Jako sprzedawcy, wszyscy wiemy, że pierwszym i najważniejszym krokiem w każdym procesie sprzedaży jest to, aby stworzyć więź z klientem. Można to osiągnąć przez czatowanie, rozmowę - zasadniczo chodzi o poznanie. Jest to często pomijany aspekt... czytaj dalej
Klienci są w stanie kreatywnie wykorzystać produkt, jakim jest CRM, do osiągnięcia swoich celów biznesowych. Proste oprogramowanie wykonuje znacznie więcej, niż tylko zarządzanie danymi - stworzyło firmom możliwości poprawy jakości obsługi... czytaj dalej
Treść do sprzedaży - w dzisiejszych czasach jest wszędzie: w raportach z danymi, infografikach, dokumentach, e-bookach, filmach, podcastach, webcastach i seminariach internetowych. Jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi w arsenale marketera do... czytaj dalej
Czy kiedykolwiek odbyłeś rozmowę telefoniczną, podczas której potencjalny klient mówi coś, co sprawia, że chcesz zapytać: „A co to oznacza?” Mam mnóstwo przykładów, aby przekazać to, o czym mówię. Twój potencjalny klient mówi ci,... czytaj dalej
Prawdopodobnie słyszałeś wyrażenie „szewc bez butów chodzi”. Opisuje to zjawisko, w którym „specjaliści” na dowolnej arenie, są tak zajęci wykonywaniem pracy dla swoich klientów, że nie mają czasu wykonać jej dla siebie i swoich... czytaj dalej
W obliczu dyskusji na temat swojej witryny, właściciele firm wymyślają wiele powodów, dla których skuteczna witryna internetowa nie jest tak istotna. Rozumieją potrzebę bycia obecnym w sieci, ale naprawdę nie wierzą, że dla ich firmy stworzenie... czytaj dalej
Moje obecne myślenie na temat strategii małych przedsiębiorstw zostało ukształtowane przez sposób, w jaki natura biznesu zmienia się wskutek Internetu. Poniżej znajdują się cztery internetowe przekształcenia biznesowe, które nieproporcjonalnie... czytaj dalej
Często intryguje mnie, jak niewiele czasu właściciele małych firm spędzają na myśleniu o nazwie swojej firmy. Zakładając, że odniesiesz sukces i przetrwasz przez dłuższy czas na rynku, nazwa Twojej firmy będzie z Tobą przez wiele lat. Nazwa... czytaj dalej
Wielu nowych przedsiębiorców zastanawia się, jak kierować ruch do swojego bloga biznesowego. Rozpoczynają prowadzić swój blog, publikują kilka artykułów i kończą z niewielka liczbą czytelników. Poza pisaniem artykułów nie robią nic więcej,... czytaj dalej
Cenisz sobie swoich klientów - i to nie bez powodu. Ciężko pracowałeś, żeby ich zdobyć. Utrzymanie ich zadowolenia na odpowiednim poziomie nie jest łatwe. Jeśli wydaje Ci się, że z czasem robi się coraz trudniej, masz całkowitą rację.... czytaj dalej
Przenieśmy się na chwilę do przeszłości. Jest rok 1958. Posiadasz sklep i znasz swoich klientów po imieniu. Ważysz ręcznie każdy produkt - worek mąki, ryżu czy ziemniaków. Każdym pytaniem lub skargą zajmujesz się osobiście. Teraz wróćmy do... czytaj dalej
Zajmujesz się handlem elektronicznym, czyli e-commerce? To pewnie nieobcy jest Ci następujący fakt: pięciokrotnie taniej jest zatrzymać stałego klienta niż zdobyć nowego. Nie musisz tracić czasu na tworzenie nowego związku, jeśli już go masz.... czytaj dalej











