Jak skonfigurować podpis i autoresponder w systemie CRM? W systemie Firmao jesteśmy w stanie dostosować zintegrowaną skrzynkę mailową do własnych potrzeb, przez co możemy przygotować własną stopkę, która automatycznie będzie widoczna przy... czytaj dalej
Jak skonfigurować dowolną skrzynkę mailową w Firmao CRM W systemie Firmao CRM jest możliwość skonfigurowania dowolnej skrzynki mailowej znajdującej się na dowolnym hostingu (np. Home.pl). Program pocztowy w systemie Firmao zawiera... czytaj dalej
Brak Ci czasu na odpisywanie na firmowe maile, połączenia telefoniczne czy raportowanie nie mówiąc już nawet o rozwoju, czy przyjemnościach? Bez dobrego harmonogramu czy terminarza trudno poradzić sobie w dzisiejszym, szybko poruszającym się... czytaj dalej
Niedawno braliśmy udział w ciekawym wydarzeniu "Marketing Sprint", które było serią webinarów o tematyce marketingu i zarządzania. Jednym z prelegentów był nasz przedstawiciel, który przedstawił ciekawą prezentację na temat procesów Lead... czytaj dalej
Komunikacja międzyludzka nie jest prosta. Wie o tym każda osoba pracująca w bezpośrednim kontakcie z klientem. Konflikt interesów, różnice poglądów, odmienne zdolności poznawcze, wykształcenie oraz nieprecyzyjny i niezrozumiały sposób... czytaj dalej
Sprzedaż w Internecie rośnie. Coraz więcej osób decyduje się na dokonywanie zakupów łatwo i wygodnie dzięki globalnej sieci. Z roku na rok notowane są wzrosty. Potwierdzają to badania niezależnych organizacji. Nic dziwnego, że w rozrastającym... czytaj dalej
Czy w branży szkoleniowej może sprawdzić się system Firmao CRM? Czy sprosta specyficznym potrzebom firm, które zajmują się organizacją i przeprowadzaniem różnego rodzaju szkoleń? Czy system CRM obsłuży szkolenie w całości, czyli... czytaj dalej
Każdy manager zajmujący się zarządzaniem działem handlowym wie, jak ważny jest szybki kontakt z klientem zainteresowanym naszymi usługami. Obecnie najczęściej pierwszym zetknięciem klienta z naszą marką jest wejście na stronę internetową.... czytaj dalej
Wdrożenie w firmie jakiegokolwiek nowego rozwiązania technicznego to nie lada sztuka. Wie o tym każdy dyrektor oraz jego managerowie. Nowe rozwiązanie wydaje się być tym, czego potrzebuje przedsiębiorstwo: dostarcza wiedzę, usprawnia procesy,... czytaj dalej
Już od 1 stycznia 2017 roku właściciele MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw) mają obowiązek przekazywania do Ministerstwa Finansów Jednolity Plik Kontrolny. Wprowadzenie JPK wymaga od przedsiębiorców aktualizacji systemów informatycznych,... czytaj dalej
Od 1 stycznia 2017 roku każdy pracodawca zatrudniający pracowników na umowę zlecenie będzie miał obowiązek rejestrowania czasów pracy zleceniobiorców. Dowiedz się jak łatwo robić to z Firmao CRM. Sprawdź, jak ewidencja czasu pracy pozytywnie... czytaj dalej
Poza tradycyjnymi sposobami windykacyjnymi, takimi jak ponaglenia listowe, w systemie Firmao mogą Państwo ponaglić klientów kanałami informacyjnymi tj. e-mail czy SMS. Dobre wezwania przyczyniają się do wzrostu skuteczności pozyskania środków od... czytaj dalej