Integracja CRM z VOIP/SIP - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Integracja CRM z VOIP/SIP

W oknie “Ustawienia” w widoku Menu → Ogólne → Firma, można włączyć integracje z telefonią VOIP/SIP, która umożliwia inicjowanie połączeń z poziomu Firmao, podłączanie bilingów rozmów do systemu oraz prezentację danych kontrahenta wykonującego połączenie przychodzące do firmy. Należy wybrać dostawcę VOIP/SIP spośród dostępnych IFON-Biznes lub SuperVoip i skonfigurować zintegrowany telefon VOIP/SIP według instrukcji widocznej po wyborze dostawcy.

Następnie w widoku szczegółów użytkownika należy przypisać do każdego użytkownika w Firmao numer wewnętrzny aparatu telefonicznego znajdującego się na jego biurku.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview