Przypomnienia - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Przypomnienia

W systemie Firmao funkcjonalność przypomnień zapewnia terminowość wszystkich ważnych wydarzeń, m.in. spotkań. Przypomnienia wysyłane są drogą e-mailową oraz pojawiają się w prawym panelu.
Możemy ustawić przypomnienie na 3 sposoby: 

  • dodając je w trakcie tworzenia, np. gdy dodajemy nowe zadanie
  • korzystając z widoku szczegółów obiektu
  • tworząc je, w menu górnym w zakładce “Przypomnienia”.

W jaki sposób dodać przypomnienie w oknie tworzenia zadania?

Aby dodać nowe przypomnienie w trakcie tworzenia zadania, wypełniamy datę i godzinę planowanego rozpoczęcia zadania, a następnie uzupełniamy pole: “Przypomnij o dacie rozpoczęcia

Po utworzeniu takiego zadania w jego szczegółach w zakładce: „Przypomnienia” dane przypomnienie będzie tam widoczne.


W jaki sposób dodać przypomnienie w oknie tworzenia oferty/zamówienia, faktury, umowy?

Aby dodać nowe przypomnienie w trakcie tworzenia oferty/zamówienia, faktury lub umowy/abonamentu,  zaznaczamy pole wyboru po prawej stronie okna z terminem ważności.

Po utworzeniu dokumentu w jego szczegółach w zakładce: „Przypomnienia” dane przypomnienie będzie tam widoczne.


W jaki sposób dodać nowe przypomnienie z menu górnego?

Aby dodać nowe przypomnienie, wybieramy z menu górnego, zakładkę „Przypomnienia”. Następnie klikamy zielony przycisk „Dodaj” w prawym górnym rogu okna.

Po kliknięciu „Dodaj” otworzy nam się okno dialogowe. W nim możemy zdefiniować termin przypomnienia, jego treść, przypisanych użytkowników oraz opcjonalnie powtarzanie przypomnienia. Aby zatwierdzić wprowadzone dane, klikamy zielony przycisk „Dodaj” w prawym dolnym rogu okna tworzenia.


W jaki sposób dodać przypomnienie e-mailowe ze szczegółów danego obiektu?

Przypomnienie może zostać również zdefiniowane w szczegółach danego obiektu. Aby je dodać, przechodzimy do szczegółów danego obiektu np. zadania.

klikamy w zakładkę „Przypomnienia” i w ikonę

Po kliknięciu ikony otworzy nam się okno dialogowe przypomnienia, które będzie automatycznie przypisane do danego elementu, np. faktury. W nim możemy zdefiniować termin przypomnienia, jego treść, przypisanych użytkowników oraz opcjonalnie powtarzanie przypomnienia. Aby zatwierdzić wprowadzone dane, klikamy zielony przycisk „Dodaj” w prawym dolnym rogu okna tworzenia.

Wyświetlanie przypomnienia w prawym panelu

Po prawej stronie widoku interfejsu systemu Firmao mamy dostęp do widoku opisanych powyżej przypomnień.

Wyświetlanie przypomnienia mailowego

Aby przypomnienia trafiały do nas również na naszego e-maila, musimy włączyć: „Powiadomienia e-mail„, aby tego dokonać, klikamy w awatar, następnie wybieramy: „Ustawienia użytkownika„.

W nowym oknie zaznaczamy pole wyboru „Powiadomienia email„.

Powiadomienie, które trafia do nas w wiadomości e-mail, wygląda następująco:


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview