozwalają szybko i sprawnie komunikować się z klientami, którzy odwiedzają nasze strony internetowe. Dowiedziono, że obecność livechatu do szybkiego kontaktu zwiększa ilość samodzielnych kontaktów ze strony potencjalnych klientów o ponad 19%.


voip
Szybko

Dzięki funkcji CallBack zapewniamy klientom możliwość otrzymania szybkiego, bezpośredniego kontaktu z nami. Wystarczy, że dodamy na naszej stronie internetowej funkcję CallBack, a klienci sami będą zostawiać nam dane do kontaktu, które sprawnie zobaczymy w programie Firmao CRM. Contact center jest fundamentem sprawnie działającej firmy, a każde połączenie przekłada się na zadowolenie klienta i realny zysk firmy.


voip
Łatwo

W prosty sposób zainstalujesz livechat na swojej stronie internetowej, wystarczy wkleić krótki kawałek kodu. Po zapisaniu zmian czat będzie gotowy do użycia. Dzięki funkcji Livechat utrzymujemy stałą relację z naszym klientem za pomocą krótkich rozmów prowadzonych na żywo.


voip
Wygodnie

Każdy wie jak ważna jest komunikacja w firmie, nie trzeba nikogo przekonywać. Firmao CRM wprowadza nową funkcję komunikatora wewnętrznego. Dzięki takiej możliwości, możemy prowadzić rozmowy wewnątrz firmowe zarówno z pracownikami jak i konwersacje grupowe.


voip
Kompleksowo

Łatwy dostęp do historii rozmów oraz możliwość komunikacji bez potrzeby odrywania się od stanowiska jest rozwiązaniem, na które stawia nasza firma Firmao CRM.



Poczytaj o naszym CRM
Blog Firmao - instrukcje i poradniki

iAutomatyka - wpływ Firmao CRM na rozwój firmy

W ostatnim miesiącu pracownicy Firmao przeprowadzili szkolenie w znanej firmie iAutomatyka. Jak wyglądało szkolenie i jakie... czytaj dalej

Poradnik : działanie i konfiguracja funkcjonalności CallBack

Jak włączyć usługę CallBack w systemie Firmao CRM Przedstawiamy instrukcję włączenia usługi CallBack zintegrowanej z systemem Firmao,... czytaj dalej

Instrukcja włączenia Livechat'u Firmao

Jak włączyć Livechat zintegrowany z Firmao CRM Przedstawiamy instrukcję włączenia usługi Livechat'u zintegrowanego ze systemem Firmao o... czytaj dalej

Livechat i system CRM- idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta.

Każdy Manager zajmujący się zarządzaniem działem handlowym wie, jak ważny jest szybki kontakt z klientem zainteresowanym... czytaj dalej

Firmao w liczbach

10 lat
na rynku
100mln
emaili
5mln
zadań
50tys
użykowników
9.9/10
ocena Opineo.pl

Wypróbuj bezpłatnie Firmao



Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.
Oprogramowanie Firmao może zostać zainstalowane również na serwerach w Państwa firmie.
Oprogramowanie Firmao może być dostosowywane do indywidualnych potrzeb firm.


Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM