Każdego dnia wykonujemy liczne obowiązki podczas dnia pracy. Jedne są schematyczne i wykonywane regularnie, drugie składają się na realizację większego przedsięwzięcia podzielonego na etapy, a kolejne pojawiają się niespodziewanie. Każde z... czytaj dalej
System CRM Firmao został stworzony z myślą o wspomaganiu procesów w Twojej firmie. Z Firmao z powodzeniem korzysta wiele firm z branży fotowoltaicznej, zarówno w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, a także działań związanych z instalacją... czytaj dalej
W czasach zwiększonej sprzedaży internetowej, dobrze jest móc kontrolować ilości swoich produktów. Prowadzenie magazynu to nie tylko sprawdzenie dostępności produktów, ale także wiedza gdzie się znajdują, ile towaru zostało zamówionego od... czytaj dalej
Każda zmiana systemu w firmie niesie za sobą przeorganizowanie i optymalizację procesów. Praca ma stać się szybsza i łatwiejsza. Dzięki systemowi do zarządzania firmom będziesz mieć kontrolę nad pracownikami, procesami oraz finansami... czytaj dalej
W ciągu ostatnich stuleci przeszliśmy wiele rewolucji przemysłowych - parową, elektryczną i obliczeniową. W obecnym czasie jesteśmy świadkami kolejnej, czwartej rewolucji przemysłowej, związanej z przetwarzaniem danych. Rok 2020 z pewnością... czytaj dalej
Początek grudnia to najwyższa czas aby zacząć przygotowania do okresu świątecznego! Wielu konsumentów zaczęło już poszukiwania prezentów, którymi obdarują swoich bliskich 24 grudnia. Jak zatem przygotować się do świąt w e-commerce?... czytaj dalej
Przełomowe badanie przeprowadzone w Harvard Business Review wykazało, że zwiększenie lojalności klientów o 5% może doprowadzić do ogromnego wzrostu przychodów, nawet o 25–95%! Czym właściwie jest długookresowa relacja z klientami i jak... czytaj dalej
Kontakt z klientem to proces wielofazowy. Różne zespoły są odpowiedzialne za różne etapy kontaktu z klientami. Budujesz zespół marketingowy, aby przyciągnąć nowych, potencjalnych klientów. Budujesz zespół sukcesu klienta, aby utrzymać tych... czytaj dalej
Nawet 7 na 10 prób dokonania zakupu w sklepie internetowym kończy się porzuceniem koszyka. Co sprawia, że potencjalny klient rezygnuje z zakupu? Co w takiej sytuacji powinien zrobić właściciel sklepu internetowego? Zapoznaj się z najczęstszymi... czytaj dalej
Minęło już pół roku, od czasu rozpoczęcia ogólnoświatowej epidemii COVID-19. Dziś nie ma wątpliwości, że to wydarzenie zapoczątkowało bezprecedensowy kryzys dla nowoczesnego świata. Dziś wszyscy mówią o walce z wirusem służb... czytaj dalej
Praca zdalna kiedyś tak odległa, dziś stała się codziennością wielu przedsiębiorstw. Na horyzoncie w dalszym ciągu mamy perspektywę ograniczeń związanych z obostrzeniami dotyczącymi epidemii koronawirusa, dlatego przejście w tryb pracy,... czytaj dalej
Minęło kilka miesięcy odkąd żyjemy w czasach epidemii. Niektóre firmy były przymusowo pozamykane, niektóre przeszły na tryb zdalny, jeszcze inne próbowały sobie jakoś radzić wyszukując luk w zarządzeniach rządu. Natomiast jedno jest... czytaj dalej