Porzucone koszyki w e-sklepie – dlaczego klient rezygnuje z zakupu?

e-commerceNawet 7 na 10 prób dokonania zakupu w sklepie internetowym kończy się porzuceniem koszyka. Co sprawia, że potencjalny klient rezygnuje z zakupu? Co w takiej sytuacji powinien zrobić właściciel sklepu internetowego?

Zapoznaj się z najczęstszymi powodami rezygnacji z zakupu i dowiedz się, co możesz zrobić by zmniejszyć ich ilość. Czytaj dalej Porzucone koszyki w e-sklepie – dlaczego klient rezygnuje z zakupu?

Relacje z klientami a pandemia – co się zmieniło?

CRMFirmao

Minęło już pół roku, od czasu rozpoczęcia ogólnoświatowej epidemii COVID-19. Dziś nie ma wątpliwości, że to wydarzenie zapoczątkowało bezprecedensowy kryzys dla nowoczesnego świata. Dziś wszyscy mówią o walce z wirusem służb ratowniczych oraz całej opieki zdrowotnej. Trudności pojawiły się również w prowadzeniu biznesu, a także obsłudze klienta. Zatem – jak dostosować się do „nowych” warunków? Jak zbudować trwałą relacje z klientem w tym trudnym czasie i oferować nową „wartość’?

Czytaj dalej Relacje z klientami a pandemia – co się zmieniło?

Praca zdalna – jakich narzędzi potrzebujesz?

praca zdalnaPraca zdalna kiedyś tak odległa dziś stała się codziennością wielu przedsiębiorstw. Na horyzoncie w dalszym ciągu mamy perspektywę ograniczeń związanych z obostrzeniami dotyczącymi epidemii koronawirusa, dlatego przejście w tryb pracy home office to proces, który wciąż trwa i nie zwalnia tempa. Z danych Devire wynika, że w branży IT na pracę zdalną przeszło aż 89% firm działających na polskim rynku. Jeżeli wciąż poszukujesz programu, który ułatwi Ci prace z domu przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, jakie narzędzia Ci to ułatwią.

 

Czytaj dalej Praca zdalna – jakich narzędzi potrzebujesz?

Jak firmy radzą sobie z lockdownem?

praca zdalna

Minęło kilka miesięcy odkąd żyjemy w czasach epidemii. Niektóre firmy były przymusowo pozamykane, niektóre przeszły na tryb zdalny, jeszcze inne próbowały sobie jakoś radzić wyszukując luk w zarządzeniach rządu. Natomiast jedno jest pewne – rynek i rozwój lub regres przedsiębiorstw jest faktem, któremu nie da się zaprzeczyć.

 

Czytaj dalej Jak firmy radzą sobie z lockdownem?

Nowy JPK 2020 r. – przeczytaj co się zmieni od 1 października

Writing, Pen, Man, Ink, Paper, Pencils, Hands, FingersJuż od 1 października 2020 podatników VAT zacznie obowiązywać nowa struktura JPK. Aby uprościć proces składania dokumentów połączone zostaną plik JPK_VAT i deklaracja VAT. Nowa elektroniczna struktura JPK będzie w formie pliku JPK_V7M lub JPK_V7K. W związku z powyższymi zmianami przygotowaliśmy aktualizacje systemu zgodną z nowo obowiązującymi zasadami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak wystawić nowy JPK w systemie Firmao.

Czytaj dalej Nowy JPK 2020 r. – przeczytaj co się zmieni od 1 października

Integracja z programami do księgowości
program do księgowości, CRM, ERM, system, sofware, księgowość,

Wybór odpowiedniego oprogramowania do prowadzenia księgowości nie jest łatwy. Obecnie na rynku znajduje się wiele film oferujących kompleksowe usługi związane z oprogramowaniem dla firm. Najbardziej popularny nie oznacza jednak najlepszy. Firmao oferuje integrację z kilkoma systemami do prowadzenia księgowości. Poniżej znajdziesz więcej informacji na ten temat.

 

 

Czytaj dalej Integracja z programami do księgowości

System CRM dla kancelarii adwokackich, notarialnych i prawnych

Adwokat, prawnik, kancelaria adwokacka, oprogramowanie, system CRM, kancelariiJednym z kluczowych celów przedsiębiorstwa jest osiągnięcie jak największego zysku, który w znaczącym stopniu uzależniony jest od liczby zleceń. Prowadzenie działalności biznesowej w warunkach dużej konkurencji, zmieniających się czynników ekonomiczno-prawnych i rosnących wymagań klientów dyktuje konieczność posiadania wysokich kompetencji. Współczesne firmy poszukują sposobów, które zapewniłyby im sukces rynkowy, stworzyłyby wartości dla klienta i prestiż. Zasada ta odnosi się również do biur adwokackich i notarialnych.
Czytaj dalej System CRM dla kancelarii adwokackich, notarialnych i prawnych

Oprogramowanie CRM dla deweloperów

Deweloper,deweloperów, CRM, OprogramowanieUdoskonalenie jakość obsługi jest jednym ze sposobów zdobywania przewagi konkurencyjnej. Wpływa bezpośrednio na satysfakcję nabywców i ich lojalność, przekładając się tym samym na wyprzedzenie branżowych rywali i uzyskanie wymiernych korzyści finansowych. W połączeniu z kompetencjami operacyjnymi, umożliwiającymi sprawne zarządzanie dokumentacją, sprawami administracyjno-księgowymi i ofertą produktową zwiększa potencjał firmy do odniesienia sukcesu rynkowego. Czytaj dalej Oprogramowanie CRM dla deweloperów