System CRM – 5 zasad efektywnego korzystania

Zarządzanie relacjami z klientem crm - 5 zasadW przedsiębiorstwach, których działalność opiera się na współpracy z klientem korzystanie z systemu CRM jest niezbędne do efektywnego zarządzania. Jednak, aby system pomagał usprawnić naszą pracę powinny być przestrzegane zasady efektywnego użytkowania. Wprowadzenie systemu do naszej firmy nie zaowocuje usprawnieniem funkcjonowania przedsiębiorstwa, jeśli zarazem nie stanie się on podstawowym narzędziem pracy naszych pracowników. Czytaj dalej System CRM – 5 zasad efektywnego korzystania

Instrukcja: Wystawianie faktury na podstawie zamówienia

Fakturowanie online w systemie crm onlineW systemie Firmao CRM mamy możliwość utworzenia faktury do danego zamówienia lub oferty. Dzięki takiemu rozwiązaniu oszczędzamy czas, ponieważ wiele pozycji w fakturze zostaje automatycznie uzupełnionych i nie jest konieczne ich ponowne wprowadzenie. Ponadto tworzona faktura od razu jest przypisana do naszej oferty/zamówienia i możemy do niej przejść bezpośrednio z widoku szczegółów. Czytaj dalej Instrukcja: Wystawianie faktury na podstawie zamówienia

JPK Magazyn – kto jest zobligowany do jego tworzenia?

jpk magazyn - kto jest zobligowany do tworzenia?JPK Magazyn  jest to Jednolity Plik Kontrolny dla magazynu zawierający dane dotyczące prowadzonej gospodarki magazynowej do którego przekazania mogą zostać powołani niektórzy podatnicy. Jednak wszyscy przedsiębiorcy, którzy prowadzą magazyn są zobowiązani do generowania i przechowywania plików JPK Magazyn na wypadek kontroli organów podatkowych i organów kontroli skarbowej. Taki dokument należy przekazywać za pomocą informatycznych nośników danych lub elektronicznych środków komunikacji. Czytaj dalej JPK Magazyn – kto jest zobligowany do jego tworzenia?

ERP- czym jest i jego realizacja w CRM Firmao

Oprogramowanie ERP jako moduł FirmaoERP to skrót z angielskiego Enterprise Resource Planning, czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Lecz co tak naprawdę oznacza?

Jest to system umożliwiający przede wszystkim efektywne planowanie i dysponowanie zasobami przedsiębiorstwa oraz wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem. Ponadto ułatwia komunikacje, gromadzenie danych oraz wykonywanie operacji pomiędzy współpracującymi ze sobą przedsiębiorstwami lub głównym oddziałem firmy, a jej filiami. Niektóre firmy jak Firmao CRM oferują indywidualne dopasowanie systemu do potrzeb klienta poprzez włączanie poszczególnych modułów potrzebnych do spełnienia wymagań klienta. Czytaj dalej ERP- czym jest i jego realizacja w CRM Firmao

Nowoczesny obieg dokumentów dla każdej Firmy

Obieg dokumentów w Firmao CRMDobra organizacja pracy  jest konieczna do uzyskiwania zysków w każdej firmie. Dokumenty, oferty, zamówienia, wiadomości mailowe, notatki – są nierozłączna częścią, każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości i branży. Problem zaczyna się tworzyć, gdy mamy zbyt wiele danych w wersji papierowej. Tworzy się pewnego rodzaju nieład, który prowadzi nas do niezrealizowanych zamówień czy niedotrzymanych terminów. Czytaj dalej Nowoczesny obieg dokumentów dla każdej Firmy

Co to jest CRM – Firmao

Oprogramowanie crm onlineNa początku, aby zrozumieć pojęcie CRM należy zadać sobie pytanie, co  tak naprawdę oznacza skrót CRM?

CRM to skrót z angielskiego Customer Relationship Management. Tłumacząc to pojęcie na język polski, znajdziemy odpowiedź na pytanie, czym tak właściwie jest i do czego służy oprogramowanie CRM. Jako iż nasz skrót oznacza “zarządzanie relacjami z klientem”, możemy już na samym początku stwierdzić, że jest to nurt odchodzący od marketingu masowego. Czytaj dalej Co to jest CRM – Firmao

CRM dla handlowca

Crm dla nowego handlowcaKażdy handlowiec powinien być świadomy, jak ważny jest szybki kontakt z klientem oraz jak wielkie ma to znaczenie w przyszłości w relacjach z naszym interesantem. Dziś opiszę jak Firmao (system CRM w chmurze) pozwala nam zoptymalizować czas i mieć pod kontrolą całą naszą działalność oraz pomaga organizować pracę od środka, oczami nowego handlowca. Czytaj dalej CRM dla handlowca

Poradnik : Integracja Firmao z telefonią VOIP

Integracja Firmao z SupervoipPrzedstawiamy instrukcję, w jaki sposób można integrować swoje konto w systemie Firmao z telefonią VOIP i bezpośrednio kontrolować połączenia telefoniczne zarówno te przychodzące, jak i wychodzące bezpośrednio w systemie Firmao CRM. Aktualnie w systemie Firmao jest możliwość integracji z takimi telefoniami jak iFon oraz SuperVoip, oczywiście jest też możliwa integracja z innymi telefoniami VOIP pod warunkiem, że dana telefonia VOIP udostępnia odpowiednią dokumentację API. Czytaj dalej Poradnik : Integracja Firmao z telefonią VOIP

Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Newsletter w systemie FirmaoUtrzymanie stałego kontaktu z klientami to sztuka. Potwierdzi to każdy handlowiec, którego zadaniem jest „trzymać rękę na pulsie” w kontakcie z obecnymi i potencjalnymi klientami. Co jednak gdy ilość klientów przekracza możliwości osobistego kontaktu lub chociażby telefonicznego? Wielu odpowie, że przecież można wysłać e-maila. Będą oni mieli rację, ale tylko w połowie, a może i jeszcze mniejszej części, ponieważ prawidłową odpowiedzią jest newsletter. Czytaj dalej i zobacz, dlaczego newslettery są tak skuteczne w utrzymaniu stałego kontaktu z klientem. Czytaj dalej Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?