Sprzęt - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Sprzęt

Ten moduł ułatwia ewidencję sprzętu znajdującego się na wyposażeniu naszej firmy oraz zarządzanie zarówno sprzętem, jak i usterkami (zadaniami) z nim związanymi.

Ważne! W celu uwidocznienia modułu „Sprzęty” w systemie, musisz włączyć moduł „Sprzęt serwis” w „Ustawieniach firmy”. O tym, jak to zrobić, przeczytasz w instrukcji „Inwentaryzacja i ewidencja sprzętu”.


Jak dodać sprzęt?

Kliknij ikonę plusa „+” po prawej stronie paska wyszukiwarki w górnej części strony. Z listy rozwijanej wybierz „Sprzęt”.


Otworzy się okno dodawania sprzętu z polami, w których możesz uzupełnić:

  • nazwa (pole wymagane) – wpisz nazwę sprzętu;
  • lokalizacja wybierz z uprzednio dodanych lokalizacji tą, w której dany sprzęt się znajduje;
  • typ — wybierz z rozwijanej listy poprzednio dodanych typów sprzętu ten, który odpowiada aktualnemu, dodawanemu sprzętowi;
  • firma przypisz firmę;
  • osoba kontaktowa — przypisz osobę kontaktową;
  • numer inwentaryzacyjny — uzupełnij w celu późniejszej inwentaryzacji sprzętu oraz w łatwiejszym odszukiwaniu produktu na liście;
  • osoba odpowiedzialna — przypisz osobę odpowiedzialną za sprzęt;
  • korzystający użytkownicy — z listy rozwijanej wybierz użytkowników, którzy korzystają z danego sprzętu;
  • dostawca — wybierz z listy firm tą, która jest dostawcą sprzętu;
  • osoba dostawcy — wybierz osobę kontaktową przypisaną do firmy, którą przypisałeś w polu „Dostawca”.

Wskazówka: Osoba odpowiedzialna może edytować dane sprzętu oraz tworzyć do niego zadania, natomiast osoby korzystające ze sprzętu nie mogą modyfikować jego danych.


Panel szczegółów sprzętu

Klikając nazwę wybranego sprzętu lub numer inwentaryzacyjny przejdziesz do jego panelu szczegółów, w którym możesz uzupełnić/edytować dane z nim powiązane.


Panel szczegółów zawiera zakładki z informacjami o obiektach powiązanych oraz umożliwia zarządzanie nimi:

  • Zakładka „Opis” umożliwia dodanie opisu do sprzętu;
  • Zakładka „Pliki” umożliwia przegląd wszystkich załączników powiązanych z wybranym sprzętem. Możesz także dodawać nowe załączniki, edytować informacje o załącznikach istniejących w systemie oraz usuwać wybrane;
  • Zakładka „Dodatkowe właściwości” umożliwia zdefiniowanie dodatkowych właściwości sprzętu, np. karty graficznej w komputerze czy marki samochodu.
  • Zakładka „Przypomnienia” umożliwia przegląd wszystkich przypomnień powiązanych z wybranym sprzętem. Możesz także dodawać nowe przypomnienia, edytować oraz usuwać przypomnienia istniejące w systemie. W zdefiniowanym czasie system wyśle do podanych użytkowników wiadomość e-mail przypominającą o nadchodzącym wydarzeniu powiązanym ze sprzętem, np. terminem jego serwisu czy zbliżającym się końcem gwarancji.
  • Zakładka „Historia zmian” umożliwia przegląd wszystkich zmian powiązanych z wybranym sprzętem. Możesz sprawdzić pełną historię operacji dokonanych na sprzęcie – kto, kiedy i w jaki sposób zmodyfikował dane. Wszelkie zmiany są aktualizowane na bieżąco.
  • Zakładka „Finanse” – umożliwia analizę i kalkulację kosztów firmy związanych z pracą wykonywaną przy użyciu sprzętu.

Cena netto (bez VAT) za godzinę pracy sprzętu to stawka, jaką klient płaci za godzinę pracy sprzętu w zleconym zadaniu.

Cena netto (bez VAT) za dzień pracy sprzętu to stawka, jaką klient płaci za dzień pracy sprzętu w zleconym zadaniu. Podział stawek na stawkę godzinową i dzienną umożliwia promocyjne wyliczanie ceny przy dłuższym używaniu danego sprzętu w jednym zadaniu.

Wskazówka: Stawki te są używane do wyliczania kosztorysu zadań, wystawiania faktur i do wyliczania rentowności zadań oraz projektów.


Koszt za godzinę pracy sprzętu jest to stawka, o jaką rosną łączne koszty wykonania zadania, w skład którego wchodziła też praca danego sprzętu przez dany okres czasu.

O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview