Biznes
Dlaczego szewc chodzi w butach?

Prawdopodobnie słyszałeś wyrażenie „szewc bez butów chodzi”. Opisuje to zjawisko, w którym „specjaliści” na dowolnej arenie są tak zajęci wykonywaniem pracy dla swoich klientów, że nie mają czasu wykonać jej dla siebie i swoich... czytaj dalej

CRM
Jak stworzyć więź z klientem?

Jako sprzedawcy, wszyscy wiemy, że pierwszym i najważniejszym krokiem w każdym procesie sprzedaży jest to, aby stworzyć więź z klientem. Można to osiągnąć przez czatowanie, rozmowę - zasadniczo chodzi o poznanie osoby. Jest to często... czytaj dalej

CRM
Satysfakcja klienta – czym jest?

Hojna polityka zwrotu polega na możliwości zwrotu każdego produktu, jeśli klienci nie są z niego zadowoleni - nawet jeśli został już otwarty i zużyty. Sprzyja to budowaniu lojalności klienta z marką. Klient wyrobi sobie o Tobie dobrą opinię,... czytaj dalej

CRM
10 przykazań obsługi klienta

Nie ma nic bardziej frustrującego niż zła obsługa klienta. Niezależnie od tego, czy klient ma do czynienia z frustrującą sekretarką w przypadku połączeń telefonicznych, niezrozumiałym botem czy pięciokrotnym powtórzeniem swoich danych... czytaj dalej