Jak wie każdy sprzedawca - nie ma nic gorszego niż spadek sprzedaży. Przychodzisz do pracy, podnosisz słuchawkę i...BUM! Nic się nie dzieje. Spadki sprzedaży to błędne koło złych rozmów, rozczarowań i… Cóż… większej ilości złych... czytaj dalej
Istnieją systemy służące do śledzenia, rangowania i przeszukiwania blogosfery, która zawiera miliony blogów. Jeden z takich systemów pracował nad próbą skorelowania pewnych wydarzeń z ogólnym „sukcesem” bloga. Ich definicja „sukcesu”... czytaj dalej
Właśnie zaczynasz nowy biznes i budujesz bazę klientów? Zastanawiasz się, jak możesz dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy mogą skorzystać z Twojego produktu lub usługi? Propozycja biznesowa może wypełnić lukę między Tobą a... czytaj dalej
Czasem masz wrażenie, że chociaż oferujesz produkt czy usługę, którą potrzebuje dany klient to i tak on jej nie kupuje? Co powstrzymuje klientów przed zaspokajaniem ich potrzeb dzięki Twoim usługom lub produktom? Pierwszym krokiem do... czytaj dalej
Kanał komunikacyjny wykorzystywany przez zespół do reagowania na potrzeby klientów odgrywa główną rolę w ich zdolności do rozwiązywania problemów. Niektóre potrzeby klientów zależą od czasu i wymagają natychmiastowej interakcji przez... czytaj dalej
Aby zostać liderem na rynku firmy chcą zachować aktualność i innowacyjność, a także często szukają inspiracji u innych firm odnoszących sukcesy na rynku. W dzisiejszym świecie firmy pragnące się rozwijać poszukują nowych trendów w branży... czytaj dalej
Sposób przyciągnięcia i utrzymania klientów w oparciu o zaspokajanie ich nieodłącznych potrzeb jest oczywisty, ale w praktyce wcale nie taki prosty do wykonania. W przypadku lunchu może to być specjalna promocja, krótki czas oczekiwania lub... czytaj dalej
Ostatnio dużo czytałem na temat marketingu w wyszukiwarkach (SEM), a dokładniej na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Po przeanalizowaniu licznych artykułów chciałbym się z Tobą podzielić kilkoma istotnymi moim zdaniem... czytaj dalej
Pozycja w wyszukiwarce jest często kluczowa, aby Twoja firma mogła osiągnąć sukces w internecie. Potencjalni klienci zazwyczaj zwracają uwagę tylko na kilka pierwszych wyników w Googlach. Starasz się, aby Twoja strona pojawiała się jak... czytaj dalej
Ostatnio rozmawiałem z właścicielem małej firmy, który powiedział mi, że poprawa optymalizacji jego strony pod kątem wyszukiwarek nie jest ważna, ponieważ wykupił reklamę w Google AdWords. Zgodziłem się z nim, że Google AdWords to skuteczny... czytaj dalej
Kiedy rozmawiam z firmami, często słyszę powtarzające się błędne wyobrażenie na temat blogowania (co jest szczególnie rozpowszechnione wśród firm, które nie mają jeszcze bloga). Powtarzanym mitem jest, że aby blog naprawdę działał i... czytaj dalej
Rozmawiając z wieloma osobami, które prowadzą małe firmy, często pojawia się kwestia podjęcia inwestycji w zaprojektowanie stron internetowych (dotyczy to w szczególności nowych firm, które dopiero startują). Ważna jest nie tylko kwota, jaką... czytaj dalej