Nowoczesny obieg dokumentów dla każdej Firmy

system CRM dla firmy szkoleniowej

Dobra organizacja pracy  jest konieczna do uzyskiwania zysków w każdej firmie. Dokumenty, oferty, zamówienia, wiadomości mailowe, notatki – są nierozłączna częścią, każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości i branży. Problem zaczyna się tworzyć, gdy mamy zbyt wiele danych w wersji papierowej. Tworzy się pewnego rodzaju nieład, który prowadzi nas do niezrealizowanych zamówień, niedotrzymanych terminów.

Opanowanie wszystkich obowiązków w firmie nie należy do najłatwiejszych czynności, na szczęście wraz z rozwojem technologii branży CRM i ERP  na pomoc przychodzi nam elektroniczny obieg dokumentów.

Czytaj dalej Nowoczesny obieg dokumentów dla każdej Firmy

Co to jest CRM – Firmao

Na początku, aby zrozumieć pojęcie CRM należy zadać sobie pytanie, co  tak naprawdę oznacza skrót CRM?

CRM to skrót z angielskiego Customer Relationship Management. Tłumacząc to pojęcie na język polski, znajdziemy odpowiedź na pytanie czym tak właściwie jest i do czego służy program CRM. Jako iż nasz skrót oznacza “zarządzanie relacjami z klientem”, możemy już na samym początku stwierdzić, że jest to nurt odchodzący od marketingu masowego.

Czytaj dalej Co to jest CRM – Firmao

Firmao CRM – oczami nowego handlowca

Każdy handlowiec powinien być świadomym, jak ważny jest szybki kontakt z klientem oraz jak wielkie ma to znaczenie w przyszłości na relacje z naszym interesantem. Dziś opiszę  jak Firmao (CRM w chmurze) pozwala nam zoptymalizować czas i w prosty sposób mieć pod kontrolą całą swoją działalność oraz organizacje pracy od środka, oczami nowego handlowca. Czytaj dalej Firmao CRM – oczami nowego handlowca

Poradnik : Integracja z telefonią VOIP w systemie Firmao CRM

Przedstawiamy instrukcję w jaki sposób można integrować swoje konto w systemie Firmao z telefonią VOIP i bezpośrednio kontrolować połączenia telefoniczne zarówno te przychodzące jak i wychodzące bezpośrednio w systemie Firmao CRM. Aktualnie w systemie Firmao jest możliwość integracji z takimi telefoniami jak iFon oraz SuperVoip, oczywiście jest też możliwość integracji z innymi telefoniami VOIP pod warunkiem że dana telefonia VOIP udostępnia odpowiednią dokumentację API. Czytaj dalej Poradnik : Integracja z telefonią VOIP w systemie Firmao CRM

Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Utrzymanie stałego kontaktu z klientami to sztuka. Potwierdzi to każdy handlowiec, którego zadaniem jest „trzymać rękę na pulsie” w kontakcie z obecnymi i potencjalnymi klientami. Co jednak gdy ilość klientów przekracza możliwości osobistego kontaktu, chociażby telefonicznego? Wielu odpowie, że przecież można wysłać emaila. Będą oni mieli rację, ale tylko w połowie a może i jeszcze mniejszej części, ponieważ prawidłową odpowiedzią jest newsletter. Przejdź dalej i zobacz dlaczego newslettery są tak skuteczne. Czytaj dalej Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

JPK VAT w systemie Firmao CRM

Przedstawiamy instrukcję jak korzystać z funkcjonalności JPK, która wraz z nowym rokiem 2018 będzie wymagana w przypadku mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby móc korzystać z funkcjonalności JPK VAT należy mieć włączony w systemie Firmao CRM moduł Księgowości. Standardowo moduł księgowości nie jest włączony, w celu włączenia należy skontaktować się z działem wsparcia technicznego który jest dostępny w formie telefonicznej, mailowej oraz poprzez LivechatCzytaj dalej Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

Jak wybrać system CRM?

Oprogramowanie w chmurzeKiedy dochodzisz do wniosku, że twoja organizacja nie jest już w stanie poradzić sobie za pomocą Excela wspomaganego żółtymi karteczkami, nadchodzi czas na wybór oprogramowania, które ma za zadanie pomóc Ci w prowadzeniu twojej działalności. Jego celem jest wyręczenie Cię w wielu czynnościach, które do tej pory zajmowały Ci wiele czasu, pozwalając na skoncentrowanie sił i uwagi na sprawach najważniejszych. Rynek oprogramowania dla firm rośnie rok do roku a wybór godnego zaufania produktu i dostawcy staje się coraz trudniejszy. Sprawdźmy więc na co warto zwrócić uwagę, kiedy decydujemy się na podjęcie wyzwania jakim jest znalezienie w pełni funkcjonalnego systemu CRM. Czytaj dalej Jak wybrać system CRM?