Każdy mailing, nawet ten kierowany do kilkuset tysięcy odbiorców, dotrze do adresatów. Dodatkowo w statystykach będziemy mogli obserwować jego skuteczność, co pozwoli wyciągać wnioski na przyszłość i poprawiać kolejne kampanie.
Możliwość utworzenia w programie szablonów wraz z opracowaną listą odbiorców do masowej wysyłki mailowej optymalizuje nas czas pracy, dzięki temu możemy w łatwy sposób prowadzić masową konwersację mailową z naszymi klientami.
Dzięki możliwości tworzenia ankiet możemy w łatwy sposób stworzyć szablon pytań i wytypowanych odpowiedzi, które następnie przekażemy naszym klientom. Zebrane wyniki możemy analizować za pomocą raportu uzyskując % wyniki odpowiedzi na poszczególne pytania. Możliwość generowania wykresów daje nam czytelny podgląd uzyskanych wyników, które możemy w następnej kolejności analizować z działem handlowym firmy w celu poprawienia jakości produktów i sprzedaży.
W bardzo szybki i łatwy sposób najnowsze informację, oferty, promocje docierają do spersonalizowanych odbiorców. Dzięki temu ankiety i maile dotyczące spersonalizowanych treści otrzymują tylko kontrahenci, którzy są bezpośrednio związani z daną dziedziną.
Znasz to uczucie, gdy rano otwierasz skrzynkę e-mail, a tam zalewa Cię potok nowych wiadomości? Jak... czytaj dalej
Utrzymanie stałego kontaktu z klientami to sztuka. Potwierdzi to każdy handlowiec, którego zadaniem jest "trzymać rękę... czytaj dalej
Jak skonfigurować podpis i autoresponder w systemie CRM W systemie Firmao jesteśmy w stanie dostosować zintegrowaną skrzynkę... czytaj dalej
Jak skonfigurować dowoloną skrzynkę mailową w Firmao CRM W systemie Firmao CRM jest możliwość skonfigurowania dowolnej skrzynki... czytaj dalej