Masz wrażenie, że znajomi w koło osiągają sukcesy, a Ty ciągle tkwisz w miejscu? Czujesz, że współpracownicy ze wszystkim dają sobie świetnie radę, a Ty ledwie wyrabiasz normę? Pewnie choć raz w życiu przyszły Ci do głowy podobne myśli.... czytaj dalej
W dzisiejszym świecie jesteśmy narażeni na wiele różnych rozpraszaczy. Pewnie znasz z życia sytuację, gdy siadasz z dobrą książką w fotelu, aby spędzić godzinkę na czytaniu. Przeczytasz 2 akapity, ale słyszysz dźwięk smsa, więc... czytaj dalej
Marzeniem każdego pracodawcy jest zatrudnianie osób, które będą w profesjonalny sposób wykonywać swoje obowiązki. Jak dobrze rozpoznać, czy Twój nowy pracownik będzie profesjonalnie realizował swoje zadania? Pomoże Ci poniższa lista 10... czytaj dalej
1 września 2019 roku wszedł nowy rejestr podatników, tzw. biała lista podatników VAT. Jest to narzędzie do skutecznego i szybkiego sprawdzania swoich kontrahentów, czy są czynnymi podatnikami VAT. Zapoznaj się, na czym polega biała lista... czytaj dalej
Split payment to inaczej model podzielonej płatności, który dotyczy podatku VAT. W początkowej wersji był dobrowolny dla wszystkich przedsiębiorców, jednak z dniem 1 listopada 2019 został narzucony w transakcjach spełniających dane warunki.... czytaj dalej
Nie masz pewności jak rozliczyć delegację? Bez obaw! Wykonywanie zawodowych obowiązków poza miejscem zatrudnienia jest obecnie normą. Według Raportu Hotailors aż 95% badanych odbywa podróże służbowe po Polsce. Przeczytaj, co w trakcie wyjazdu... czytaj dalej
Właściciele firm wiedzą, że kryzys może pojawić się znikąd, więc dobrze jest przygotować swoich pracowników na taką ewentualność. Dlaczego? Pracownicy łatwo wpadają w panikę i podejmują pochopne decyzje, gdy są pod presją. Lepiej ich... czytaj dalej
Co powstrzymuje klientów przed zaspokajaniem ich potrzeb dzięki Twoim usługom lub produktom? Pierwszym krokiem do rozwiązania problemu jest postawienie się na miejscu klienta. Co powstrzymałoby Cię od podjęcia ostatecznej decyzji w sprawie... czytaj dalej
Kanał komunikacyjny wykorzystywany przez zespół do reagowania na potrzeby klientów odgrywa główną rolę w zdolności do rozwiązywania problemów. Niektóre potrzeby klientów wymagają natychmiastowej interakcji przez telefon lub czat. Inne są... czytaj dalej
Firmy pragnące się rozwijać poszukują nowych trendów w branży lub nowych produktów. Jednak to zachowania klientów i ich lojalność wobec marki określają długowieczność i tempo rozwoju firmy. Potrzeba klienta jest powodem, który skłania go... czytaj dalej
W pewnym momencie w głowie każdego przedsiębiorcy pojawia się kwestia zaprojektowania strony internetowej (dotyczy to w szczególności nowych firm, które dopiero startują). Ważna jest nie tylko kwota, jaką należy wydać na taką stronę, ale... czytaj dalej
Pomyśl o tym kiedy ostatnio zadzwoniłeś do biura obsługi klienta. Przed rozpoczęciem połączenia mógł pojawić się krótki komunikat „To połączenie może być monitorowane lub nagrywane w celu zapewnienia jakości”. Prawdopodobnie... czytaj dalej