Jaki system CRM dla apteki?

Opublikowano: 23.06.23CRM
CRM dla apteki

Przedsiębiorcy mierzą się z wieloma wyzwaniami wynikającymi z nasilonej konkurencji i rygorystycznych przepisów prawa gospodarczego. Dotyczy to również właścicieli aptek. Dlatego tak ważny jest dobry system CRM w aptece. Chcesz wiedzieć dlaczego? Zapraszamy do lektury!

Dobry CRM to inwestycja w sprawność operacyjną apteki

Sposobem na redukowanie ryzyka ekonomicznego jest strategiczne podejście do gospodarowania zasobami i procesami. Właściwe ich zaprojektowanie z wprowadzeniem procedur kontrolnych i celów ukierunkowanych na jakość organizacji kluczowych czynności usprawnia działania firmy oraz podnosi standard jej usług. W efekcie obniżają się koszty związane ze stratami generowanymi przez niesprzedany towar, przerosty magazynowe, czy też zbyt niską wydajność personelu. Firma zyskuje lepszy wizerunek i płynność finansową. Podpowiadamy, co może zrobić apteka, by zmaksymalizować swoją sprawność operacyjną.

System CRM dla aptek – konkretne korzyści przy niewielkich nakładach

Narzędziem pozwalającym na wprowadzenie wymiernych usprawnień w obszarze kompleksowej obsługi procesów sprzedażowych i rozliczeń księgowych jest system CRM. Umożliwia on właścicielom aptek zdalne zarządzanie biznesem i automatyzację czynności związanych z ewidencjonowaniem i obsługą dokumentacyjną transakcji oraz bieżącym monitorowaniem stanu asortymentu.

Optymalizacja gospodarowania zapasami w aptece z systemem CRM

System CRM zapewnia optymalizację gospodarowania zapasami leków, środków higieny, pielęgnacyjnych i dezynfekujących, kosmetyków i dermokosmetyków, suplementów diety, ziół oraz materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego. Scentralizowanie i uporządkowanie informacji w systemie CRM dla apteki pozwala na:

  • stały i łatwy dostęp do danych aktualizowanych w czasie rzeczywistym, z możliwością ich archiwizacji i analizy operacji w wybranej perspektywie czasowej,
  • realizację zamówień opartych na aktualnej wiedzy o zapotrzebowaniu na towary,
  • uproszczenie i przyśpieszenie zadań administracyjnych – dzięki praktycznym modułom księgowym i pocztowym, ułatwiającym wystawianie faktur, rejestr wydatków i wpływów, komunikację elektroniczną z dostawcami, partnerami biznesowymi i klientami,
  • kontrolę i delegowanie zadań.

Jak wdrożyć system CRM w aptece?

Profesjonalny system CRM ma opcje dopasowania jego składowych do potrzeb konkretnych aptek. Jego implementacja przekłada się na oszczędność kosztów i czasu. Specjaliści z Firmao chętnie doradzą korzystną konfigurację modułów, pomogą w ich wdrożeniu i obsłudze. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą. Odwiedź nas już dziś, skorzystaj z konsultacji i wypróbuj program za darmo!

Author Avatar Sebastian Czubak

Chief Operating Officer. Odpowiada za nadzór nad wszystkimi aspektami działalności operacyjnej firmy. Posiada bogate doświadczenie w branży oprogramowania CRM i z sukcesem kieruje zespołami w zakresie rozwoju produktu, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o Firmao.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao