Nowoczesny obieg dokumentów dla każdej Firmy

Obieg dokumentów w Firmao CRMDobra organizacja pracy  jest konieczna do uzyskiwania zysków w każdej firmie. Dokumenty, oferty, zamówienia, wiadomości mailowe, notatki – są nierozłączna częścią, każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości i branży. Problem zaczyna się tworzyć, gdy mamy zbyt wiele danych w wersji papierowej. Tworzy się pewnego rodzaju nieład, który prowadzi nas do niezrealizowanych zamówień czy niedotrzymanych terminów. Czytaj dalej Nowoczesny obieg dokumentów dla każdej Firmy

Co to jest CRM – Firmao

Oprogramowanie crm onlineNa początku, aby zrozumieć pojęcie CRM należy zadać sobie pytanie, co  tak naprawdę oznacza skrót CRM?

CRM to skrót z angielskiego Customer Relationship Management. Tłumacząc to pojęcie na język polski, znajdziemy odpowiedź na pytanie, czym tak właściwie jest i do czego służy oprogramowanie CRM. Jako iż nasz skrót oznacza “zarządzanie relacjami z klientem”, możemy już na samym początku stwierdzić, że jest to nurt odchodzący od marketingu masowego. Czytaj dalej Co to jest CRM – Firmao

Firmao CRM – oczami nowego handlowca

Crm dla nowego handlowcaKażdy handlowiec powinien być świadomy, jak ważny jest szybki kontakt z klientem oraz jak wielkie ma to znaczenie w przyszłości w relacjach z naszym interesantem. Dziś opiszę jak Firmao (system CRM w chmurze) pozwala nam zoptymalizować czas i mieć pod kontrolą całą naszą działalność oraz pomaga organizować pracę od środka, oczami nowego handlowca. Czytaj dalej Firmao CRM – oczami nowego handlowca

Poradnik : Integracja Firmao z telefonią VOIP

Integracja Firmao z SupervoipPrzedstawiamy instrukcję, w jaki sposób można integrować swoje konto w systemie Firmao z telefonią VOIP i bezpośrednio kontrolować połączenia telefoniczne zarówno te przychodzące, jak i wychodzące bezpośrednio w systemie Firmao CRM. Aktualnie w systemie Firmao jest możliwość integracji z takimi telefoniami jak iFon oraz SuperVoip, oczywiście jest też możliwa integracja z innymi telefoniami VOIP pod warunkiem, że dana telefonia VOIP udostępnia odpowiednią dokumentację API. Czytaj dalej Poradnik : Integracja Firmao z telefonią VOIP

Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Newsletter w systemie FirmaoUtrzymanie stałego kontaktu z klientami to sztuka. Potwierdzi to każdy handlowiec, którego zadaniem jest „trzymać rękę na pulsie” w kontakcie z obecnymi i potencjalnymi klientami. Co jednak gdy ilość klientów przekracza możliwości osobistego kontaktu lub chociażby telefonicznego? Wielu odpowie, że przecież można wysłać e-maila. Będą oni mieli rację, ale tylko w połowie, a może i jeszcze mniejszej części, ponieważ prawidłową odpowiedzią jest newsletter. Czytaj dalej i zobacz, dlaczego newslettery są tak skuteczne w utrzymaniu stałego kontaktu z klientem. Czytaj dalej Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

JPK VAT w systemie Firmao CRM

JPK VAT - poradnikPrzedstawiamy instrukcję jak korzystać z funkcjonalności JPK, która wraz z nowym rokiem 2018 będzie wymagana w przypadku mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby móc korzystać z funkcjonalności JPK VAT należy mieć włączony w systemie Firmao CRM moduł Księgowości. Standardowo moduł księgowości nie jest włączony, w celu włączenia należy skontaktować się z działem wsparcia technicznego, który jest dostępny w formie telefonicznej, mailowej oraz poprzez LivechatCzytaj dalej Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

Jak wybrać system CRM?

Oprogramowanie w chmurzeKiedy dochodzisz do wniosku, że twoja organizacja nie jest już w stanie poradzić sobie za pomocą Excela wspomaganego żółtymi karteczkami, nadchodzi czas na wybór oprogramowania, które ma za zadanie pomóc Ci w prowadzeniu twojej działalności. Jego celem jest wyręczenie Cię w wielu czynnościach, które do tej pory zajmowały Ci wiele czasu, pozwalając na skoncentrowanie sił i uwagi na sprawach najważniejszych. Rynek oprogramowania dla firm rośnie z roku na rok, a wybór godnego zaufania produktu i dostawcy staje się coraz trudniejszy. Sprawdźmy więc, na co warto zwrócić uwagę, kiedy decydujemy się na podjęcie wyzwania jakim jest znalezienie w pełni funkcjonalnego systemu CRM. Czytaj dalej Jak wybrać system CRM?