Biała lista podatników VAT – najważniejsze informacje

Biała lista podatników VATOd 1 września 2019 roku wszedł nowy rejestr podatników tzw. biała lista podatników VAT. Jest to narzędzie do skutecznego i szybkiego sprawdzania swoich kontrahentów, czy są czynnymi podatnikami VAT. Zapoznaj się, na czym polega biała lista podatników VAT, jakie nowe obowiązki nakłada na przedsiębiorców i czy możesz zostać ukarany, za nie weryfikowanie kontrahentów za jej pomocą. Sprawdź także, jak system Firmao ułatwi Ci weryfikację Twoich kontrahentów. Czytaj dalej Biała lista podatników VAT – najważniejsze informacje

Split payment – na czym polega podzielona płatność?

Split paymentSplit payment to inaczej model podzielonej płatności, który dotyczy podatku VAT. W początkowej wersji był dobrowolny dla wszystkich przedsiębiorców, jednak z dniem 1 listopada 2019 został narzucony w transakcjach spełniających dane warunki. Co to jest split payment? Dla jakich branż podzielona płatność jest obowiązkowa? Jakie faktury należy płacić w sposób dzielony? Tego dowiesz się z poniższego artykułu. Czytaj dalej Split payment – na czym polega podzielona płatność?

CES – Czy znasz już wartość tego wskaźnika?

cesIstnieje wiele sposobów pomiaru satysfakcji klienta, z których większość sprowadza się do przeprowadzenia prostej ankiety. Jednak nawet w ramach tych metodologii badań można dyskutować na temat zalet i wad każdego stylu badania. Omówimy tutaj popularną metodologię badania satysfakcji klientów znaną jako Customer Effort Score (CES). Z poniższego artykułu dowiesz się na czym polega, kiedy z niej korzystać oraz jakie są jej możliwe zalety i wady. Czytaj dalej CES – Czy znasz już wartość tego wskaźnika?

8 sposobów na utrzymanie klientów w e-commerce

e-commerceZajmujesz się handlem elektronicznym, czyli e-commerce? To pewnie nieobcy jest Ci następujący fakt: pięciokrotnie taniej jest zatrzymać stałego klienta niż zdobyć nowego. Nie musisz tracić czasu na tworzenie nowego związku, jeśli już go masz. Podobnie jak relacje, łatwiej jest utrzymać przyjaźń z najlepszym przyjacielem niż zacząć znajomość od zera. To samo dotyczy zatrzymywania klientów. Czytaj dalej 8 sposobów na utrzymanie klientów w e-commerce

Jak poprawić zadowolenie klientów?

Zadowoleni klienciCenisz sobie swoich klientów – i to nie bez powodu. Ciężko pracowałeś, żeby ich zdobyć.  Ale utrzymanie ich zadowolenia na odpowiednim poziomie nie jest łatwe. A jeśli wydaje Ci się, że z czasem robi się coraz trudniej, masz całkowitą rację. Obecnie klienci ze wszystkich branż zadają coraz więcej pytań oraz żądają coraz więcej czasu. Zastanawiasz się, czemu tak jest? Dowiesz się tego, czytając poniższy artykuł. Czytaj dalej Jak poprawić zadowolenie klientów?

Co nowego w wersji Firmao 18.0?
2019-04-19

Firmao w kolejnej, nowej odsłonie! Sprawdź, jakie nowości zostały wprowadzone do systemu. Jednak nowości to nie wszystko, bo wsłuchujemy się w sugestie naszych klientów i dlatego wprowadziliśmy również liczne usprawnienia już istniejących funkcji. Wersja Firmao 18.0 jest kolejną, ale nie ostatnią wersją systemu, bo stale ulepszamy nasz system i wychodzimy na przeciw oczekiwaniom naszych klientów. Jeśli masz jakieś sugestie, co powinno się znaleźć w kolejnej wersji systemu, to skontaktuj się z nami. A tymczasem sprawdź co nowego jest w Firmao 18.0. Czytaj dalej Co nowego w wersji Firmao 18.0?

Czy sukces klienta może być Twoim sukcesem?

sukces klientaW świecie obsługi klienta sukces klienta jako cel szybko zyskał rozgłos jako obowiązkowa funkcja zespołów obsługi klienta. Jednak pomimo nowo zdobytej popularności, sukces klienta jest wciąż stosunkowo nową dziedziną w Polsce. Wiele firm zaczyna zdawać sobie sprawę z wartości sukcesu swoich klientów i dopiero zaczyna tworzyć zespoły ds. sukcesu klientów w ramach ofert swoich usług. Czytaj dalej Czy sukces klienta może być Twoim sukcesem?

Poradnik dla firm: Przekierowanie 301 i 302

Przekierowanie 301 i 302Ten artykuł jest przeznaczony przede wszystkim dla osób niebędących specjalistami. Dla osób, które chcą lepiej zrozumieć, jak poprawnie zmienić adres witryny bez utraty „ link love ”(wartość, którą budujesz z perspektywy optymalizacji wyszukiwarek dla linków przychodzących). Jeśli jesteś specjalistą i wkroczyłeś do tego artykułu, to też znajdziesz tutaj ciekawe dla Ciebie treści. Możesz dodać ten artykuł do zakładek w celu późniejszego wykorzystania, ponieważ w przyszłości będzie to wygodny sposób na wyjaśnienie ludziom biznesu (osobom niebędącym specjalistami), jak działa cała funkcja przekierowania i czym przekierowanie 301 różni się od przekierowania 302. Zaoszczędzi ci to za każdym razem 10 minut Twojego życia. Czytaj dalej Poradnik dla firm: Przekierowanie 301 i 302

Jak zostać organizacją zorientowaną na klienta?

organizacja zorientowana na klientaKlient nasz Pan. To bardzo popularne stwierdzenie i nieraz powtarzane w branży handlowej. Ale czy na pewno często ma odzwierciedlenie w rzeczywistości? Zorientowanie na klienta zaczyna się od kultury Twojej firmy. Jeśli chcesz być zorientowany na klienta, Twoja firma musi w pełni zaangażować się w sukces firmy. Poniższe kroki wyjaśniają, co Twoja organizacja może zrobić, aby nastawić się na klientów. Już dziś zacznij wcielać je w życie, a zobaczysz, jak poprawią się Twoje relacje z klientami. Czytaj dalej Jak zostać organizacją zorientowaną na klienta?