Jak system CRM przyśpieszył efektywność pracy w firmie Cortena

Opublikowano: 24.08.23Biznes

Szukasz rozwiązania, dzięki któremu zwiększysz skuteczność sprzedaży, zautomatyzujesz działania i przeprowadzisz lepsze zarządzanie procesami w firmie? Zobacz jak firma Cortena rozwiązała te wszystkie problemy dzięki wdrożeniu Firmao.

Z poniższego artykułu dowiesz się m.in. jakie funkcjonalności są kluczowe w zautomatyzowaniu procesu sprzedaży w systemie oraz co sprawia, że z systemem Firmao praca jest znacznie efektywniejsza.

Realizacja

Każda firma ze względu na specjalny charakter swojej działalności odnajduje w systemie Firmao inne najbardziej użyteczne i pożądane przez siebie funkcje, które ułatwiają codzienną pracę i skracają czas wykonywania wielu obowiązków. Firma Cortena jest producentem architektury ogrodowej produkowanej z wysokiej jakości stali typu Corten.

Czym jest Corten? Uzyskane w specjalnym procesie technologicznym materiały cechują się doskonałymi parametrami użytkowymi i są doceniane przez architektów. Łączą w sobie walory wizualne z dużą żywotnością i trwałością. Poza świetnymi parametrami technicznymi stal kortenowska ma bardzo atrakcyjną fakturę i barwę, która czyni z niej estetyczne, a zarazem niezwykle designerskie rozwiązanie. Powoduje to, że znaleźć ją można również we wnętrzach jako element wystroju. Jest też używana do budowy rzeźb i pomników. Niesztampowe wrażenie, które uzyskujemy z jej pomocą, z jednej strony intryguje, a z drugiej zachwyca klientów.

Podczas etapu wdrożenia firmy Cortena kluczową rolę odgrywała automatyzacja procesu obsługi składania zamówień połączonej ze sklepem internetowym, związanej z ich realizacją oraz niezbędne połączenie z gospodarką magazynową, aby w czasie rzeczywistym kontrolować ruchy związane ze stanem magazynowym.

Podczas pierwszych konferencji zdalnych skupiliśmy się na obecnych dylematach oraz problemach związanych z procesem składania zamówień online poprzez klientów. Dzięki możliwości definiowania własnych statusów dla dokumentów oraz opcji związanych z personalizacją widoków danych list dokumentów udało nam się uzyskać czytelny i przejrzysty widok, który przełożył się na szybkość i czas obsługi zamówień, względem pracy na gospodarce magazynowej, a co za tym idzie – przyśpieszył efektywność pracowników biurowych.

Niezbędne okazało się również wykorzystanie otwartej dokumentacji API, która pozwoliła połączyć obsługę zamówień w Firmao z autorskim rozwiązaniem Cortena do obsługi zleceń produkcyjnych. 

Za pomocą API istnieje możliwość wykonania zamówienia, zmiany jego statusu jak również pobranie zbiorczej listy dokumentów z Firmao. W tym przypadku została zaprojektowana przez firmę Cortena indywidualna aplikacja dla terminala, w której pracownik może wybrać zamówienie, a następnie kliknąć w przycisk i rozpocząć pracę nad nim. Mechanizm ten działa następująco: aplikacja co jakiś czas pobiera listę zamówień z systemu Firmao i prezentuje ją na terminalu.  Naciśnięcie przycisku rozpoczynającego pracę wysyła informację do naszego systemu, co skutkuje zmianą statusu danego zamówienia.

Przeważającą funkcjonalnością, dzięki której firma Cortena zdecydowała się na nasz system to możliwość personalizacji każdego modułu w programie. Program umożliwia ukrycie pól zbędnych oraz dodanie nowych, dzięki czemu możemy w pełni spersonalizować wygląd programu. Dodatkowym atutem jest fakt, że wszelkie zmiany indywidualne zostały przeanalizowane w bardzo krótkim czasie oraz wdrożone zgodnie z planowanym terminem zakończenia prac.

Dodatkowo, do każdej faktury nieopłaconej w terminie Firmao automatycznie wysyła przypomnienie do klientów, co pozwala w znacznym stopniu zaoszczędzić czas związany z kontrolą płatności. Transakcje dzięki integracji z Przelewy24 oraz EmSzmal są również automatycznie księgowane. Wykorzystując skonfigurowane automatyzacje, firma Cortena może w pełni skupić się na pozyskiwaniu nowych klientów oraz obsłudze zamówień, przeznaczając dla nich znacznie większą ilość czasu, bez konieczności zwiększania zdolności produkcyjnych.

Wbudowany moduł przesyłek w Firmao umożliwia wysyłanie zarówno paczek biznesowych jak i prywatnych. Jest to doskonała alternatywa dla osób ceniących swój czas. Integracja z Furgonetką oraz Globkurier oferuje możliwość przekazywania wszystkich szczegółów o przesyłce bezpośrednio do danej firmy kurierskiej.

System Firmao CRM pozwolił pracownikom na tworzenie faktur sprzedażowych, ale również zakupowych za pomocą funkcji OCR, w celu rozliczania kosztów. Osoby decyzyjne za pomocą funkcji “Raportów”, “Wyników finansowych” mogą analizować wielkość sprzedaży jak i kosztów na przestrzeni dnia, tygodnia, miesiąca. Dodatkowo w ostatnim czasie wprowadziliśmy funkcjonalność “Analiz”, która pozwala na wykonanie bardziej szczegółowych wyników analiz sprzedaży.

Ponadto, Firmao zapewnia wsparcie 24/7 365 dni w roku co w praktyce oznacza, że pracownicy klienta mogą w każdej chwili liczyć na naszą pomoc w postaci połączeń zdalnych, rozmów telefonicznych oraz kontaktu bezpośrednio z opiekunem organizacji.

Zachęcamy do kontaktu w przypadku przyszłych wdrożeń. Na wszelkie zapytania bardzo chętnie odpowiemy!

Author Avatar Sebastian Czubak

Chief Operating Officer. Odpowiada za nadzór nad wszystkimi aspektami działalności operacyjnej firmy. Posiada bogate doświadczenie w branży oprogramowania CRM i z sukcesem kieruje zespołami w zakresie rozwoju produktu, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o Firmao.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao