Kalendarz w chmurze? Obowiązkowo!

Brak Ci czasu na odpisywanie na firmowe maile, połączenia telefoniczne czy raportowanie nie mówiąc już nawet o rozwoju czy przyjemnościach? Bez dobrego  harmonogramu czy terminarza trudno poradzić sobie w dzisiejszym, szybko poruszającym się biznesowym, i nie tylko , świecie.  Czy warto jednak polegać na zawodnych papierowych kalendarzach i notatnikach? Powszechne zapominalstwo oraz wrodzony brak odporności  papieru na płyny i uszkodzenia, świadczą że warto jest zastanowić się nad przeniesieniem swojego terminarza do kalendarza online we Firmao CRM. Czytaj dalej Kalendarz w chmurze? Obowiązkowo!

Lead Management. Dlaczego i jak?

Niedawno braliśmy udział w ciekawym wydarzeniu „Marketing Sprint”, które było serią webinarów o tematyce marketingu i zarządzania.  Jednym z prelegentów był nasz przedstawiciel, który przedstawił ciekawą prezentację na temat procesów Lead Management oraz sposobu ich obsługi. Postanowiliśmy podzielić się tą wiedzą również na łamach naszego bloga. Zapraszamy więc do zapoznania się z wiedzą nt. Lead Management oraz do seansu zapisu wideo wydarzenia „Marketing Sprint” Czytaj dalej Lead Management. Dlaczego i jak?

Jak ułatwić komunikację z klientem?

Komunikacja międzyludzka nie jest prosta. Wie o tym każda osoba pracująca w bezpośrednim kontakcie z klientem. Konflikt interesów, różnice poglądów, odmienne zdolności poznawcze, wykształcenie oraz nieprecyzyjny i/lub niezrozumiały sposób wypowiedzi – wszystkie te czynniki utrudniają precyzyjna komunikację na linii firma-klient. Należy więc zwrócić szczególną uwagę na umiejętności interpersonalne pracowników mających kontakt z klientem. Równie ważnym jest wyposażenie ich w odpowiednie narzędzia- system CRM oraz platformę do komunikacji z klientem. Takie rozwiązania ułatwiają komunikację nie tylko pracownikowi obsługującemu. Pozwalają również na precyzyjne zrozumienie wymagań pracownikom kolejnych szczebli organizacji, którzy procedują zlecenia.Z myślą o usprawnieniu komunikacji stworzyliśmy „Panel Klienta” – interaktywną platformę dla Twoich klientów, która może pośredniczyć w kontaktach Twojej Firmy z Twoimi klientami. Czytaj dalej Jak ułatwić komunikację z klientem?

Nowe funkcje i nowe usługi – Firmao 15.0

Najważniejsze nowości w wersji 15.0:

  • Obsługa JPK – generowanie i wysyłanie dokumentów do organów podatkowych,
  • Komunikator wewnątrz-firmowy,
  • LiveChat – powiązanie strony www z integrowanym czatem Firmao,
  • Nowy panel powiadomień i przypomnień,
  • Możliwość odtworzenia nagrania VoIP w przeglądarce internetowej,
  • Usprawnienia modułu magazynowego – każda pozycja transakcji może od tej pory pochodzić z innego magazynu, Czytaj dalej Nowe funkcje i nowe usługi – Firmao 15.0

Handlujesz w internecie? Z Firmao CRM online będzie Ci łatwiej!

CRMSprzedaż w Internecie rośnie. Coraz więcej osób decyduje się na dokonywanie zakupów łatwo i wygodnie dzięki globalnej sieci. Wzrosty notowane są rok do roku. Potwierdzają to badania niezależnych organizacji. Nic dziwnego, że w rozrastającym się rynku sprzedawcy, handlowcy i managerowie poszukują rozwiązań, które pomogą zarządzać procesem sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem Internetu. W końcu kto przy sprzedaży idącej w setki transakcji dziennie byłby w stanie ręcznie katalogować każdą sprzedaż i obsługiwać ją od A do Z?  Zerknijmy więc na to co może w tym zakresie zaproponować Firmao CRM online. Czytaj dalej Handlujesz w internecie? Z Firmao CRM online będzie Ci łatwiej!

System CRM dla firmy szkoleniowej – łatwo, szybko i wygodnie

system CRM dla firmy szkoleniowejCzy Firmao CRM może sprawdzić się w branży szkoleniowej? Czy specyficzne potrzeby firm zajmujących się organizacją szkoleń mogą zostać zaspokojone za pomocą systemu Firmao? Czy szkolenie jako całość: przygotowanie materiałów, zatrudnienie trenerów i prelegentów, kampanie telefoniczne, listy uczestników, fakturowanie i certyfikowanie może być obsłużone przez system Firmao CRM? Czy Firmao to system CRM dla firmy szkoleniowej? Zdecydowanie tak. Czytając ten wpis dowiecie się o nowej wersji naszego systemu, który został przygotowany zgodnie z potrzebami branży szkoleniowej pod nadzorem osób z wieloletnim doświadczeniem w działaniu w tej branży.

Czytaj dalej System CRM dla firmy szkoleniowej – łatwo, szybko i wygodnie

Livechat i system CRM- idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta.

Livechat i system CRMKażdy Manager zajmujący się zarządzaniem działem handlowym wie jak ważny jest szybki kontakt z klientem zainteresowanym naszymi usługami. Obecnie najczęściej pierwszym zetknięciem klienta z naszą marką jest wejście na naszą stronę internetową. Niestety ponad 90% odwiedzin strony internetowej firmy nie kończy się sprzedażą, ani nawet kontaktem ze strony potencjalnego klienta. Każde wejście klienta na stronę, które nie kończy się sprzedażą przynosi straty finansowe (koszty pozycjonowania, reklamy Adwords). Dlatego ważnym jest aby każda firma posiadała sprawne kanały komunikacji ze swoimi klientami. Błyskawiczne i sprawne reagowanie na kontakt ze strony potencjalnego klienta zawsze przynosi wymierny efekt już na początku procesu sprzedaży.  W takim działaniu najlepiej sprawdza się połączenie Livechat i system CRM

Czytaj dalej Livechat i system CRM- idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta.

Wsparcie techniczne – jak to robimy?

Wsparcie techniczneWdrożenie we firmie jakiegokolwiek nowego rozwiązania technicznego to nie lada sztuka. Wie o tym każdy dyrektor oraz jego managerowie. Nowe rozwiązanie wydaje się być tym czego potrzebuje przedsiębiorstwo: dostarcza wiedzę, usprawnia procesy, pozwala pracować mniej i zarabiać więcej. Często jednak tą idyllę zaburza niechęć ze strony pracowników, którzy ze względu na różne czynniki takie jak wiek, wykształcenie, umiejętności techniczne lub złe przyzwyczajenia, opóźniają wprowadzanie nowych rozwiązań a co za tym idzie spowalnia również rozwój naszego biznesu.  W takich sytuacjach niezwykle ważnym jest aby usługodawca zapewniał wsparcie techniczne dla każdego z użytkowników tak jak to jest np. we Firmao Polska, gdzie nasi pracownicy działu wsparcia z uśmiechem na ustach przeprowadzą każdego, nawet najmniej technicznego użytkownika przez meandry systemu CRM jaki oferujemy. Artykuł, który Państwo czytają pozwoli Państwu spojrzeć na dział wsparcia technicznego „od kuchni” i zobaczyć co właściwie dzieje się „po drugiej stronie słuchawki”.

Czytaj dalej Wsparcie techniczne – jak to robimy?

JPK – Jednolity Plik Kontrolny – program do JPK

JPK

Już od 1 stycznia 2017 roku właściciele MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw) mają obowiązek przekazywania do Ministerstwa Finansów Jednolity Plik Kontrolny. Wprowadzenie JPK wymaga od przedsiębiorców aktualizacji systemów informatycznych, co może być kosztowne w przypadku jeśli oprogramowanie to jest w wersji standalone. Wśród rozwiązań, które umożliwiają łatwe, szybkie i zgodne z wymogami przekazywanie JPK do organów podatkowych należy Firmao. Od stycznia 2017 roku użytkownicy Firmao w wersji Full z modułem „Księgowość” będą mieli możliwość generowania plików JPK VAT.

Czytaj dalej JPK – Jednolity Plik Kontrolny – program do JPK