Przełomowe badanie przeprowadzone w Harvard Business Review wykazało, że zwiększenie lojalności klientów o 5% może doprowadzić do ogromnego wzrostu przychodów, nawet o 25–95%! Ale czym właściwie jest długookresowa relacja z klientami i jak... czytaj dalej
Kontakt z klientem to proces wielofazowy. Różne zespoły są odpowiedzialne za różne etapy kontaktu z klientami. Budujesz zespół marketingowy, aby przyciągnąć nowych potencjalnych klientów. Budujesz zespół sprzedaży, aby zamknąć nowych... czytaj dalej
Nawet 7 na 10 prób dokonania zakupu w sklepie internetowym kończy się porzuceniem koszyka. Co sprawia, że potencjalny klient rezygnuje z zakupu? Co w takiej sytuacji powinien zrobić właściciel sklepu internetowego? Zapoznaj się z najczęstszymi... czytaj dalej
Minęło już pół roku, od czasu rozpoczęcia ogólnoświatowej epidemii COVID-19. Dziś nie ma wątpliwości, że to wydarzenie zapoczątkowało bezprecedensowy kryzys dla nowoczesnego świata. Dziś wszyscy mówią o walce z wirusem służb... czytaj dalej
Praca zdalna kiedyś tak odległa dziś stała się codziennością wielu przedsiębiorstw. Na horyzoncie w dalszym ciągu mamy perspektywę ograniczeń związanych z obostrzeniami dotyczącymi epidemii koronawirusa, dlatego przejście w tryb pracy home... czytaj dalej
Minęło kilka miesięcy odkąd żyjemy w czasach epidemii. Niektóre firmy były przymusowo pozamykane, niektóre przeszły na tryb zdalny, jeszcze inne próbowały sobie jakoś radzić wyszukując luk w zarządzeniach rządu. Natomiast jedno jest... czytaj dalej
Już od 1 października 2020 podatników VAT zacznie obowiązywać nowa struktura JPK. Aby uprościć proces składania dokumentów połączone zostaną plik JPK_VAT i deklaracja VAT. Nowa elektroniczna struktura JPK będzie w formie... czytaj dalej
Wybór odpowiedniego oprogramowania do prowadzenia księgowości nie jest łatwy. Obecnie na rynku znajduje się wiele film oferujących kompleksowe usługi związane z oprogramowaniem dla firm. Najbardziej popularny nie oznacza jednak najlepszy. Firmao... czytaj dalej
Jednym z kluczowych celów przedsiębiorstwa jest osiągnięcie jak największego zysku, który w znaczącym stopniu uzależniony jest od liczby zleceń. Prowadzenie działalności biznesowej w warunkach dużej konkurencji, zmieniających się... czytaj dalej
Udoskonalenie jakość obsługi jest jednym ze sposobów zdobywania przewagi konkurencyjnej, szczególnie w branży deweloperskiej. Wpływa bezpośrednio na satysfakcję nabywców i ich lojalność, przekładając się tym samym na wyprzedzenie... czytaj dalej
Oprogramowanie CRM na stałe zagościło już w polskim biznesie. System ten został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu doskonałych relacji pomiędzy firmą korzystająca z niego, a jej klientami. Obecnie jest on wykorzystywany w większości branż,... czytaj dalej
Nowoczesne oprogramowanie informatyczne jest przydatne w różnych sferach życia. W końcu każdego dnia używasz wielu aplikacji usprawniających kontakt z innymi osobami czy wykonywanie obowiązków. Obecnie przedstawiciele większości branż także... czytaj dalej