Zarządzanie
Obsługa klienta: Analiza potrzeb

Sposób przyciągnięcia i utrzymania klientów, w oparciu o zaspokajanie ich nieodłącznych potrzeb, jest oczywisty, ale w praktyce wcale nie taki prosty do wykonania. W przypadku lunchu może to być specjalna promocja, krótki czas oczekiwania lub e-mail... czytaj dalej

Marketing
Małe firmy, a pozycjonowanie

Ostatnio dużo czytałem na temat marketingu w wyszukiwarkach (SEM), a dokładniej na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Po przeanalizowaniu licznych artykułów chciałbym się z Tobą podzielić  kilkoma istotnymi moim zdaniem... czytaj dalej

Marketing
Dlaczego blog firmowy jest cenny?

Kiedy rozmawiam z firmami, często słyszę powtarzające się błędne wyobrażenie na temat blogowania (co jest szczególnie rozpowszechnione wśród firm, które nie mają jeszcze bloga). Powtarzanym mitem jest, że aby blog naprawdę działał i tworzył... czytaj dalej

Zarządzanie
Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa rozwiązuje problemy, które mogą mieć wpływ na reputację Twojej marki. Obejmuje to przerwy w dostawie produktów, spory sądowe, skargi dotyczące HR lub problemy z zespołem wykonawczym. Firmy opierają się na planach komunikacji... czytaj dalej

Biznes
Satysfakcja klienta – czym jest?

Hojna polityka zwrotu polega na możliwości zwrotu każdego produktu, jeśli klienci nie są z niego zadowoleni - nawet jeśli został już otwarty i zużyty. Sprzyja to budowaniu lojalności klienta z marką. Klient wyrobi sobie o Tobie dobrą opinię,... czytaj dalej