14 najczęściej spotykanych potrzeb klienta

Opublikowano: 27.08.19CRM
Obsługa klienta

Firmy pragnące się rozwijać, poszukują nowych trendów w branży lub nowych produktów. Jednak to zachowania klientów i ich lojalność wobec marki określają długowieczność i tempo rozwoju firmy. Potrzeba klienta jest powodem, który skłania go do zakupu produktu lub usługi. W tym artykule wyróżnimy 14 różnych potrzeb klienta.

14 najczęściej spotykanych potrzeb klienta

Potrzeby produktu

1. Funkcjonalność

2. Cena

3. Wygoda

4. Doświadczenie

5. Projektowanie

6. Niezawodność

7. Wydajność

Potrzeby serwisowe

8. Empatia
Gdy klienci kontaktują się z obsługą klienta, chcą empatii i zrozumienia ze strony osób, które im pomagają.

9. Sprawiedliwość
Od wyceny, aż po warunki usługi i długość umowy, klienci oczekują od firmy uczciwości.

10. Przejrzystość
Klienci oczekują przejrzystości od firmy, z którą prowadzą interesy. 

11. Kontrola
Klienci muszą czuć, że kontrolują sprawę od początku do końca.

12. Opcje
Klienci potrzebują mieć możliwość wyboru. Oferuj różne opcje produktów, subskrypcji i płatności, aby zapewnić im swobodę wyboru.

13. Informacje
Klienci potrzebują informacji od momentu rozpoczęcia interakcji z daną marką, do momentu po dokonaniu zakupu. Powinni mieć dostęp do bloga, FAQ, filmików instruktażowych lub pomocy supportu, aby posiadali informacje potrzebne do właściwego korzystania z produktu lub usługi.

14. Dostępność
Klienci muszą mieć dostęp do wsparcia.

Author Avatar Łukasz Magierowicz

Key Account Manager. Wspiera klientów w procesie wdrożenia i konfiguracji systemu Firmao. Posiada rozległą wiedzę na temat systemów CRM. Współpracuje z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i pomóc w dostosowaniu system do ich specyficznych wymagań.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao