W wielu firmach często dochodzi do sporu między działem sprzedaży, a działem marketingu. Dział sprzedaży na ogół narzeka, że marketing nie generuje wystarczającej liczby potencjalnych klientów. Natomiast dział marketingu jest sfrustrowany,... czytaj dalej
Kilka tygodni temu omówiliśmy po czym rozpoznać nieprofesjonalnego pracownika. Dzisiaj się skupimy na pracownikach zaangażowanych w swoją pracę i działanie firmy. Zastanawiasz się po czym rozpoznać czy zatrudniasz profesjonalnego pracownika? Po... czytaj dalej
Masz wrażenie, że znajomi cały czas osiągają sukcesy, a Ty ciągle tkwisz w miejscu? Czujesz, że współpracownicy ze wszystkim dają sobie świetnie radę, a Ty ledwie wyrabiasz normę? Czy naprawdę jesteś beznadziejnym pracownikiem? A może po... czytaj dalej
W dzisiejszym świecie jesteśmy narażeni na wiele różnych rozpraszaczy. Pewnie znasz sytuację, gdy siadasz z dobrą książką w fotelu, aby spędzić godzinkę na czytaniu. Przeczytasz dwa akapity, ale słyszysz dźwięk smsa, więc odkładasz... czytaj dalej
Marzeniem każdego pracodawcy jest zatrudnianie osób, które będą w profesjonalny sposób wykonywać swoje obowiązki. Jak dobrze rozpoznać, czy Twój nowy pracownik będzie profesjonalnie realizował swoje zadania? Pomoże Ci w tym poniższa lista 10... czytaj dalej
1 września 2019 roku wszedł nowy rejestr podatników, tzw. biała lista podatników VAT. Jest to narzędzie do skutecznego i szybkiego sprawdzania swoich kontrahentów, czy są czynnymi podatnikami VAT. Zapoznaj się, na czym polega biała lista... czytaj dalej
Split payment to inaczej model podzielonej płatności, który dotyczy podatku VAT. W początkowej wersji był dobrowolny dla wszystkich przedsiębiorców, jednak z dniem 1 listopada 2019 został narzucony w transakcjach spełniających dane warunki.... czytaj dalej
Nie masz pewności jak rozliczyć delegację? Bez obaw! Wykonywanie zawodowych obowiązków poza miejscem zatrudnienia jest obecnie normą. Według Raportu Hotailors, aż 95% badanych odbywa podróże służbowe po Polsce. Przeczytaj, co w trakcie wyjazdu... czytaj dalej
Istnieje wiele sposobów pomiaru satysfakcji klienta, z których większość sprowadza się do przeprowadzenia prostej ankiety. Jednak nawet w ramach tych metodologii badań można dyskutować na temat zalet i wad każdego stylu badania. Omówimy tutaj... czytaj dalej
Klient nasz Pan. To bardzo popularne stwierdzenie i nieraz powtarzane w branży handlowej. Ale czy na pewno często ma odzwierciedlenie w rzeczywistości? Zorientowanie na klienta zaczyna się od kultury Twojej firmy. Jeśli chcesz być zorientowany na... czytaj dalej
Dziś, bycie świadomym usług jest ważniejsze, niż kiedykolwiek. Według KPMG 88% prezesów jest zaniepokojonych lojalnością swoich klientów, zdając sobie sprawę, że niezbędne jest poznanie potrzeb klientów oraz szybkie ich zaspokajanie. Jako... czytaj dalej
Jednym z najważniejszych aspektów zapewnienia doskonałej obsługi klienta jest dostępność. Gdy klienci mają problem, który wymaga rozwiązania, obowiązkiem Twojej firmy jest zapewnienie odpowiednich kanałów, aby mogli się z Tobą skontaktować.... czytaj dalej