Nowa potrzeba usługi: przejście od starego do nowego

Znalazłem dziś ciekawy artykuł Michaela McDermenta na temat koncepcji, którą nazywa „usługami przejściowymi”, jest to nowa potrzeba usługi. Jest warta przeczytania bez względu na to, czy jesteś małą firmą, czy współpracujesz z małymi firmami, poprzez dostarczanie im usług. Usługi przejściowe to „usługi, które ułatwiają przejście użytkownika z jednej platformy na drugą – lub przynajmniej złagodzą jemu ból”.   Czytaj dalej

Badania mówią jasno: CRM to zysk!

Czy wiesz, że CRM to zysk? Zarządzanie Relacjami z Klientami (z ang. Customer Relationship Management, CRM) ma wiele znaczeń, jednak na potrzeby tego wpisu skupiono się głównie na narzędziach informatycznych, które mają wspomagać działalność przedsiębiorstwa zgodnie ze strategią ukierunkowana na klienta. Jednocześnie jednak strategia ta ma być skorelowana z celami biznesowymi.   Czytaj dalej

Mała księgowość w systemie Firmao

Mała księgowość jest to inna nazwa uproszczonej formy księgowości. Mają ją obowiązek prowadzić mikro i mali przedsiębiorcy. Jesteś jednym z nich? To czytaj dalej, a dowiesz się, czego dokładnie dotyczy, jakie funkcjonalności zawiera i jak z łatwością możesz ją prowadzić w systemie Firmao.   Czytaj dalej

5 Metod organizacji zadań – jak efektywnie zarządzać czasem?

Skuteczne zarządzanie czasem jest kluczowe w osiąganiu sukcesu, nie tylko zawodowego, ale także w życiu prywatnym. Gdy skutecznie wykonasz wszystkie działania w pracy, nie będziesz musiał brać nadgodzin. A to spowoduje, że po wyjściu z pracy będziesz miał dużo czasu wolnego czasu. To już od Ciebie zależy, jak go wykorzystasz. Chcesz się rozwijać? Zastosuj poniższe zasady także w czasie prywatnym, dzięki czemu efektywnie wykorzystasz resztę dnia – pogodzisz relaks z rozwojem osobistym.   Czytaj dalej

Gold Place – jak system Firmao ułatwił codzienne obowiązki

Zastanawiałeś się jak zmienia się zarządzanie firmą z systemem Firmao? Czy wprowadzenie systemu do firmy naprawdę zoptymalizuje Twoje działania? Ponad rok temu jeden z naszych obecnych klientów także zadawał sobie takie pytania. Zobacz, jak praca w Gold Place zmieniła się po roku od wdrożenia systemu Firmao.   Czytaj dalej

Oferty handlowe – jak sprostać potrzebom klienta

Sukcesem każdej firmy jest zadowolony klient. Jak sprawić, żeby chciał kupić nasze usługi i był usatysfakcjonowany z transakcji? Przygotowywane przez nas oferty powinny zawsze spełniać jego oczekiwania. Tylko jak poprawnie zidentyfikować gust klienta? Pomóc w tym może pogrupowanie klientów według ich potrzeb. Wtedy maksymalizujemy prawdopodobieństwo trafienia z naszą ofertą w oczekiwania klienta.   Czytaj dalej

Zarządzanie przedsiębiorstwem przy pomocy systemu CRM

Zarządzanie przedsiębiorstwem przez lata było bardzo popularnym tematem. Nic dziwnego, nie od dziś wiadomo, że sukces firmy w dużej mierze jest uzależniony od prawidłowego zarządzania Powstało wiele technik oraz narzędzi ułatwiających zarządzanie przedsiębiorstwem. A jak w zarządzaniu firmą może pomóc system CRM?   Czytaj dalej

Firmao na serwerach firmy Amazon

Jedną z licznych zalet oprogramowania Firmao jest to, że działa w chmurze – Amazon Web Services. Dzięki temu każdy użytkownik może korzystać z systemu poza biurem. Jest to niezwykle przydatne szczególnie dla dyrektorów na konferencjach czy delegacjach oraz pracowników pracujących w terenie. Używanie programu w chmurze pozwala także uniezależnić się od jednego, konkretnego sprzętu – z Firmao można korzystać z dowolnego komputera, a także z urządzeń mobilnych.   Czytaj dalej

Firmao – odpowiedni CRM dla małej firmy?

Prowadzisz małą działalność gospodarczą i zaczynasz się zastanawiać czy warto wprowadzić system CRM? Przecież udaje Ci się nią zarządzać za pomocą różnych narzędzi – od małych żółtych karteczek z zapisanymi w pośpiechu numerami telefonów po podstawowe programy komputerowe. Czy warto wprowadzać taką rewolucję do małej firmy, jeśli ciągle dajesz radę zarządzać nią bez takich kompleksowych narzędzi? Zdecydowanie tak! Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, dlaczego potrzebny jest system CRM dla małej firmy.   Czytaj dalej

System CRM dla sklepu internetowego – szybko i efektywnie

Czy przedsiębiorcom prowadzącym sklep internetowy jest potrzebny system Firmao CRM? Czy Firmao to odpowiedni system CRM dla sklepu internetowego? Czy dzięki systemowi Firmao można zoptymalizować transakcje od momentu złożenia zamówienia do wysyłki produktu? Czy integracja sklepu internetowego z systemem Firmao pozwoli na sprawniejszą i szybszą realizację zamówień z systemu? Odpowiedzią na te pytania jest zdecydowane tak.   Czytaj dalej