Biznes
Niezręczna pauza podczas rozmowy

Średnio wdychamy i wydychamy powietrze ponad 17.000 razy dziennie. Ten proces przychodzi naturalnie, bez żadnej myśli i uwagi. Jako sprzedawcy nie przejmujemy się oddychaniem - z wyjątkiem sytuacji, gdy rozmawiamy przez telefon lub spotykamy się... czytaj dalej

Biznes
Dlaczego szewc chodzi w butach?

Prawdopodobnie słyszałeś wyrażenie „szewc bez butów chodzi”. Opisuje to zjawisko, w którym „specjaliści” na dowolnej arenie są tak zajęci wykonywaniem pracy dla swoich klientów, że nie mają czasu wykonać jej dla siebie i swoich... czytaj dalej

CRM
Jak stworzyć więź z klientem?

Jako sprzedawcy, wszyscy wiemy, że pierwszym i najważniejszym krokiem w każdym procesie sprzedaży jest to, aby stworzyć więź z klientem. Można to osiągnąć przez czatowanie, rozmowę - zasadniczo chodzi o poznanie osoby. Jest to często pomijany... czytaj dalej

CRM
Satysfakcja klienta – czym jest?

Hojna polityka zwrotu polega na możliwości zwrotu każdego produktu, jeśli klienci nie są z niego zadowoleni - nawet jeśli został już otwarty i zużyty. Sprzyja to budowaniu lojalności klienta z marką. Klient wyrobi sobie o Tobie dobrą opinię,... czytaj dalej