Czym jest organizacja zorientowana na klienta?

Dziś, bycie świadomym usług jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Według KPMG 88% prezesów jest zaniepokojonych lojalnością swoich klientów, zdając sobie sprawę, że niezbędne jest poznanie potrzeb klientów oraz szybkie ich zaspokajanie. Jako lider, w jaki sposób budujesz i utrzymujesz organizację, która nie tylko skupia się na obsłudze klienta, ale w każdym momencie wspiera perspektywę zorientowaną na klienta? Najlepsza drogą jest wbudowanie zorientowania na klienta w DNA Twojej firmy!   Czytaj dalej

4 wskazówki jak obsługiwać połączenia przychodzące

Niektóre firmy decydują się na samodzielną obsługę połączeń przychodzących do swojej firmy. W odróżnieniu od przedsiębiorstw, które zlecają tę usługę zewnętrznym call center, muszą zadbać o wysoką jakość obsługi połączeń przychodzących. Jak prowadzić obsługę połączeń przychodzących, aby zapewnić jakość usług na najwyższym poziomie? Sprawdź poniżej wskazówki, które pozwolą Ci świadczyć te usługi na najwyższym poziomie.   Czytaj dalej

Przewodnik dla firm: znaczenie Google PageRank

Jeśli poświęciłeś swój czas na zagłębianie marketingu online, pewnie natrafiłeś na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) i hasło Google PageRank. I nie ma dyskusji na temat czegokolwiek w dzisiejszych czasach dotyczącego wyszukiwarek,  bez skończenia na wzmiance o Google. Ten artykuł zawiera krótki przegląd algorytmu PageRank, który jest używany przez tę najpopularniejszą wyszukiwarkę. Sprawdź, co to jest Google PageRank i jak możesz go wykorzystać na korzyść dla swojej strony firmowej.   Czytaj dalej

Nawiązywanie kontaktu z klientem: 5 głównych błędów

Kiedy ostatni raz uczestniczyłeś w przyjęciu przyjaciela i musiałeś siedzieć obok kogoś, kogo nie znasz? Co zrobiłeś? Czy rozpocząłeś rozmowę od głębokiego, sondującego pytania o to, z jakimi problemami się mierzy Twój rozmówca? A może przedwcześnie poprosiłeś go o zjedzenie z Tobą kolacji w przyszłym tygodniu, np. w ciągu pięciu minut od jego spotkania? Jeśli nie zamierzasz sprawiać, by nowo poznane osoby uciekały od Ciebie – zdecydowanie nie powinieneś zaczynać takiej rozmowy.   Czytaj dalej

Przewodnik skutecznej strategii: połączenia przychodzące

Jednym z najważniejszych aspektów zapewnienia doskonałej obsługi klienta jest dostępność. Gdy klienci mają problem, który wymaga rozwiązania, obowiązkiem Twojej firmy jest zapewnienie odpowiednich kanałów, aby mogli się z Tobą skontaktować. Kanały telefoniczne to tradycyjny sposób zapewnienia natychmiastowej obsługi klienta, ale w dzisiejszym świecie istnieje ich o wiele więcej. Nowoczesne kanały obsługujące połączenia przychodzące zyskują coraz bardziej na popularności wśród klientów.   Czytaj dalej

Pomysł na biznes: Jak uruchomić Call Center?

W dzisiejszym świecie, gdzie wiele firm polega na outsourcingu, call center zyskuje na znaczeniu. Przedsiębiorstwa z różnych branż, np. banki czy duże korporacje potrzebują infolinii dla swoich klientów. Jednak, zamiast organizować wewnątrz firmy własną infolinię czy centrum sprzedaży telefonicznej, dużo łatwiej jest wynająć zewnętrzną firmę, która się w tym specjalizuje. Jak uruchomić własne call centre? Dowiesz się tego właśnie z tego artykułu.   Czytaj dalej

Komunikacja kryzysowa: Nauka na przykładach z historii

Inteligentni właściciele firm wiedzą, że kryzysy mogą pojawić się w jednej chwili, więc muszą przygotować swoich pracowników do obsługi ich w miejscu pracy. Chociaż masz nadzieję, że nigdy nie zostanie on użyty, to proaktywne planowanie minimalizuje szkody, gdy niefortunne okoliczności wykolejają Twoją firmę. W końcu pracownicy łatwo wpadają w panikę i podejmują pochopne decyzje, gdy są pod presją. lepiej ich wcześniej przygotuj, aby właściwie zareagowali na poważny kryzys.   Czytaj dalej

10 sposobów jak pokonać swój spadek sprzedaży

Jak wie każdy sprzedawca – nie ma nic gorszego niż spadek sprzedaży. Przychodzisz do pracy, podnosisz słuchawkę i…BUM! Nic się nie dzieje. Spadki sprzedaży to błędne koło złych rozmów, rozczarowań i… Cóż… większej ilości złych rozmów. Ale pamiętaj – zawsze jest światło na końcu tunelu. Aby pomóc Ci przetrwać ten niezbyt fajny okres, zapoznaj się z moimi poradami dotyczącymi radzenia sobie z załamaniem sprzedaży.   Czytaj dalej

Blog biznesowy: Czy warto go prowadzić?

Istnieją systemy służące do śledzenia, rangowania i przeszukiwania blogosfery, która zawiera miliony blogów. Jeden z takich systemów pracował nad próbą skorelowania pewnych wydarzeń z ogólnym „sukcesem” bloga. Ich definicja „sukcesu” jest funkcją liczby innych blogów prowadzących do Twojego bloga w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Blogi są podzielone ze względu na niski, średni, wysoki i bardzo wysoki autorytet na podstawie ogólnej liczby linków do nich prowadzących w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.   Czytaj dalej

Propozycja biznesowa – jak właściwie ją napisać?

Właśnie zaczynasz nowy biznes i budujesz bazę klientów? Zastanawiasz się, jak możesz dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy mogą skorzystać z Twojego produktu lub usługi? Propozycja biznesowa może wypełnić lukę między Tobą a potencjalnymi klientami. Przedstawi ona Twoją ofertę, a jej głównym celem jest przekonanie firmy lub organizacji do współpracy z Tobą.   Czytaj dalej