Automatyczne księgowanie dzięki integracji z emSzmal 3

Automatyczne księgowanie przy integracji Firmao CRM z emSzmal 3Każdy przedsiębiorca, którego podstawą działalności jest sprzedaż różnorodnych dóbr lub usług, zna problem ciągłego monitorowania przelewów. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, to zazwyczaj nie wysyłasz towaru bez wcześniejszego zaksięgowania wpłaty. Wśród wielu przelewów przychodzących na Twoje konto trudno zorientować się, czy dany klient już dokonał płatności. Dzięki integracji systemu Firmao CRM z programem finansowym emSzmal 3 zobaczysz, jak łatwo możesz ewidencjonować przychodzące przelewy.
Czytaj dalej Automatyczne księgowanie dzięki integracji z emSzmal 3

5 symptomów, że nadszedł czas na system CRM

 

5 symptomów, że nadszedł czas na system CRMWdrożenie systemu CRM jest niemałą rewolucją w każdej firmie. Niektórzy właściciele zwlekają z jego wdrożeniem, gdyż boją się zmian, które budzą naturalny opór w każdym człowieku. Zaczynają rozważać za i przeciw wprowadzenia systemu do firmy. Przeanalizujmy 5 sytuacji, które mogą wystąpić, gdy system CRM nie jest obecny w przedsiębiorstwie. Jeśli jakakolwiek z nich pojawia się w Twojej firmie, powinieneś przestać zwlekać i wybrać Firmao system CRM.
Czytaj dalej 5 symptomów, że nadszedł czas na system CRM

6 wskazówek, jak zbudować dobry zespół pracowników

6 wskazówek, jak zbudować dobry zespół pracowników

Podstawą działania Twojej firmy jest praca zespołowa? Pewnie jako przedsiębiorca chcesz, aby Twój zespół pracowników działał efektywnie i sprawnie. Tylko jak sprawić, żeby pracownicy dobrze wykonywali swoją pracę, nie było między nimi błędów w komunikacji i zarazem, żeby panowała między nimi przyjazna atmosfera? Poniżej znajdziesz 6 wskazówek, jak możesz stworzyć zgrany zespół pracowniczy, dla którego efektywne działanie nie będzie problemem.

Czytaj dalej 6 wskazówek, jak zbudować dobry zespół pracowników

RODO – co nowego w ochronie danych osobowych?

RODO - co nowego w ochronie danych osobowych?

Nowe przepisy unijne dotyczące ochrony danych osobowych RODO (Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych) oznaczają zmiany dla firm i przedsiębiorstw w Polsce, a także w innych krajach członkowskich. Nowe zasady wchodzą w życie 25 maja tego roku, a zatem zostało coraz mniej czasu na wprowadzanie zmian wewnątrz firmy. Nierespektowanie nowych regulacji to bardzo duże ryzyko, które może kosztować Twoje przedsiębiorstwo nawet parę milionów. Jeżeli jeszcze nie wiesz, czy RODO ma związek z Twoją działalnością, to czytaj dalej!
Czytaj dalej RODO – co nowego w ochronie danych osobowych?

7 najważniejszych korzyści z oprogramowania Firmao CRM

7 najważniejszych korzyści z oprogramowania Firmao CRM

Zastanawiasz się czy warto wprowadzić system CRM? W Twojej głowie pojawia się mnóstwo wątpliwości. Czy naprawdę korzyści z systemu są warte wysiłku, jakiego wymaga jego wprowadzenie? Czy narzędzia z których teraz korzystasz naprawdę nie wystarczą? Jeśli masz mętlik w głowie i nadal się zastanawiasz jaką decyzję podjąć to trafiłeś w dobre miejsce. Przeczytaj poniższy artykuł o siedmiu najważniejszych korzyściach jakie niesie za sobą użytkowanie systemu Firmao CRM
Czytaj dalej 7 najważniejszych korzyści z oprogramowania Firmao CRM

Maile transakcyjne – dlaczego warto stosować?

Maile transakcyjne jako zarządzanie relacjami z klientemTwoja firma zajmuje się sprzedażą internetową? Jeśli tak, to świetnie trafiłeś!  Z poniższego artykułu dowiesz się jak możesz efektywnie wykorzystać maile transakcyjne do rozwoju swojej firmy oraz jak pomoże Ci w tym system Firmao CRM. Większość z nas, gdy dokona transakcję internetową sprawdza swoją skrzynkę mailową i szuka wiadomość, która potwierdza, że wszystko przebiegło pomyślnie.
Czytaj dalej Maile transakcyjne – dlaczego warto stosować?

System CRM w chmurze – lepszy niż stacjonarny?

crm w chmurze

W momencie gdy zdecydowałeś się na wprowadzenie systemu CRM do swojej firmy pozostaje do podjęcia jeszcze jedna bardzo ważna decyzja. Jaki system CRM wybrać? Instalowany program na każdym komputerze, czy może jednak system CRM w chmurze? Zapewne, jeżeli już podjąłeś decyzję o wdrożeniu, to chcesz wprowadzić system, który będzie spełniał Twoje oczekiwania.  Poniżej znajdziesz wskazówki, które pomogą Ci podjąć właściwą decyzję w wyborze rodzaju systemu CRM.
Czytaj dalej System CRM w chmurze – lepszy niż stacjonarny?

Przesyłki kurierskie – Integracja z platformami kurierskimi

Przesyłki kurierskie w Firmao system CRMNa rynku usług kurierskich mamy możliwość wybierania spośród wielu różnych ofert firm. Zapewne chcesz, aby Twoje przesyłki dotarły jak najszybciej i bez problemów do punktu docelowego. Jak łatwo i szybko wybrać firmę, która będzie dla nas najkorzystniejsza? Dzięki integracji systemu Firmao z platformami usług kurierskich takimi jak Furgonetka.pl i Globkurier.pl jest to naprawdę proste działanie.
Czytaj dalej Przesyłki kurierskie – Integracja z platformami kurierskimi

System CRM w kancelarii

System CRM onlineProwadzisz kancelarię prawniczą? Jeżeli tak, to pewnie zastanawiałeś się nieraz jak sprawnie zarządzać swoimi kontaktami z klientami, aby nie zgubić żadnych potrzebnych informacji. Z pomocą przyjdzie Ci system Firmao, który uporządkuje i przechowa w jednym miejscu wszystkie potrzebne dane. System CRM w kancelarii sprawi, że w Twoich informacjach zapanuje porządek, a Ty będziesz mógł skupić się na właściwej pracy.

Czytaj dalej System CRM w kancelarii

Serwis sprzętu – funkcjonowanie firmy z Firmao CRM

Serwis sprzetu z Firmao system CRM dla serwisuProwadzisz serwis sprzętu np. komputerowego? Masz problem z organizacją pracy całego zespołu pracowników? Chcesz uniknąć sytuacji, w której pracownicy nie wiedzą jakim sprzętem powinni się zająć? Masz już program do serwisowania? Zobacz jak w prosty sposób możesz poprawić funkcjonowanie swojej firmy serwisującej korzystając z systemu Firmao CRM.

W systemie znajdziesz moduł Sprzęt/Serwis, który znacznie ułatwia działanie firmom prowadzącym dział serwisu. Poniżej znajdziesz instrukcje jak serwis sprzętu może zoptymalizować swoje działanie za pomocą systemu crm dla serwisu Firmao.

Czytaj dalej Serwis sprzętu – funkcjonowanie firmy z Firmao CRM