Zarządzanie kontaktami z klientami (obsługa wielu skrzynek poczty e-mail, telefonia VOIP, przypomnienia), możliwość przechowywania plików firmowych w chmurze.
Wystawianie faktur, także na podstawie zamówień. Możliwość wystawiania faktur również w języku angielskim, niemieckim i rosyjskim.
Wystawianie ofert, zamówień, tworzenie raportów. Możliwość tworzenia zamówień z ofert, generowanie umów i automatyczne wysyłanie faktur do umów.
Praca zespołowa, rozbudowany system zadań, współdzielone kalendarze pracowników, grafik urlopów, wykres Gantta.
Planowanie organizacji pracy, zarządzanie uczestnikami i prelegentami, salami szkoleniowymi, monitorowanie sprzedaży oraz zarządzanie kosztami i budżetem.
Prosta inwentaryzacja środków trwałych w firmie, kompleksowa ewidencja sprzętu i wszystkich związanych z nim działań (zakup, zbycie, naprawa).
Moduł magazynu oraz dokumentów magazynowych, współpracujący z modułami tworzenia ofert, zamówień, fakturowania, obsługa kolejek LIFO i FIFO.
Chat zapewniający wygodną komunikację między pracownikami, a także lepszy kontakt z klientami dzięki funkcji Callback, pozwalającej zostawić numer telefonu, oraz Livechat, oferującej klientowi czat na żywo z Twoimi konsultantami.
Wysyłka mailingu do tysiąca odbiorców za pomocą kilku kliknięć, statystyki umożliwiające analizę skuteczności mailingu, obsługa ankiet, które pomogą zbadać np. poziom zadowolenia Twoich klientów.
Zintegrowane narzędzia oferujące kompleksowe rozwiązania do prowadzenia Call Center i Contact Center.
Nowoczesny obieg dokumentów, pozwalający zachować porządek, zautomatyzować i zorganizować wiele procesów w Twojej firmie.
Integracja z kalendarzem Google, Allegro, iFon, Shoper, Zapier, BaseLinker, Ramzes, Furgonetka, Woodpecker, SALESmanago i wiele więcej.