Wysyłka wiadomości SMS z Firmao

Wysyłka wiadomości SMS jest dobrym sposobem na marketing dla firm każdej wielkości. Oprogramowanie Firmao posiada integrację z usługą SMS, która umożliwia wysyłanie wiadomości tekstowej z poziomu systemu. Za pomocą wiadomości SMS masz bezpośredni kontakt ze swoimi klientami. Dzięki tej usłudze możesz również pozyskiwać nowych klientów. Jak to zrobić? Poniżej znajdziesz informacje od czego zacząć i jak wykorzystać tego typu usługi.   Czytaj dalej

Jak prowadzić firmę zdalnie?

Obecna sytuacja to twardy orzech do zgryzienia dla wielu przedsiębiorców. Standardowe sposoby prowadzenia firmy i pozyskiwania klientów mogą okazać się niewystarczające. Co zmienić w dotychczasowych działaniach? Od czego zacząć pracę zdalną? Aktualna sytuacja wprowadza spore zamieszanie w przedsiębiorstwach. Głównymi problemami, z którymi borykają się przedsiębiorcy, są: utrzymanie firmy i pozyskiwanie klientów, nie mając całego zespołu w biurze. Poniżej znajdziesz kilka praktycznych porad, jak poradzić sobie z tymi niedogodnościami.   Czytaj dalej

Zmiany w prawie 2020: PIT, CIT, VAT

Przedsiębiorcom, którzy osiągają dochód powyżej 10 tys. złotych, rząd proponuje ulgę, która obniży koszty prowadzenia firmy. Ulga będzie wynosiła 500 złotych. Jedną z kolejnych zmian jest obniżenie CIT z 15% na 9 %, jeżeli dochód przedsiębiorcy wynosi do 2 mln euro. Podniesiony zostanie również czterokrotnie ryczałt na podstawie którego firmy mogą rozliczać swój PIT. Próg, który wcześniej wynosił 250 tys. euro, teraz ma wynosić 2 mln.   Czytaj dalej

Home office: jak efektywnie pracować zdalnie?

Większość firm zdecydowała się na pracę zdalną. Dzięki temu pracownicy są w stanie ograniczyć wychodzenie z domu do minimum. Jedni uwielbiają home office, inni nie potrafią się skupić. Jak przygotować się do pracy zdalnej i na co powinniśmy zawrócić uwagę? Poniżej znajdziecie kilka praktycznych porad!   Czytaj dalej

6 porad dotyczących umowy o poziomie świadczenia usług

W wielu firmach często dochodzi do sporu między działem sprzedaży a działem marketingu.  Dział sprzedaży na ogół narzeka, że marketing nie generuje wystarczającej liczby potencjalnych klientów. Natomiast dział marketingu jest zazwyczaj sfrustrowany, że dział sprzedaży nie rozpoczyna pracy nad potencjalnymi klientami w odpowiednim czasie. Kto ma rację?   Czytaj dalej

Zaangażowany pracownik – nie spóźnij się z docenieniem go

Kilka tygodni temu omówiliśmy po czym rozpoznać nieprofesjonalnego pracownika. Dzisiaj się skupimy na pracownikach zaangażowanych w swoją pracę i działanie firmy. Zastanawiasz się po czym rozpoznać czy zatrudniasz profesjonalnego pracownika? Po przeczytaniu poniższego artykułu nie powinieneś mieć problemu z identyfikacją takiej osoby. Warto go docenić w odpowiednim czasie, bo niedoceniony pracownik może uciec do innej, bardziej szanującej go firmy.   Czytaj dalej

Pewność siebie w pracy – 6 kroków do sukcesu

Masz wrażenie, że znajomi w koło osiągają sukcesy, a Ty ciągle tkwisz w miejscu? Czujesz, że współpracownicy ze wszystkim dają sobie świetnie  radę, a Ty ledwie wyrabiasz normę i to nie zawsze? Pewnie choć raz w życiu przyszły Ci do głowy podobne myśli. A zastanowiłeś się skąd się biorą? Czy naprawdę jesteś beznadziejnym pracownikiem? A może po prostu brak Ci pewności siebie, jaką mają Twoi współpracownicy? To właśnie brak pewności siebie często jest przyczyną niepowodzeń w życiu zawodowym oraz prywatnym.   Czytaj dalej

Jak skupić się na wykonywanych zadaniach

W dzisiejszym świecie jesteśmy narażeni na wiele różnych rozpraszaczy. Pewnie znasz z życia sytuację, gdy siadasz z dobrą książką w fotelu, aby spędzić godzinkę na czytaniu. Przeczytasz 2 akapity, ale słyszysz dźwięk smsa, więc odkładasz książkę i sprawdzasz komórkę. Po chwili stwierdzasz, że przy okazji sprawdziłeś, czy masz nowe maile. Nawet się nie obejrzysz, a już straciłeś godzinę na portalach społecznościowych. A jak tam Twoja książka? Nadal otwarta na tej samej stronie…   Czytaj dalej

Nieprofesjonalny, leniwy pracownik – Jak go rozpoznać?

Marzeniem każdego pracodawcy jest zatrudnianie osób, które będą w profesjonalny sposób wykonywać swoje obowiązki. Pracownicy tworzą markę Twojej firmy, więc na pewno nie chcesz, aby klienci postrzegali Twoją firmę jako nieprofesjonalną. Jednak jak dobrze rozpoznać, czy Twój nowy pracownik będzie profesjonalnie realizował swoje zadania? Pomoże Ci poniższa lista 10 zachowań charakterystycznych dla nieprofesjonalnego pracownika.   Czytaj dalej

Jak poprawić jakość obsługi klienta w Twojej firmie?

Przenieśmy się na chwilę do przeszłości. Jest rok 1958. Posiadasz sklep i znasz swoich klientów po imieniu. Odważasz ręcznie każdy produkt – worek mąki, ryżu czy ziemniaków. Każdym pytaniem lub skargą zajmujesz się osobiście. Teraz wróćmy do czasów obecnych. Masz tysiące klientów na całym świecie, każdy z nich kupuje produkty lub usługi i kontaktuje się z tobą przez Internet lub przez telefon, aby uzyskać pomoc. Nie możesz nadążyć za tym zalewem klientów, a Twój zespół stara się sobie z tym poradzić.   Czytaj dalej