System CRM dla firmy szkoleniowej – łatwo, szybko i wygodnie

Czy Firmao CRM może sprawdzić się w branży szkoleniowej? Czy specyficzne potrzeby firm zajmujących się organizacją szkoleń mogą zostać zaspokojone za pomocą systemu Firmao? Czy szkolenie jako całość: przygotowanie materiałów, zatrudnienie trenerów i prelegentów, kampanie telefoniczne, listy uczestników, fakturowanie i certyfikowanie może być obsłużone przez system Firmao CRM? Czy Firmao to system CRM dla firmy szkoleniowej? Zdecydowanie tak. Czytając ten wpis dowiecie się o nowej wersji naszego systemu, który został przygotowany zgodnie z potrzebami branży szkoleniowej pod nadzorem osób z wieloletnim doświadczeniem w działaniu w tej branży.

Czytaj dalej System CRM dla firmy szkoleniowej – łatwo, szybko i wygodnie

Livechat – idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta.

Każdy Manager zajmujący się zarządzaniem działem handlowym wie jak ważny jest szybki kontakt z klientem zainteresowanym naszymi usługami. Obecnie najczęściej pierwszym zetknięciem klienta z naszą marką jest wejście na naszą stronę internetową. Niestety ponad 90% odwiedzin strony internetowej firmy nie kończy się sprzedażą, ani nawet kontaktem ze strony potencjalnego klienta. Każde wejście klienta na stronę, które nie kończy się sprzedażą przynosi straty finansowe (koszty pozycjonowania, reklamy Adwords). Dlatego ważnym jest aby każda firma posiadała sprawne kanały komunikacji ze swoimi klientami. Błyskawiczne i sprawne reagowanie na kontakt ze strony potencjalnego klienta zawsze przynosi wymierny efekt już na początku procesu sprzedaży.

Czytaj dalej Livechat – idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta.

Wsparcie techniczne – jak to robimy?

Wdrożenie we firmie jakiegokolwiek nowego rozwiązania technicznego to nie lada sztuka. Wie o tym każdy dyrektor oraz jego managerowie. Nowe rozwiązanie wydaje się być tym czego potrzebuje przedsiębiorstwo: dostarcza wiedzę, usprawnia procesy, pozwala pracować mniej i zarabiać więcej. Często jednak tą idyllę zaburza niechęć ze strony pracowników, którzy ze względu na różne czynniki takie jak wiek, wykształcenie, umiejętności techniczne lub złe przyzwyczajenia, opóźniają wprowadzanie nowych rozwiązań a co za tym idzie spowalnia również rozwój naszego biznesu.  W takich sytuacjach niezwykle ważnym jest aby usługodawca zapewniał wsparcie techniczne dla każdego z użytkowników tak jak to jest np. we Firmao Polska, gdzie nasi pracownicy działu wsparcia z uśmiechem na ustach przeprowadzą każdego, nawet najmniej technicznego użytkownika przez meandry systemu CRM jaki oferujemy. Artykuł, który Państwo czytają pozwoli Państwu spojrzeć na dział wsparcia technicznego „od kuchni” i zobaczyć co właściwie dzieje się „po drugiej stronie słuchawki”.

Czytaj dalej Wsparcie techniczne – jak to robimy?

JPK – Jednolity Plik Kontrolny – program do JPK

JPK

Już od 1 stycznia 2017 roku właściciele MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw) mają obowiązek przekazywania do Ministerstwa Finansów Jednolity Plik Kontrolny. Wprowadzenie JPK wymaga od przedsiębiorców aktualizacji systemów informatycznych, co może być kosztowne w przypadku jeśli oprogramowanie to jest w wersji standalone. Wśród rozwiązań, które umożliwiają łatwe, szybkie i zgodne z wymogami przekazywanie JPK do organów podatkowych należy Firmao. Od stycznia 2017 roku użytkownicy Firmao w wersji Full z modułem „Księgowość” będą mieli możliwość generowania plików JPK VAT.

Czytaj dalej JPK – Jednolity Plik Kontrolny – program do JPK

Ewidencja czasu pracy

Ewidencja czasu pracyOd 1 stycznia 2017 roku każdy pracodawca zatrudniający pracowników na umowę zlecenie będzie miał obowiązek rejestrowania czasów pracy zleceniobiorców.
Dowiedz się jak to robić łatwo z Firmao CRM. Sprawdź jak ewidencja czasu pracy pozytywnie wpłynie na pracę zespołu i kondycję firmy.

 

Czytaj dalej Ewidencja czasu pracy

Usprawnienie windykacji

dl6jeyfihlk-alejandro-escamillaPoza tradycyjnymi sposobami windykacyjnymi jak ponaglenia listowe, w systemie Firmao mogą Państwo ponaglić klientów kanałami informacyjnymi tj e-mail czy SMS.
Dobre wezwania przyczyniają się do wzrostu skuteczności pozyskania środków od dłużników. Usprawnienie windykacji znacząco wpływa na płynność finansową przedsiębiorstwa.
Czytaj dalej Usprawnienie windykacji

Gdy biznes rośnie – pożegnanie z Excelem

downloadKilka dni temu zgłosił się do nas potencjalny klient, który wcześniej prowadził działalność posługując się takim oprogramowaniem jak Word czy Excel jednak w momencie, gdy firma zaczęła nabierać rozmachu klient zdecydował się na skorzystanie z oprogramowania CRM z możliwością dostosowania systemu do swoich potrzeb.

Ze względu na to że system Firmao jest elastyczny, byliśmy w stanie skonfigurować system w taki sposób by w 100% spełnić wymagania klienta oraz co najważniejsze, usprawnić zarządzanie relacjami z klientem czy też ewidencje czasu pracy.
Czytaj dalej Gdy biznes rośnie – pożegnanie z Excelem

Dobrana para: Firmao CRM i agencja interaktywna

pobraneW zeszłą środę mieliśmy przyjemność być jednym z wystawców na targach eHandlu, które organizowane były w Warszawskiej hali Expo. Pod jednym dachem zebrało się grono specjalistów w dziedzinach takich jak sprzedaż internetowa, e-commerce, automatyzacja procesów biznesowych, marketing internetowy oraz wielu innych. Jako, że nasze oprogramowanie działa na styku tych dziedzin i nas nie mogło tam zabraknąć. Podczas targów spotkaliśmy wielu doskonałych specjalistów w swoich dziedzinach, ale również (a może przede wszystkim) przedsiębiorców, którzy poszukiwali rozwiązań dla swojego biznesu(m.in agencja interaktywna). Warto tutaj przytoczyć jeden z przypadków takiego spotkania, które niezwykle szybko zaowocowało startem wdrożenia naszego systemu Firmao CRM w kolejnej firmie.

Czytaj dalej Dobrana para: Firmao CRM i agencja interaktywna

Wdrożenie Firmao CRM Online we firmie budowlanej

downloadMiesiąc temu zgłosił się do nas klient, firma budowlana świadcząca usługi montażu okien i drzwi. Rozmawiający z nami manager firmy poszukiwał prostego systemu CRM online, ktory pozwoliłby jego pracownikom na łatwą współpracę. Firma zatrudnia 40 osób z tego 10 na produkcji, 15 w dziale logistycznym 10 w dziale handlowym oraz 5 w zarządzie. Naszym zadaniem było wdrożyć system, który usprawni komunikację i umożliwi mobilnym handlowcom sprzedaż na terenie całej Polski. Działania, które wykonaliśmy to utworzenie grup kontrahentów z podziałem na “Mobilnych” i “Stacjonarnych” handlowców oraz przypisaliśmy do konkretnych działów pracowników o odpowiednich kompetencjach. Ponadto klient życzył sobie skonfigurowanie współdzielenia kalendarzy by zwiększyć wydajność pracy. Czytaj dalej Wdrożenie Firmao CRM Online we firmie budowlanej