Poradnik : Integracja z telefonią VOIP w systemie Firmao CRM

Przedstawiamy instrukcję w jaki sposób można integrować swoje konto w systemie Firmao z telefonią VOIP i bezpośrednio kontrolować połączenia telefoniczne zarówno te przychodzące jak i wychodzące bezpośrednio w systemie Firmao CRM. Aktualnie w systemie Firmao jest możliwość integracji z takimi telefoniami jak iFon oraz SuperVoip, oczywiście jest też możliwość integracji z innymi telefoniami VOIP pod warunkiem że dana telefonia VOIP udostępnia odpowiednią dokumentację API.

Aby móc korzystać z integracji VOIP należy mieć wykupioną licencję API zarówno w systemie Firmao jak i w danej telefonii VOIP z którą chcemy dokonać integracji. W tym poradniku przedstawię integrację w przypadku wszystkie zintegrowanych telefonii VOIP z systemem CRM (iFon oraz SuperVoip).
Czytaj dalej Poradnik : Integracja z telefonią VOIP w systemie Firmao CRM

Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Utrzymanie stałego kontaktu z klientami to sztuka. Potwierdzi to każdy handlowiec, którego zadaniem jest „trzymać rękę na pulsie” w kontakcie z obecnymi i potencjalnymi klientami. Co jednak gdy ilość klientów przekracza możliwości osobistego kontaktu, chociażby telefonicznego? Wielu odpowie, że przecież można wysłać emaila. Będą oni mieli rację, ale tylko w połowie a może i jeszcze mniejszej części, ponieważ prawidłową odpowiedzią jest newsletter. Przejdź dalej i zobacz dlaczego newslettery są tak skuteczne. Czytaj dalej Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

JPK VAT w systemie Firmao CRM

Przedstawiamy instrukcję jak korzystać z funkcjonalności JPK, która wraz z nowym rokiem 2018 będzie wymagana w przypadku mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby móc korzystać z funkcjonalności JPK VAT należy mieć włączony w systemie Firmao CRM moduł Księgowości. Standardowo moduł księgowości nie jest włączony, w celu włączenia należy skontaktować się z działem wsparcia technicznego który jest dostępny w formie telefonicznej, mailowej oraz poprzez LivechatCzytaj dalej Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

Jak wybrać system CRM?

Kiedy dOprogramowanie w chmurzeochodzisz do wniosku, że twoja organizacja nie jest już w stanie poradzić sobie za pomocą Excela wspomaganego żółtymi karteczkami, nadchodzi czas na wybór oprogramowania, które ma za zadanie pomóc Ci w prowadzeniu twojej działalności. Jego celem jest wyręczenie Cię w wielu czynnościach, które do tej pory zajmowały Ci wiele czasu, pozwalając na skoncentrowanie sił i uwagi na sprawach najważniejszych. Rynek oprogramowania dla firm rośnie rok do roku a wybór godnego zaufania produktu i dostawcy staje się coraz trudniejszy. Sprawdźmy więc na co warto zwrócić uwagę kiedy decydujemy się na podjęcie wyzwania jakim jest znalezienie w pełni funkcjonalnego systemu CRM. Czytaj dalej Jak wybrać system CRM?

Poradnik : Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma

Faktura zaliczkowa i/lub proforma w systemie Firmao

W systemie Firmao jfaktura proformaest możliwość utworzenia faktury zaliczkowej oraz faktury zaliczkowej pro forma, w momencie gdy płatność będzie składać się z wielu faktur zaliczkowych wszystkie z nich będą powiązane ze sobą, a w momencie generowanie faktury końcowej na podglądzie faktury końcowej będzie widoczne podsumowanie całej transakcji.
Czytaj dalej Poradnik : Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma

Poradnik : podpis i autoresponder w Firmao CRM

Jak skonfigurować podpis i autoresponder w systemie CRM

W systemie Firmao jesteśmy w stanie dostosować zintegrowaną autoresponder firmao crmskrzynkę mailową do własnych potrzeb, przez co możemy przygotować własną stopkę, która automatycznie będzie widoczna przy każdej wysyłanej wiadomości czy też ustawić autoresponder w momencie gdy będziemy przebywać na urlopie, który będzie automatycznie odpowiadał na odebrane wiadomości w określonym przedziale czasowym.
Czytaj dalej Poradnik : podpis i autoresponder w Firmao CRM