CRM
Jak zaspokoić potrzeby klienta?

Co powstrzymuje klientów przed zaspokajaniem ich potrzeb, dzięki Twoim usługom lub produktom? Pierwszym krokiem do rozwiązania problemu jest postawienie się na miejscu klienta. Co powstrzymałoby Cię od podjęcia ostatecznej decyzji w sprawie... czytaj dalej

CRM
5 kanałów obsługi klienta

Kanał komunikacyjny wykorzystywany przez zespół do reagowania na potrzeby klientów, odgrywa główną rolę w zdolności do rozwiązywania problemów. Niektóre potrzeby klientów wymagają natychmiastowej interakcji przez telefon lub czat. Inne są... czytaj dalej

Marketing
Strona internetowa dla małych firm

W pewnym momencie, w głowie każdego przedsiębiorcy pojawia się kwestia zaprojektowania strony internetowej (dotyczy to w szczególności nowych firm, które dopiero startują). Ważna jest nie tylko kwota, jaką należy wydać na taką stronę, ale... czytaj dalej

CRM
Jak monitorować jakość połączeń

Pomyśl o tym kiedy ostatnio zadzwoniłeś do biura obsługi klienta. Przed rozpoczęciem połączenia mógł pojawić się krótki komunikat „To połączenie może być monitorowane lub nagrywane w celu zapewnienia jakości”. Prawdopodobnie... czytaj dalej

Biznes
Obsługa klienta w 2019 roku

Obsługa klienta istnieje od tysięcy lat. Pierwsza skarga klienta została zarejestrowana w 1750 r. p. n. e. Ea-Nasir, kupiec miedzi w Mezopotamii, sprzedał dżentelmenowi o imieniu Nanni trochę złej jakości produktu. Nanni nie był z tego zadowolony i... czytaj dalej

Marketing
Jak podnieść sprzedaż?

Prawdopodobnie każdy przedsiębiorca kiedyś przez to przechodził. Klienci nie odbierają telefonu i wydaje się, że uciekają na drugi koniec świata. Pojawia się też wszystkim dobrze znana frustracja. To już chyba oficjalne: kryzys. Ale spokojnie... czytaj dalej

Marketing
Marketing w małej firmie

Wiele małych firm nie uważa, że „robią marketing” lub, że "muszą go robić" w celu pozyskania klientów. Podstawą tej argumentacji jest to, że firmy usługowe (takie jak np. firmy konsultingowe) często nie wierzą, że marketing jest dla... czytaj dalej