Jak ułatwić komunikację z klientem?

Komunikacja z klientemKomunikacja międzyludzka nie jest prosta. Wie o tym każda osoba pracująca w bezpośrednim kontakcie z klientem. Konflikt interesów, różnice poglądów, odmienne zdolności poznawcze, wykształcenie oraz nieprecyzyjny i/lub niezrozumiały sposób wypowiedzi – wszystkie te czynniki utrudniają precyzyjną komunikację na linii firma-klient.

Należy więc zwrócić szczególną uwagę na umiejętności interpersonalne pracowników mających kontakt z klientem. Równie ważnym jest wyposażenie ich w odpowiednie narzędzia- system CRM oraz platformę do komunikacji z klientem. Takie rozwiązania ułatwiają komunikację nie tylko pracownikowi obsługującemu. Pozwalają również na precyzyjne zrozumienie wymagań pracownikom kolejnych szczebli organizacji, którzy procedują zlecenia. Z myślą o usprawnieniu komunikacji stworzyliśmy „Panel Klienta” – interaktywną platformę dla Twoich klientów, która może pośredniczyć w kontaktach Twojej Firmy z Twoimi klientami. Czytaj dalej Jak ułatwić komunikację z klientem?

Nowe funkcje i nowe usługi – Firmao 15.0

Najważniejsze nowości w wersji Firmao 15.0:

  • Obsługa JPK – generowanie i wysyłanie dokumentów do organów podatkowych,
  • Komunikator wewnątrz-firmowy,
  • LiveChat – powiązanie strony www z integrowanym czatem Firmao,
  • Nowy panel powiadomień i przypomnień,
  • Możliwość odtworzenia nagrania VoIP w przeglądarce internetowej,
  • Usprawnienia modułu magazynowego – każda pozycja transakcji może od tej pory pochodzić z innego magazynu, Czytaj dalej Nowe funkcje i nowe usługi – Firmao 15.0

Handlujesz w internecie? Z Firmao CRM online będzie Ci łatwiej!

CRMSprzedaż w Internecie rośnie. Coraz więcej osób decyduje się na dokonywanie zakupów łatwo i wygodnie dzięki globalnej sieci. Wzrosty notowane są rok do roku. Potwierdzają to badania niezależnych organizacji. Nic dziwnego, że w rozrastającym się rynku sprzedawcy, handlowcy i managerowie poszukują rozwiązań, które pomogą zarządzać procesem sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem Internetu. W końcu kto przy sprzedaży idącej w setki transakcji dziennie byłby w stanie ręcznie katalogować każdą sprzedaż i obsługiwać ją od A do Z?  Zerknijmy więc na to, co może w tym zakresie zaproponować Firmao CRM online. Czytaj dalej Handlujesz w internecie? Z Firmao CRM online będzie Ci łatwiej!

System CRM dla firmy szkoleniowej – łatwo, szybko i wygodnie

system CRM dla firmy szkoleniowejCzy w branży szkoleniowej może sprawdzić się system Firmao CRM? Czy podoła specyficznym potrzebom firm, które zajmują się organizacją i przeprowadzaniem różnego rodzaju szkoleń? Czy system CRM obsłuży szklenie jako całość, czyli przygotowanie materiałów, zatrudnienie trenerów oraz prelegentów, kampanie telefoniczne, listy uczestników, fakturowanie, a także certyfikowanie? Czy Firmao to system CRM dla firmy szkoleniowej? Zdecydowanie tak. Czytając ten wpis, dowiecie się o nowej wersji naszego systemu, który został przygotowany zgodnie z potrzebami branży szkoleniowej pod nadzorem osób z wieloletnim doświadczeniem w działaniu w tej branży.

Czytaj dalej System CRM dla firmy szkoleniowej – łatwo, szybko i wygodnie

Livechat i system CRM- idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta.

Livechat i system CRMKażdy Manager zajmujący się zarządzaniem działem handlowym wie, jak ważny jest szybki kontakt z klientem zainteresowanym naszymi usługami. Obecnie najczęściej pierwszym zetknięciem klienta z naszą marką jest wejście na naszą stronę internetową. Niestety ponad 90% odwiedzin strony internetowej firmy nie kończy się sprzedażą, ani nawet kontaktem ze strony potencjalnego klienta. Każde wejście klienta na stronę, które nie kończy się sprzedażą, przynosi straty finansowe (koszty pozycjonowania, reklamy AdWords). Dlatego ważne jest, aby każda firma posiadała sprawne kanały komunikacji ze swoimi klientami. Błyskawiczne i sprawne reagowanie na kontakt ze strony potencjalnego klienta zawsze przynosi wymierny efekt już na początku procesu sprzedaży. W takim działaniu najlepiej sprawdza się połączenie Livechat i system CRM.

Czytaj dalej Livechat i system CRM- idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta.

Wsparcie techniczne – jak to robimy?

Wsparcie techniczne

Wdrożenie we firmie jakiegokolwiek nowego rozwiązania technicznego to nie lada sztuka. Wie o tym każdy dyrektor oraz jego managerowie. Nowe rozwiązanie wydaje się być tym, czego potrzebuje przedsiębiorstwo: dostarcza wiedzę, usprawnia procesy, pozwala pracować mniej i zarabiać więcej. Często jednak tę idyllę zaburza niechęć ze strony pracowników, którzy ze względu na różne czynniki takie jak wiek, wykształcenie, umiejętności techniczne lub złe przyzwyczajenia, opóźniają wprowadzanie nowych rozwiązań, a co za tym idzie, spowalnia również rozwój naszego biznesu. W takich sytuacjach niezwykle ważne jest, aby usługodawca zapewniał wsparcie techniczne dla każdego z użytkowników, tak jak to jest np. w Polsce, gdzie nasi pracownicy działu wsparcia z uśmiechem na ustach przeprowadzą każdego, nawet najmniej technicznego użytkownika przez meandry systemu CRM, jaki oferujemy. Artykuł, który Państwo czytają, pozwoli Państwu spojrzeć na dział wsparcia technicznego „od kuchni” i zobaczyć co właściwie dzieje się „po drugiej stronie słuchawki”.

Czytaj dalej Wsparcie techniczne – jak to robimy?

JPK – Jednolity Plik Kontrolny – program do JPK

JPKJuż od 1 stycznia 2017 roku właściciele MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw) mają obowiązek przekazywania do Ministerstwa Finansów Jednolity Plik Kontrolny. Wprowadzenie JPK wymaga od przedsiębiorców aktualizacji systemów informatycznych, co może być kosztowne w przypadku, jeśli oprogramowanie to jest w wersji standalone. Wśród rozwiązań, które umożliwiają łatwe, szybkie i zgodne z wymogami przekazywanie JPK do organów podatkowych należy Firmao. Od stycznia 2017 roku użytkownicy Firmao w wersji Full z modułem „Księgowość” będą mieli możliwość generowania plików JPK VAT.

Czytaj dalej JPK – Jednolity Plik Kontrolny – program do JPK

Ewidencja czasu pracy

Ewidencja czasu pracyOd 1 stycznia 2017 roku każdy pracodawca zatrudniający pracowników na umowę zlecenie będzie miał obowiązek rejestrowania czasów pracy zleceniobiorców.
Dowiedz się jak to robić łatwo z Firmao CRM. Sprawdź, jak ewidencja czasu pracy pozytywnie wpłynie na pracę zespołu i kondycję firmy.

Czytaj dalej Ewidencja czasu pracy