Obsługa klienta istnieje od tysięcy lat. Pierwsza skarga klienta została zarejestrowana w 1750 r. p. n. e. Ea-Nasir, kupiec miedzi w Mezopotamii, sprzedał dżentelmenowi o imieniu Nanni trochę złej jakości produktu. Nanni nie był z tego zadowolony i... czytaj dalej
Pisanie propozycji biznesowej wymaga zrozumienia problemu potencjalnego klienta, a także przedstawienia powodów, dla których Twoja firma jest najlepszym wyborem. Nawet najlepiej przygotowane rozwiązania mogą zostać odrzucone z powodu propozycji... czytaj dalej
Bez względu na to, czy prowadzisz stronę internetową, sklep internetowy, czy kampanię marketingową, analiza danych może dostarczyć Ci cennych informacji o Twoich użytkownikach, ich zachowaniu i efektywności Twoich działań. Istnieje wiele... czytaj dalej
Prawdopodobnie każdy przedsiębiorca kiedyś przez to przechodził. Klienci nie odbierają telefonu i wydaje się, że uciekają na drugi koniec świata. Pojawia się też wszystkim dobrze znana frustracja. To już chyba oficjalne: kryzys. Ale spokojnie... czytaj dalej
Wiele małych firm nie uważa, że „robią marketing” lub, że "muszą go robić" w celu pozyskania klientów. Podstawą tej argumentacji jest to, że firmy usługowe (takie jak np. firmy konsultingowe) często nie wierzą, że marketing jest dla... czytaj dalej
Pytanie do wszystkich obecnych tutaj sprzedawców: Jesteśmy ciekawi, co czytasz? Konkretniej mamy na myśli treści dotyczącej sprzedaży. Jakie e-booki, raporty, artykuły lub pełne książki zostały przez Ciebie sprawdzone? Co czytasz, aby być na... czytaj dalej
Czy wiesz, że CRM to zysk? Zarządzanie Relacjami z Klientami (z ang. Customer Relationship Management, CRM) ma wiele znaczeń, jednak na potrzeby tego wpisu skupiono się głównie na narzędziach informatycznych, które mają wspomagać działalność... czytaj dalej
Skuteczne zarządzanie czasem jest kluczowe w osiąganiu sukcesu, nie tylko w życiu zawodowym, ale także w prywatnym. Gdy skutecznie wykonasz wszystkie działania w pracy, nie będziesz musiał brać nadgodzin. A to spowoduje, że po wyjściu z pracy... czytaj dalej
Zastanawiałeś się jak zmienia się zarządzanie firmą z systemem Firmao? Czy wprowadzenie systemu do firmy naprawdę zoptymalizuje Twoje działania? Ponad rok temu jeden z naszych obecnych klientów także zadawał sobie takie pytania. Zobacz, jak praca w... czytaj dalej
Sukcesem każdej firmy jest zadowolony klient. Jak sprawić, żeby chciał kupić nasze usługi i był usatysfakcjonowany z transakcji? Przygotowywane przez nas oferty powinny zawsze spełniać jego oczekiwania. Tylko jak poprawnie zidentyfikować gust... czytaj dalej
Zarządzanie przedsiębiorstwem przez lata było bardzo popularnym tematem. Nic dziwnego, nie od dziś wiadomo, że sukces firmy w dużej mierze jest uzależniony od prawidłowego zarządzania. Powstało wiele technik oraz narzędzi ułatwiających... czytaj dalej
Jedną z licznych zalet oprogramowania Firmao jest to, że działa w chmurze - Amazon Web Services. Dzięki temu każdy użytkownik może korzystać z systemu poza biurem. Jest to niezwykle przydatne szczególnie dla dyrektorów na konferencjach czy... czytaj dalej