Oprogramowanie
Livechat i Chat

Testuj przez 14 dni za darmo
\/

CALLBACK, LIVECHAT I CHAT


Warto zwrócić uwagę na coraz większą popularność tzw. Livechatów, które dzięki swojej prostocie pozwalają szybko i sprawnie komunikować się z klientami, którzy odwiedzają nasze strony internetowe. Dowiedziono, że obecność livechatu do szybkiego kontaktu zwiększa ilość samodzielnych kontaktów ze strony potencjalnych klientów o ponad 19%.


voip
Szybko

Dzięki funkcji CallBack zapewniamy klientom możliwość otrzymania szybkiego, bezpośredniego kontaktu z nami. Wystarczy, że dodamy na naszej stronie internetowej funkcję CallBack, a klienci sami będą zostawiać nam dane do kontaktu, które sprawnie zobaczymy w programie Firmao CRM. Contact center jest fundamentem sprawnie działającej firmy, a każde połączenie przekłada się na zadowolenie klienta i realny zysk firmy.


voip
Łatwo

W prosty sposób zainstalujesz live chat na swojej stronie internetowej, wystarczy wkleić krótki kawałek kodu. Po zapisaniu zmian czat będzie gotowy do użycia. Dzięki funkcji Live chat utrzymujemy stałą relację z naszym klientem za pomocą krótkich rozmów prowadzonych na żywo.


voip
Wygodnie

Każdy wie jak ważna jest komunikacja w firmie, nie trzeba nikogo przekonywać. Firmao CRM wprowadza nową funkcję komunikatora wewnętrznego. Dzięki takiej możliwości, możemy prowadzić rozmowy wewnątrz firmowe zarówno z pracownikami jak i konwersacje grupowe.


voip
Kompleksowo

Łatwy dostęp do historii rozmów oraz możliwość komunikacji bez potrzeby odrywania się od stanowiska jest rozwiązaniem, na które stawia nasza firma Firmao CRM.



Poczytaj o naszym CRM
Blog Firmao - instrukcje i poradniki

iAutomatyka - wpływ Firmao CRM na rozwój firmy

W ostatnim miesiącu pracownicy Firmao przeprowadzili szkolenie w znanej firmie iAutomatyka. Jak wyglądało szkolenie i jakie... czytaj dalej

Poradnik : działanie i konfiguracja funkcjonalności CallBack

Jak włączyć usługę CallBack w systemie Firmao CRM Przedstawiamy instrukcję włączenia usługi CallBack zintegrowanej z systemem Firmao,... czytaj dalej

Instrukcja włączenia Livechat'u Firmao

Jak włączyć Livechat zintegrowany z Firmao CRM Przedstawiamy instrukcję włączenia usługi Livechat'u zintegrowanego ze systemem Firmao o... czytaj dalej

Livechat i system CRM- idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta.

Każdy Manager zajmujący się zarządzaniem działem handlowym wie, jak ważny jest szybki kontakt z klientem zainteresowanym... czytaj dalej

Integracje

Co o nas piszą

Firmao w liczbach

10lat
na rynku
100mln
emaili
5mln
zadań
50tys
użykowników
4.7/5
57 ocen na Opineo.pl

Wypróbuj bezpłatnie Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.
Nie musisz podawać danych karty kredytowej.
Oprogramowanie Firmao może być dostosowywane do indywidualnych potrzeb firm.


Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM