Nowoczesny obieg dokumentów dla każdej Firmy

system CRM dla firmy szkoleniowej

Zaradność i zorganizowanie dla każdej z firm to podstawa dobrego funkcjonowania. Dokumenty, oferty, zamówienia, wiadomości mailowe, notatki – są nierozłączna częścią, każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości i branży. Problem zaczyna się tworzyć, gdy mamy zbyt wiele danych w wersji papierowej. Tworzy się pewnego rodzaju nieład, który prowadzi nas do niezrealizowanych zamówień, niedotrzymanych terminów.

Opanowanie wszystkich obowiązków w firmie nie należy do najłatwiejszych czynności, na szczęście wraz z rozwojem technologii branży CRM i ERP  na pomoc przychodzi nam elektroniczny obieg dokumentów.

 

Co tak naprawdę daje nam elektroniczny obieg dokumentów?

Z punktu widzenia nowoczesnej firmy eliminuje on wiele czynności , które wcześniej wprowadziły nieład. Pomaga nam zdecydowanie zaoszczędzić czas, a przy tym ułatwia nam pracę.

Pracownik nie musi już dłużej przeszukiwać papierowych dokumentacji, a nasz program znajdzie wybrane dokumenty  w mgnieniu oka.

 

Obieg dokumentów w Firmie

Elektroniczny system zarządzania dokumentami to nie tylko skuteczniejsze korekty, lecz również ułatwiony dostęp do poszczególnych dokumentów.

Przykładem jest funkcja OCR (ang. Optical Character Recognition), której obowiązkiem jest rozpoznawanie tekstu na podstawie zeskanowanych dokumentów.

System sam rozpozna dane dokumentacji papierowej, uzupełni za nas automatycznie wskazane pola takie jak:

  • dane kontrahenta
  • typ dokumentu / transakcji  
  • nr. transakcji  
  • data wystawienia dokumentu 
  • data otrzymania dokumentu 

W przypadku zatwierdzenie przez kolejnego pracownika dokumentu, powędruje on do następnej osoby(w obiegu wcześniej przez nas ustalonym), natomiast przy wykryciu jakichkolwiek błędów wróci do poprzedniej.

Pamiętajmy również, że na bieżąco możemy monitorować statuś danego dokumentu. Niezależnie od aktualnej pozycji w programie, mamy możliwość sprawdzenia historii dla danego pliku (kto i kiedy dokonał zmian, w jakim aktualnie dziale się znajduje).

 

Nowoczesny obieg dokumentów ułatwia pracę  w codziennej dokumentacji, np. wystawianie faktur, tworzenie ofert, przyjmowanie zamówień zewnętrznych. Nie musimy się martwić o popełnienie błędu ponieważ program przeprowadzi nas krok po kroku przez każdą czynność, którą wykonujemy.

Co to jest CRM – Firmao

Na początku, aby zrozumieć pojęcie CRM należy zadać sobie pytanie, co  tak naprawdę oznacza skrót CRM?

 

CRM to skrót z angielskiego Customer Relationship Management. Tłumacząc to pojęcie na język polski, znajdziemy odpowiedź na pytanie czym tak właściwie jest i do czego służy program CRM. Jako iż nasz skrót oznacza “zarządzanie relacjami z klientem”, możemy już na samym początku stwierdzić, że jest to nurt odchodzący od marketingu masowego.

Główne cele programu CRM to:

  • pozyskanie nowego klienta
  • rozwinięcie stałej relacji z klientem
  • utrzymanie klienta

Firmao CRM Zarządzanie relacjami z klientem

Firmao – związek z klientem

Moduł Firmao CRM (Customer Relationships Management) to internetowy system zarządzania relacjami z klientami firmy. Pozwala zebrać w jednym miejscu dane obecnych i potencjalnych kontrahentów, wyznaczać i monitorować zadania związane z ich obsługą, katalogować informacje dotyczące kontaktów, transakcji i działań marketingowych.

Program Firmao przeznaczony jest dla firm, które chcą zachować przejrzysty obraz relacji z klientem na wszystkich jego etapach,zaczynając od momentu nawiązania relacji, poprzez przygotowanie oferty ,sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażową i pomoc.

Wiedza o klientach to przede wszystkim:

  • Przewaga nad naszą konkurencją
  • Optymalizacja czasu pracy
  • Zwiększenie dochodów firmy
  • Utrzymanie stałej relacji z klientem

 

Warto mieć świadomość, że pozycja rynkowa firmy nie zależy od pojedynczej transakcji, lecz już od samego początku nawiązania pierwszego kontaktu.

 

  • Program Firmao CRM jest idealnym sposobem optymalizacji organizacji wewnętrznej firmy.
  • Zarządzanie relacjami z klientem nigdy nie było łatwiejsze.

 

Korzyści z użytkowania programu Firmao CRM

Firmao CRM - Oferty i Zamówienia

Prosta ewidencja, archiwizacja rozmów telefonicznych i korespondencji, łatwy i szybki podział kontrahentów na grupy, pobieranie danych klienta z GUS, baza transakcji, tworzenie zadań dla klientów, integracja z pocztą email, zarządzanie kontaktami to tylko część z spośród wielu korzyści, jakie daje nam użytkowanie programu. Możliwość synchronizacji kalendarza z Google, obsługa magazynu, moduł księgowości, tworzenie raportów, szybka wyszukiwarka z możliwością uwzględnienia filtrów to funkcjonalności nowoczesnej firmy XXI wieku.

Pełną funkcjonalność mogą Państwo znaleźć tutaj

Darmowa wersja testowa, zarejestruj się już dziś.

 

Firmao CRM – oczami nowego handlowca

Każdy handlowiec powinien być świadomym, jak ważny jest szybki kontakt z klientem oraz jak wielkie ma to znaczenie w przyszłości na relacje z naszym interesantem. Dziś opiszę  jak Firmao (CRM w chmurze) pozwala nam zoptymalizować czas i w prosty sposób mieć pod kontrolą całą swoją działalność oraz organizacje pracy od środka, oczami nowego handlowca.

W piątek 6.10.2017 pojawiłem się po raz pierwszy w Firmao CRM jako nowy pracownik. Muszę przyznać, że byłem pod wielkim wrażeniem, ponieważ jak na firmę, która oferuje kompletny system do zarządzania firmą (baza kontrahentów, kadry i płace, księgowość, magazyn, obieg dokumentów, zadania i inne) atmosfera jest bardzo przyjazna i rodzinna.

Pierwsze moje zetknięcie z programem Firmao było bardzo pozytywne, interfejs jest niezwykle intuicyjny, a co za tym idzie bardzo czytelny i jasny.

Czytaj dalej Firmao CRM – oczami nowego handlowca

Poradnik : Integracja z telefonią VOIP w systemie Firmao CRM

Przedstawiamy instrukcję w jaki sposób można integrować swoje konto w systemie Firmao z telefonią VOIP i bezpośrednio kontrolować połączenia telefoniczne zarówno te przychodzące jak i wychodzące bezpośrednio w systemie Firmao CRM. Aktualnie w systemie Firmao jest możliwość integracji z takimi telefoniami jak iFon oraz SuperVoip, oczywiście jest też możliwość integracji z innymi telefoniami VOIP pod warunkiem że dana telefonia VOIP udostępnia odpowiednią dokumentację API.

Aby móc korzystać z integracji VOIP należy mieć wykupioną licencję API zarówno w systemie Firmao jak i w danej telefonii VOIP z którą chcemy dokonać integracji. W tym poradniku przedstawię integrację w przypadku wszystkie zintegrowanych telefonii VOIP z systemem CRM (iFon oraz SuperVoip).
Czytaj dalej Poradnik : Integracja z telefonią VOIP w systemie Firmao CRM

Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Utrzymanie stałego kontaktu z klientami to sztuka. Potwierdzi to każdy handlowiec, którego zadaniem jest „trzymać rękę na pulsie” w kontakcie z obecnymi i potencjalnymi klientami. Co jednak gdy ilość klientów przekracza możliwości osobistego kontaktu, chociażby telefonicznego? Wielu odpowie, że przecież można wysłać emaila. Będą oni mieli rację, ale tylko w połowie a może i jeszcze mniejszej części, ponieważ prawidłową odpowiedzią jest newsletter. Przejdź dalej i zobacz dlaczego newslettery są tak skuteczne. Czytaj dalej Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

JPK VAT w systemie Firmao CRM

Przedstawiamy instrukcję jak korzystać z funkcjonalności JPK, która wraz z nowym rokiem 2018 będzie wymagana w przypadku mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby móc korzystać z funkcjonalności JPK VAT należy mieć włączony w systemie Firmao CRM moduł Księgowości. Standardowo moduł księgowości nie jest włączony, w celu włączenia należy skontaktować się z działem wsparcia technicznego który jest dostępny w formie telefonicznej, mailowej oraz poprzez LivechatCzytaj dalej Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

Jak wybrać system CRM?

Kiedy dOprogramowanie w chmurzeochodzisz do wniosku, że twoja organizacja nie jest już w stanie poradzić sobie za pomocą Excela wspomaganego żółtymi karteczkami, nadchodzi czas na wybór oprogramowania, które ma za zadanie pomóc Ci w prowadzeniu twojej działalności. Jego celem jest wyręczenie Cię w wielu czynnościach, które do tej pory zajmowały Ci wiele czasu, pozwalając na skoncentrowanie sił i uwagi na sprawach najważniejszych. Rynek oprogramowania dla firm rośnie rok do roku a wybór godnego zaufania produktu i dostawcy staje się coraz trudniejszy. Sprawdźmy więc na co warto zwrócić uwagę kiedy decydujemy się na podjęcie wyzwania jakim jest znalezienie w pełni funkcjonalnego systemu CRM. Czytaj dalej Jak wybrać system CRM?

Poradnik : Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma

Faktura zaliczkowa i/lub proforma w systemie Firmao

W systemie Firmao jfaktura proformaest możliwość utworzenia faktury zaliczkowej oraz faktury zaliczkowej pro forma, w momencie gdy płatność będzie składać się z wielu faktur zaliczkowych wszystkie z nich będą powiązane ze sobą, a w momencie generowanie faktury końcowej na podglądzie faktury końcowej będzie widoczne podsumowanie całej transakcji.
Czytaj dalej Poradnik : Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma