Ostatnio dużo czytałem na temat marketingu w wyszukiwarkach (SEM), a dokładniej na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Po przeanalizowaniu licznych artykułów chciałbym się z Tobą podzielić kilkoma istotnymi moim zdaniem... czytaj dalej
Ostatnio rozmawiałem z właścicielem małej firmy, który powiedział mi, że poprawa optymalizacji jego strony pod kątem wyszukiwarek nie jest ważna, ponieważ wykupił reklamę w Google AdWords. Zgodziłem się z nim, że Google AdWords to skuteczny... czytaj dalej
Kiedy rozmawiam z firmami, często słyszę powtarzające się błędne wyobrażenie na temat blogowania (co jest szczególnie rozpowszechnione wśród firm, które nie mają jeszcze bloga). Powtarzanym mitem jest, że aby blog naprawdę działał i tworzył... czytaj dalej
Rozmawiając z wieloma osobami, które prowadzą małe firmy, często pojawia się kwestia podjęcia inwestycji w zaprojektowanie stron internetowych (dotyczy to w szczególności nowych firm, które dopiero startują). Ważna jest nie tylko kwota, jaką... czytaj dalej
Dane dotyczące responsywnego zaangażowania potencjalnych klientów, wskazują, że szybkie odpowiedzi znacząco poprawiają wynik pozyskanych kontaktów - a to przekłada się na wskaźnik kwalifikacji. Szybkość kontaktu jest zdefiniowana jako znacząca... czytaj dalej
Najprościej można stwierdzić, że jeżeli dotychczasowi pracownicy nie nadążają z obsługą spływających zgłoszeń to czas zatrudnić nowego pracownika. Ten prosty model działa w przypadku małych, kilkuosobowych zespołów, jednak gdy firma się... czytaj dalej
Komunikacja kryzysowa rozwiązuje problemy, które mogą mieć wpływ na reputację Twojej marki. Obejmuje to przerwy w dostawie produktów, spory sądowe, skargi dotyczące HR lub problemy z zespołem wykonawczym. Firmy opierają się na planach komunikacji... czytaj dalej
Hojna polityka zwrotu polega na możliwości zwrotu każdego produktu, jeśli klienci nie są z niego zadowoleni - nawet jeśli został już otwarty i zużyty. Sprzyja to budowaniu lojalności klienta z marką. Klient wyrobi sobie o Tobie dobrą opinię,... czytaj dalej
Prawdopodobnie wiesz czym jest Zasada Pareto, która mówi, że dla wielu zjawisk 80% konsekwencji wynika z 20% przyczyn. Inni nazywają to regułą 80-20 i ostatecznie stosują ją do różnych rzeczy, aktywności, np. 20% przedstawicieli handlowych Twojej... czytaj dalej
Średnio wdychamy i wydychamy powietrze ponad 17.000 razy dziennie. Ten proces przychodzi naturalnie, bez żadnej myśli i uwagi. Jako sprzedawcy nie przejmujemy się oddychaniem - z wyjątkiem sytuacji, gdy rozmawiamy przez telefon lub spotykamy się twarzą... czytaj dalej
Są serwisy, które zajmują się śledzeniem, ocenianiem i przeszukiwaniem blogosfery. Przyglądałem się ich statystykom, w celu znalezienia odpowiedniej pory dnia, aby publikować artykuły na blogu i pomyślałem, że są one istotne dla każdego, kto... czytaj dalej
Radzenie sobie z potencjalnymi klientami, którzy wydają się podejmować ostateczne decyzje sugerując się ceną może być frustrujące. Istnieje milion możliwości, jak chcesz odpowiedzieć na ich pytanie “Dlaczego powinienem kupić twój produkt,... czytaj dalej











