To już 20 wersja systemu!
Cały czas ulepszamy istniejące funkcje oraz wprowadzamy nowe opcje, które pomogą i ułatwią Ci codzienną pracę. Sprawdź, co się zmieniło, przetestuj nowości i pracuj efektywnie na systemie Firmao.
To już 20 wersja systemu!
Cały czas ulepszamy istniejące funkcje oraz wprowadzamy nowe opcje, które pomogą i ułatwią Ci codzienną pracę. Sprawdź, co się zmieniło, przetestuj nowości i pracuj efektywnie na systemie Firmao.
Każdego dnia wykonujemy liczne obowiązki podczas dnia pracy. Jedne są schematyczne i wykonywane regularnie, drugie składają się na realizację większego przedsięwzięcia podzielonego na etapy, a kolejne pojawiają się niespodziewanie. Każde z nich wymaga nakładu czasy i pracy. Dowiedz się, w jaki sposób nie zapomnieć o wykonaniu żadnej czynności i efektywnie zaplanować swój dzień pracy lub któregoś ze współpracowników.
System Firmao został stworzony z myślą o wspomaganiu procesów w Twojej firmie. Z Firmao z powodzeniem korzysta wiele firm z branży fotowoltaicznej, zarówno w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, a także działań związanych z instalacją PV. Jeżeli zastanawiasz się, jak system Firmao pomaga w prowadzeniu tego typu działalności przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się więcej o kluczowych obszarach działalności branży fotowoltaicznej!
W czasach zwiększonej sprzedaży internetowej dobrze móc kontrolować ilości swoich produktów. Prowadzenie magazynu to nie tylko sprawdzenie dostępności produktów, ale także wiedza gdzie się znajdują, ile towaru zostało zamówionego od dostawców i przez kontrahentów. Rzetelne i skrupulatna ewidencja dokumentów jest niezwykle ważna. System pozwoli na ich wystawianie oraz archiwizację. Poznaj sposoby, które ułatwią Ci codzienną pracę.
Czytaj dalej 5 porad jak efektywnie prowadzić sprzedaż z systemem Firmao
Każda zmiana systemu w firmie niesie za sobą przeorganizowanie i optymalizację procesów. Praca ma stać się szybsza i łatwiejsza. Dzięki systemowi do zarządzania firmom będziesz mieć kontrolę nad pracownikami, procesami oraz finansami swojej firmy. Chcemy pokazać Ci, że rozpoczęcie pracy z systemem Firmao to nic trudnego i każdy może efektywnie posługiwać się w tym narzędziem.
W ciągu ostatnich stuleci przeszliśmy wiele rewolucji przemysłowych – parową, elektryczną i obliczeniową. W obecnym czasie jesteśmy świadkami kolejnej, czwartej rewolucji przemysłowej, związanej z przetwarzaniem danych. Rok 2020 z pewnością przyczynił się do przyspieszenia tej zmiany. W poniższym artykule przedstawimy elementy, na które należy zwrócić uwagę obierając kurs na cyfrową transformację sprzedaży, w ramach czwartej rewolucji cyfrowej.
Początek grudnia to najwyższa czas aby zacząć przygotowania do okresu świątecznego! Wielu konsumentów zaczęło już poszukiwania prezentów, którymi obdarują swoich bliskich 24 grudnia. Jak zatem przygotować się do świąt w e-commerce? Poniżej przedstawimy kilka pomysłów jak najlepiej wykorzystać ten gorący okres.
Przełomowe badanie przeprowadzone w Harvard Business Review wykazało, że zwiększenie lojalności klientów o 5% może doprowadzić do ogromnego wzrostu przychodów, nawet o 25–95%!
Ale czym właściwie jest długookresowa relacja z klientami i jak ograniczyć ich odejście o 5%?
Czytaj dalej Narzędzia do budowania długookresowej relacji z klientami
Kontakt z klientem to proces wielofazowy. Różne zespoły są odpowiedzialne za różne etapy kontaktu z klientami. Budujesz zespół marketingowy, aby przyciągnąć nowych potencjalnych klientów. Budujesz zespół sprzedaży, aby zamknąć nowych klientów. I budujesz zespół sukcesu klienta, aby utrzymać tych klientów i zapewnić im zadowolenie. Czytaj dalej 8 kroków do zbudowania skutecznego zespołu sukcesu klienta
Nawet 7 na 10 prób dokonania zakupu w sklepie internetowym kończy się porzuceniem koszyka. Co sprawia, że potencjalny klient rezygnuje z zakupu? Co w takiej sytuacji powinien zrobić właściciel sklepu internetowego?
Zapoznaj się z najczęstszymi powodami rezygnacji z zakupu i dowiedz się, co możesz zrobić by zmniejszyć ich ilość. Czytaj dalej Porzucone koszyki w e-sklepie – dlaczego klient rezygnuje z zakupu?