Marketing
Dlaczego blog firmowy jest cenny?

Kiedy rozmawiam z firmami, często słyszę powtarzające się błędne wyobrażenie na temat blogowania (co jest szczególnie rozpowszechnione wśród firm, które nie mają jeszcze bloga). Powtarzanym mitem jest, że aby blog naprawdę działał i tworzył... czytaj dalej

Zarządzanie
Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa rozwiązuje problemy, które mogą mieć wpływ na reputację Twojej marki. Obejmuje to przerwy w dostawie produktów, spory sądowe, skargi dotyczące HR lub problemy z zespołem wykonawczym. Firmy opierają się na planach komunikacji... czytaj dalej

Biznes
Satysfakcja klienta – czym jest?

Hojna polityka zwrotu polega na możliwości zwrotu każdego produktu, jeśli klienci nie są z niego zadowoleni - nawet jeśli został już otwarty i zużyty. Sprzyja to budowaniu lojalności klienta z marką. Klient wyrobi sobie o Tobie dobrą opinię,... czytaj dalej

Biznes
Konkurencja cenowa w sprzedaży

Radzenie sobie z potencjalnymi klientami, którzy wydają się podejmować ostateczne decyzje sugerując się ceną może być frustrujące. Istnieje milion możliwości, jak chcesz odpowiedzieć na ich pytanie “Dlaczego powinienem kupić twój produkt,... czytaj dalej

Biznes
Jak skutecznie zamykać sprzedaż?

Umiejętność skutecznego zamykania sprzedaży, jest fundamentem osiągania sukcesu w świecie biznesu. Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, sprzedawcą, czy menedżerem, zrozumienie i stosowanie sprawdzonych technik zamykania transakcji... czytaj dalej