Rozmawiając z wieloma osobami, które prowadzą małe firmy, często pojawia się kwestia podjęcia inwestycji w zaprojektowanie stron internetowych (dotyczy to w szczególności nowych firm, które dopiero startują). Ważna jest nie tylko kwota, jaką... czytaj dalej
Pozycja w wyszukiwarce jest często kluczowa, aby Twoja firma mogła osiągnąć sukces w internecie. Potencjalni klienci zazwyczaj zwracają uwagę tylko na kilka pierwszych wyników w Googlach. Starasz się, aby Twoja strona pojawiała się jak najwyżej na... czytaj dalej
Dane dotyczące responsywnego zaangażowania potencjalnych klientów, wskazują, że szybkie odpowiedzi znacząco poprawiają wynik pozyskanych kontaktów - a to przekłada się na wskaźnik kwalifikacji. Szybkość kontaktu jest zdefiniowana jako znacząca... czytaj dalej
Najprościej można stwierdzić, że jeżeli dotychczasowi pracownicy nie nadążają z obsługą spływających zgłoszeń to czas zatrudnić nowego pracownika. Ten prosty model działa w przypadku małych, kilkuosobowych zespołów, jednak gdy firma się... czytaj dalej
Komunikacja kryzysowa rozwiązuje problemy, które mogą mieć wpływ na reputację Twojej marki. Obejmuje to przerwy w dostawie produktów, spory sądowe, skargi dotyczące HR lub problemy z zespołem wykonawczym. Firmy opierają się na planach komunikacji... czytaj dalej
Hojna polityka zwrotu polega na możliwości zwrotu każdego produktu, jeśli klienci nie są z niego zadowoleni - nawet jeśli został już otwarty i zużyty. Sprzyja to budowaniu lojalności klienta z marką. Klient wyrobi sobie o Tobie dobrą opinię,... czytaj dalej
Prawdopodobnie wiesz czym jest Zasada Pareto, która mówi, że dla wielu zjawisk 80% konsekwencji wynika z 20% przyczyn. Inni nazywają to regułą 80-20 i ostatecznie stosują ją do różnych rzeczy, aktywności, np. 20% przedstawicieli handlowych Twojej... czytaj dalej
Średnio wdychamy i wydychamy powietrze ponad 17.000 razy dziennie. Ten proces przychodzi naturalnie, bez żadnej myśli i uwagi. Jako sprzedawcy nie przejmujemy się oddychaniem - z wyjątkiem sytuacji, gdy rozmawiamy przez telefon lub spotykamy się twarzą... czytaj dalej
Są serwisy, które zajmują się śledzeniem, ocenianiem i przeszukiwaniem blogosfery. Przyglądałem się ich statystykom w celu znalezienia odpowiedniej pory dnia, aby publikować artykuły na blogu i pomyślałem, że są one istotne dla każdego, kto... czytaj dalej
Radzenie sobie z potencjalnymi klientami, którzy wydają się podejmować ostateczne decyzje sugerując się ceną może być frustrujące. Istnieje milion możliwości, jak chcesz odpowiedzieć na ich pytanie “Dlaczego powinienem kupić twój produkt,... czytaj dalej
Umiejętność skutecznego zamykania sprzedaży jest fundamentem osiągania sukcesu w świecie biznesu. Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, sprzedawcą, czy menedżerem, zrozumienie i stosowanie sprawdzonych technik zamykania transakcji jest... czytaj dalej
Pisanie propozycji biznesowej wymaga przekonującego wyrażenia swojego zrozumienia problemu potencjalnego klienta, a także powodów, dla których Twoja firma jest najlepszym wyborem. Nawet najlepiej przygotowane rozwiązania mogą zostać odrzucone z powodu... czytaj dalej