Jeszcze więcej i jeszcze prościej – premiera Firmao 11.0

Dostępna jest nowa aktualizacja Firmao 11.0  dla firm stworzona na podstawie sugestii naszych klientów.

Oto najważniejsze zmiany w stosunku do wersji 10.0:

Firmao 10.0 – co nowego?

Pragniemy poinformować o wdrożeniu następnej, wersji pakietu oprogramowania Firmao 10.0 dla firm. W nowej wersji dodaliśmy wiele nowych, sugerowanych przez użytkowników opcji. Prosimy o kolejne sugestie.

Oto najważniejsze zmiany w stosunku do wersji 9.0:

  • Synchronizacja zadań z kalendarzem Google
  • Możliwość minimalizowania okien dodawania obiektów
  • Możliwość dodawania faktury z wielu dokumentów magazynowych
  • Notatki handlowe do e-maili
  • Nowa aplikacja na smartfony z systemem Android
  • Nowa aplikacja na smartfony z systemem iOS Czytaj dalej Firmao 10.0 – co nowego?

Rozwijamy się dla Was – premiera Firmao 9.0

Pragniemy poinformować o wdrożeniu następnej, wersji pakietu oprogramowania – Firmao 9.0. W nowej wersji dodaliśmy wiele nowych, sugerowanych przez użytkowników opcji. Przypominamy, że swoje sugestie co do systemu mogą Państwo zgłaszać mailowo na adres kontakt@firmao.pl lub przez panel pomocy pod przyciskiem – wyślij sugestię.

Oto najważniejsze zmiany w stosunku do wersji 8.0:

  • Funkcjonalność umów, pozwalająca na automatyczne cykliczne generowanie i wysyłanie faktur.
  • Ulepszona nawigacja w widoku szczegółów obiektów
  • Możliwość zdefiniowania grup cenowych dla produktów
  • Możliwość zdefiniowania cen indywidualnych dla kontrahenta
  • Tablica informacyjna ułatwiająca wewnątrz-firmową komunikację
  • Funkcjonalność tworzenia wariantów ofert Czytaj dalej Rozwijamy się dla Was – premiera Firmao 9.0

Kolejna – już 8. wersja Firmao.

Pragniemy poinformować o wdrożeniu następnej, wersji Firmao 8.0 pakietu oprogramowania dla firm. W nowej wersji dodaliśmy wiele nowych, sugerowanych przez użytkowników opcji. Prosimy o kolejne sugestie.

Oto najważniejsze zmiany w stosunku do wersji poprzedniej:

  • Umożliwienie szybkiej zmiany wielu rekordów na raz na listach.
  • Obsługa drzewiastej struktury zadanie-podzadanie na listach
  • Jeszcze lepiej zintegrowana obsługa poczty e-mail
  • Znaczne przyspieszenie wyszukiwania e-maili
  • Integracja z Google Maps
  • Możliwość przypisania do produktu jego producenta i do osoby kontaktowej Czytaj dalej Kolejna – już 8. wersja Firmao.

Nowy rok z nowym Firmao.

Pragniemy poinformować o wdrożeniu następnej wersji pakietu oprogramowania CRMFirmao 7.0. Dodaliśmy w niej wiele nowych, sugerowanych przez użytkowników opcji, dzięki którym mamy nadzieję przyczynić się do sukcesów Państwa Firmy w Nowym Roku 2013.

Oto najważniejsze zmiany:

  • Zmiany w fakturach VAT uwzględniające przepisy na rok 2013
  • Obsługa umów zakupu i sprzedaży
  • Automatyczne przeliczanie kursów walutowych
  • Obsługa barcodów w raportach
  • Automatyczne informowanie użytkowników o nowych zadaniach, e-mailach i przypomnieniach
  • Obsługa wielu kont bankowych Czytaj dalej Nowy rok z nowym Firmao.

Firmao 6.0 już dostępne

Z przyjemnością informujemy o wdrożeniu wersji Firmao 6.0 naszego pakietu oprogramowania CRM i ERP dla firm. Nowości obejmują wiele modułów naszego systemu – całą listę zmian i nowych funkcjonalności odnajdą Państwo w tym wpisie.

Najważniejsze zmiany w oprogramowaniu Firmao 6.0:

  • Obsługa wersji produktów.
  • Ulepszone szablony transakcji.
  • Możliwość drukowania e-maili.
  • Wprowadzenie osób kontaktowych (filtrowanych przez kontrahentów) do zadań, projektów, sprzętu, transakcji, ofert i dokumentów magazynowych.
  • Wprowadzanie pola rabat dla transakcji, ofert, dokumentów magazynowych i kontrahentów.
  • Wprowadzenie indywidualnych rabatów dla kontrahentów. Czytaj dalej Firmao 6.0 już dostępne

Nowe, lepsze Firmao CRM

Z przyjemnością informujemy, że została opublikowana kolejna wersja Firmao 4.0. Zrealizowaliśmy w niej następujące funkcjonalności, będące w zdecydowanej większości sugestiami pochodzącymi od naszych klientów. Listę zmian znajdą Państwo w tym wpisie po kliknięciu na przycisk.

  • Elastyczny wybór licencji płatnych dla poszczególnych pracowników firmy, pozwalający na optymalizację kosztów korzystania z Firmao.
  • Obsługa faktur kosztowych.
  • Obsługa ofert, zamówień.
  • Obsługa dokumentów magazynowych. Czytaj dalej Nowe, lepsze Firmao CRM

Nowości we Firmao CRM 3.0

Z przyjemnością informujemy o wdrożeniu następnej, 3  już wersji pakietu oprogramowania Firmao. Dodaliśmy w niej wiele nowych, sugerowanych przez użytkowników opcji. Oto one:

  • Integracja systemu CRM Firmao z wirtualną centralką telefoniczną VoIP w Chmurze, dzięki której możliwe jest obniżenie kosztów połączeń telefonicznych w firmie, inicjowanie połączeń wprost z Firmao, szybkie wyświetlanie danych dzwoniącego do firmy kontrahenta, szybki dostęp do bilingów, łatwa rejestracje prowadzonych rozmów i wiele innych możliwości.
  • Integracja programu CRM Firmao z pocztą e-mail.
  • Kosztorysowanie, wycena i kontrola kosztów projektów i zadań.
  • Wykresy Gantta.
  • Sieciowy dysk twardy dla firmy. Dodawania plików-załączników do projektów, zadań, kontrahentów, transakcji, osób kontaktowych, sprzętu firmowego i innych.
  • Opcja pól dodatkowych pozwalająca dostosować program do specyficznych wymagań każdej firmy. Czytaj dalej Nowości we Firmao CRM 3.0

Nowa wersja systemu Firmao CRM Online

Z przyjemnością informujemy o wdrożeniu wersji 2.0 pakietu oprogramowania Firmao. Dodaliśmy w niej nowe opcje:

  • Obsługa poczty email, na protokole Imap i POP3:
  • Przyznawanie dostępu do poszczególnych kont pocztowych dla wybranych pracowników
  • Masowa wysyłka wiadomości email
  • Automatyczne tworzenie kontrahentów i osób kontaktowych na podstawie wiadomości email
  • Automatyczne tworzenie zadań na podstawie wiadomości email
  • Obsługa POP3, IMAP wraz z katalogami Czytaj dalej Nowa wersja systemu Firmao CRM Online