Fakturowanie
Poradnik: funkcjonalność JPK VAT

JPK VAT w systemie Firmao CRM Przedstawiamy instrukcję jak korzystać z funkcjonalności JPK, która wraz z nowym rokiem 2018 będzie wymagana w przypadku mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby móc korzystać z funkcjonalności JPK VAT należy... czytaj dalej

CRM
Jak wybrać system CRM?

Kiedy dochodzisz do wniosku, że twoja organizacja nie jest już w stanie poradzić sobie za pomocą Excela wspomaganego żółtymi karteczkami, nadchodzi czas na wybór oprogramowania, które ma za zadanie pomóc Ci w prowadzeniu twojej działalności. Jego... czytaj dalej

Firmao
Poradnik: konfiguracja skrzynki e-mail

Jak skonfigurować dowoloną skrzynkę mailową w Firmao CRM W systemie Firmao CRM jest możliwość skonfigurowania dowolnej skrzynki mailowej znajdującej się na dowolnym hostingu (np. Home.pl). Program pocztowy w systemie Firmao zawiera funkcjonalności... czytaj dalej

CRM
Kalendarz w chmurze? Obowiązkowo!

Brak Ci czasu na odpisywanie na firmowe maile, połączenia telefoniczne czy raportowanie nie mówiąc już nawet o rozwoju, czy przyjemnościach? Bez dobrego harmonogramu czy terminarza trudno poradzić sobie w dzisiejszym, szybko poruszającym się... czytaj dalej

CRM
Lead Management. Dlaczego i jak?

Niedawno braliśmy udział w ciekawym wydarzeniu "Marketing Sprint", które było serią webinarów o tematyce marketingu i zarządzania.  Jednym z prelegentów był nasz przedstawiciel, który przedstawił ciekawą prezentację na temat procesów Lead... czytaj dalej

CRM
Jak ułatwić komunikację z klientem?

Komunikacja międzyludzka nie jest prosta. Wie o tym każda osoba pracująca w bezpośrednim kontakcie z klientem. Konflikt interesów, różnice poglądów, odmienne zdolności poznawcze, wykształcenie oraz nieprecyzyjny i/lub niezrozumiały sposób... czytaj dalej