Serwis sprzętu – funkcjonowanie firmy z Firmao CRM

Prowadzisz serwis sprzętu np. komputerowego? Masz problem z organizacją pracy całego zespołu pracowników? Chcesz uniknąć sytuacji, w której pracownicy nie wiedzą jakim sprzętem powinni się zająć? Masz już program do serwisowania? Zobacz jak w prosty sposób możesz poprawić funkcjonowanie swojej firmy serwisującej korzystając z systemu Firmao CRM.   Czytaj dalej

Tworzenie i wysyłanie JPK VAT

Jesteś przedsiębiorcą, którego obowiązuje tworzenie JPK VAT? Przeraża Cię poziom skomplikowania tego działania? Nie wiesz jak prawidłowo wystawić jednolity plik kontrolny? Jeśli tak, to przeczytaj ten artykuł. Znajdziesz tutaj instrukcję jak krok po kroku stworzyć JPK VAT, podpisać go i wysłać do Urzędu Skarbowego. Zobacz, że z systemem Firmao CRM składanie plików JPK VAT nie jest takie trudne.   Czytaj dalej

Organizacja pracy w firmie – zasada Pareta

Cofnijmy się w czasie do lat 50. dwudziestego wieku. Joseph Juran w swoim dziele przytacza problem nierównej dystrybucji bogactwa, który był analizowany przez włoskiego ekonomistę i socjologa Vilfredo Pareto i nazywa go zasadą Pareta. Jednak na czym dokładnie polegał ten problem? Jaki ma to związek z organizacją pracy w Twojej firmie?   Czytaj dalej

Twoja skrzynka e-mail w systemie Firmao

Znasz to uczucie, gdy rano otwierasz skrzynkę e-mail, a tam zalewa Cię potok nowych wiadomości? Jak odróżnić te potrzebne od zwykłych śmieci? Twoja skrzynka odbiorcza powinna ułatwić Ci codzienną walkę z tym problemem, tymczasem często nie masz pojęcia jak posegregować lub w jakiej kolejności zająć się mailami. Jak można zredukować codzienny stres pojawiający się przy wejściu na skrzynkę? Dzięki integracji systemu Firmao z Twoją skrzynką mailową możesz z łatwością poradzić sobie z codziennymi mailami.   Czytaj dalej

System CRM – 5 zasad efektywnego korzystania

W przedsiębiorstwach, których działalność opiera się na współpracy z klientem korzystanie z systemu CRM jest niezbędne do efektywnego zarządzania. Jednak, aby system pomagał usprawnić naszą pracę powinny być przestrzegane zasady efektywnego użytkowania. Wprowadzenie systemu do naszej firmy nie zaowocuje usprawnieniem funkcjonowania przedsiębiorstwa, jeśli zarazem nie stanie się on podstawowym narzędziem pracy naszych pracowników.   Czytaj dalej

Instrukcja: Wystawianie faktury na podstawie zamówienia

W systemie Firmao CRM mamy możliwość utworzenia faktury do danego zamówienia lub oferty. Dzięki takiemu rozwiązaniu oszczędzamy czas, ponieważ wiele pozycji w fakturze zostaje automatycznie uzupełnionych i nie jest konieczne ich ponowne wprowadzenie. Ponadto tworzona faktura od razu jest przypisana do naszej oferty/zamówienia i możemy do niej przejść bezpośrednio z widoku szczegółów.   Czytaj dalej

JPK Magazyn – kto jest zobligowany do jego tworzenia?

JPK Magazyn  jest to Jednolity Plik Kontrolny dla magazynu zawierający dane dotyczące prowadzonej gospodarki magazynowej do którego przekazania mogą zostać powołani niektórzy podatnicy. Jednak wszyscy przedsiębiorcy, którzy prowadzą magazyn są zobowiązani do generowania i przechowywania plików JPK Magazyn na wypadek kontroli organów podatkowych i organów kontroli skarbowej.   Czytaj dalej

ERP- czym jest i jego realizacja w CRM Firmao

ERP to skrót z angielskiego Enterprise Resource Planning, czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Lecz co tak naprawdę oznacza? Jest to system umożliwiający przede wszystkim efektywne planowanie i dysponowanie zasobami przedsiębiorstwa oraz wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem.   Czytaj dalej

Zmiany i nowości w Firmao 16.0

Już dziś możesz przetestować nową wersje Firmao! Sprawdź, co nowego dodaliśmy do systemu i zoptymalizuj działanie swojej firmy! Najważniejsze nowości w wersji 16.0: Integracja z usługami kurierskimi (Furgonetka, Globkurier) Callback zintegrowany z Chat i VOIP Dialer – seryjne wykonywanie połączeń telefonicznych   Czytaj dalej

Nowoczesny obieg dokumentów dla każdej Firmy

Dobra organizacja pracy  jest konieczna do uzyskiwania zysków w każdej firmie. Dokumenty, oferty, zamówienia, wiadomości mailowe, notatki – są nierozłączna częścią, każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości i branży. Problem zaczyna się tworzyć, gdy mamy zbyt wiele danych w wersji papierowej. Tworzy się pewnego rodzaju nieład, który prowadzi nas do niezrealizowanych zamówień czy niedotrzymanych terminów.   Czytaj dalej