Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

JPK VAT w systemie Firmao CRM

JPK VAT - poradnikPrzedstawiamy instrukcję jak korzystać z funkcjonalności JPK, która wraz z nowym rokiem 2018 będzie wymagana w przypadku mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby móc korzystać z funkcjonalności JPK VAT należy mieć włączony w systemie Firmao CRM moduł Księgowości. Standardowo moduł księgowości nie jest włączony, w celu włączenia należy skontaktować się z działem wsparcia technicznego, który jest dostępny w formie telefonicznej, mailowej oraz poprzez LivechatCzytaj dalej Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

Jak wybrać system CRM?

Oprogramowanie w chmurzeKiedy dochodzisz do wniosku, że twoja organizacja nie jest już w stanie poradzić sobie za pomocą Excela wspomaganego żółtymi karteczkami, nadchodzi czas na wybór oprogramowania, które ma za zadanie pomóc Ci w prowadzeniu twojej działalności. Jego celem jest wyręczenie Cię w wielu czynnościach, które do tej pory zajmowały Ci wiele czasu, pozwalając na skoncentrowanie sił i uwagi na sprawach najważniejszych. Rynek oprogramowania dla firm rośnie z roku na rok, a wybór godnego zaufania produktu i dostawcy staje się coraz trudniejszy. Sprawdźmy więc, na co warto zwrócić uwagę, kiedy decydujemy się na podjęcie wyzwania jakim jest znalezienie w pełni funkcjonalnego systemu CRM. Czytaj dalej Jak wybrać system CRM?

Poradnik : Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma

Faktura zaliczkowa i/lub proforma w systemie Firmao

Faktura zaliczkowa i zaliczkowa proforma w FirmaoW systemie Firmao jest możliwość utworzenia faktury zaliczkowej oraz faktury zaliczkowej pro forma. W momencie, gdy płatność będzie składać się z wielu faktur zaliczkowych, wszystkie z nich będą powiązane ze sobą. Natomiast w momencie generowania faktury końcowej na podglądzie faktury końcowej będzie widoczne podsumowanie całej transakcji. Przeczytaj jak generować faktury zaliczkowe oraz faktury zaliczkowe pro forma oraz jak je konwertować na faktury końcowe. Czytaj dalej Poradnik : Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma

Oferta wariantowa w systemie Firmao CRM

Jak utworzyć ofertę wariantową w systemie Firmao CRM

Oferta wariantowaKolejny artykuł z serii poradników Firmao dotyczy tworzenia oferty wariantowej, która składa się z kilku propozycji cenowych zawartej na jednej ofercie. Oferta wariantowa jest często wykorzystywana przez wielu przedsiębiorców. Dzięki opcji różnorodnych ofert można stworzyć alternatywne propozycje, dzięki czemu nasz klient w przejrzysty sposób może wybrać najbardziej dla niego korzystną. System Firmao CRM oferuje tworzenie różnorodnych ofert i zamówień, w zależności od potrzeb przedsiębiorcy. Czytaj dalej Oferta wariantowa w systemie Firmao CRM

Poradnik : podpis i autoresponder w Firmao CRM

Jak skonfigurować podpis i autoresponder w systemie CRM

Autoresponder w FirmaoW systemie Firmao jesteśmy w stanie dostosować zintegrowaną skrzynkę mailową do własnych potrzeb, przez co możemy przygotować własną stopkę, która automatycznie będzie widoczna przy każdej wysyłanej wiadomości. Możemy także ustawić autoresponder, który będzie automatycznie odpowiadał na odebrane wiadomości momencie, gdy będziemy przebywać na urlopie w określonym przedziale czasowym.
Czytaj dalej Poradnik : podpis i autoresponder w Firmao CRM

Poradnik : konfiguracja skrzynki e-mail

Jak skonfigurować dowoloną skrzynkę mailową w Firmao CRM

Firmao i e-mail w CRM

W systemie Firmao CRM jest możliwość skonfigurowania dowolnej skrzynki mailowej znajdującej się na dowolnym hostingu (np. Home.pl). Program pocztowy w systemie Firmao zawiera funkcjonalności m.in. takie jak wysyłanie czy też odbieranie wiadomości mailowych, ale też zaawansowane funkcje jak automatyczne powiadamianie klientów np. o nieopłaconej fakturze, prowadzenie newsletterów czy też ankiet mailowych, prowadzenie mailingu do wybranej grupy klientów, personalizacja stopki oraz szablonów mailowych, tworzenie własnym filtrów, dodawanie folderów IMAP. Czytaj dalej Poradnik : konfiguracja skrzynki e-mail

Kalendarz w chmurze? Obowiązkowo!

Kalendarz online CRMBrak Ci czasu na odpisywanie na firmowe maile, połączenia telefoniczne czy raportowanie nie mówiąc już nawet o rozwoju, czy przyjemnościach? Bez dobrego harmonogramu czy terminarza trudno poradzić sobie w dzisiejszym, szybko poruszającym się biznesowym, i nie tylko, świecie. Czy warto jednak polegać na zawodnych papierowych kalendarzach i notatnikach? Powszechne zapominalstwo oraz wrodzony brak odporności papieru na płyny i uszkodzenia, świadczą, że warto jest zastanowić się nad przeniesieniem swojego terminarza do kalendarza online we Firmao CRM. Czytaj dalej Kalendarz w chmurze? Obowiązkowo!

Lead Management. Dlaczego i jak?

Lead ManagementNiedawno braliśmy udział w ciekawym wydarzeniu „Marketing Sprint”, które było serią webinarów o tematyce marketingu i zarządzania.  Jednym z prelegentów był nasz przedstawiciel, który przedstawił ciekawą prezentację na temat procesów Lead Management oraz sposobu ich obsługi. Postanowiliśmy podzielić się tą wiedzą również na łamach naszego bloga. Zapraszamy więc do zapoznania się z wiedzą na temat Lead Management oraz do seansu zapisu wideo wydarzenia „Marketing Sprint” Czytaj dalej Lead Management. Dlaczego i jak?