Co nowego w wersji Firmao 18.0?

Firmao w kolejnej, nowej odsłonie! Sprawdź, jakie nowości zostały wprowadzone do systemu. Jednak nowości to nie wszystko, bo wsłuchujemy się w sugestie naszych klientów i dlatego wprowadziliśmy również liczne usprawnienia już istniejących funkcji.  Jeśli masz jakieś sugestie, co powinno się znaleźć w kolejnej wersji systemu, to skontaktuj się z nami. A tymczasem sprawdź co nowego jest w Firmao 18.0.   Czytaj dalej

Czy sukces klienta może być Twoim sukcesem?

W świecie obsługi klienta sukces klienta jako cel szybko zyskał rozgłos jako obowiązkowa funkcja zespołów obsługi klienta. Jednak pomimo nowo zdobytej popularności, sukces klienta jest wciąż stosunkowo nową dziedziną w Polsce. Wiele firm zaczyna zdawać sobie sprawę z wartości sukcesu swoich klientów i dopiero zaczyna tworzyć zespoły ds. sukcesu klientów w ramach ofert swoich usług.   Czytaj dalej

Poradnik dla firm: Przekierowanie 301 i 302

Ten artykuł jest przeznaczony przede wszystkim dla osób niebędących specjalistami. Dla osób, które chcą lepiej zrozumieć, jak poprawnie zmienić adres witryny bez utraty „ link love ”(wartość, którą budujesz z perspektywy optymalizacji wyszukiwarek dla linków przychodzących). Jeśli jesteś specjalistą i wkroczyłeś do tego artykułu, to też znajdziesz tutaj ciekawe dla Ciebie treści.   Czytaj dalej

Jak zostać organizacją zorientowaną na klienta?

Klient nasz Pan. To bardzo popularne stwierdzenie i nieraz powtarzane w branży handlowej. Ale czy na pewno często ma odzwierciedlenie w rzeczywistości? Zorientowanie na klienta zaczyna się od kultury Twojej firmy. Jeśli chcesz być zorientowany na klienta, Twoja firma musi w pełni zaangażować się w sukces firmy. Poniższe kroki wyjaśniają, co Twoja organizacja może zrobić, aby nastawić się na klientów. Już dziś zacznij wcielać je w życie, a zobaczysz, jak poprawią się Twoje relacje z klientami.   Czytaj dalej

Czym jest organizacja zorientowana na klienta?

Dziś, bycie świadomym usług jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Według KPMG 88% prezesów jest zaniepokojonych lojalnością swoich klientów, zdając sobie sprawę, że niezbędne jest poznanie potrzeb klientów oraz szybkie ich zaspokajanie. Jako lider, w jaki sposób budujesz i utrzymujesz organizację, która nie tylko skupia się na obsłudze klienta, ale w każdym momencie wspiera perspektywę zorientowaną na klienta? Najlepsza drogą jest wbudowanie zorientowania na klienta w DNA Twojej firmy!   Czytaj dalej

4 wskazówki jak obsługiwać połączenia przychodzące

Niektóre firmy decydują się na samodzielną obsługę połączeń przychodzących do swojej firmy. W odróżnieniu od przedsiębiorstw, które zlecają tę usługę zewnętrznym call center, muszą zadbać o wysoką jakość obsługi połączeń przychodzących. Jak prowadzić obsługę połączeń przychodzących, aby zapewnić jakość usług na najwyższym poziomie? Sprawdź poniżej wskazówki, które pozwolą Ci świadczyć te usługi na najwyższym poziomie.   Czytaj dalej

Przewodnik dla firm: znaczenie Google PageRank

Jeśli poświęciłeś swój czas na zagłębianie marketingu online, pewnie natrafiłeś na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) i hasło Google PageRank. I nie ma dyskusji na temat czegokolwiek w dzisiejszych czasach dotyczącego wyszukiwarek,  bez skończenia na wzmiance o Google. Ten artykuł zawiera krótki przegląd algorytmu PageRank, który jest używany przez tę najpopularniejszą wyszukiwarkę. Sprawdź, co to jest Google PageRank i jak możesz go wykorzystać na korzyść dla swojej strony firmowej.   Czytaj dalej

Nawiązywanie kontaktu z klientem: 5 głównych błędów

Kiedy ostatni raz uczestniczyłeś w przyjęciu przyjaciela i musiałeś siedzieć obok kogoś, kogo nie znasz? Co zrobiłeś? Czy rozpocząłeś rozmowę od głębokiego, sondującego pytania o to, z jakimi problemami się mierzy Twój rozmówca? A może przedwcześnie poprosiłeś go o zjedzenie z Tobą kolacji w przyszłym tygodniu, np. w ciągu pięciu minut od jego spotkania? Jeśli nie zamierzasz sprawiać, by nowo poznane osoby uciekały od Ciebie – zdecydowanie nie powinieneś zaczynać takiej rozmowy.   Czytaj dalej

Przewodnik skutecznej strategii: połączenia przychodzące

Jednym z najważniejszych aspektów zapewnienia doskonałej obsługi klienta jest dostępność. Gdy klienci mają problem, który wymaga rozwiązania, obowiązkiem Twojej firmy jest zapewnienie odpowiednich kanałów, aby mogli się z Tobą skontaktować. Kanały telefoniczne to tradycyjny sposób zapewnienia natychmiastowej obsługi klienta, ale w dzisiejszym świecie istnieje ich o wiele więcej. Nowoczesne kanały obsługujące połączenia przychodzące zyskują coraz bardziej na popularności wśród klientów.   Czytaj dalej

Pomysł na biznes: Jak uruchomić Call Center?

W dzisiejszym świecie, gdzie wiele firm polega na outsourcingu, call center zyskuje na znaczeniu. Przedsiębiorstwa z różnych branż, np. banki czy duże korporacje potrzebują infolinii dla swoich klientów. Jednak, zamiast organizować wewnątrz firmy własną infolinię czy centrum sprzedaży telefonicznej, dużo łatwiej jest wynająć zewnętrzną firmę, która się w tym specjalizuje. Jak uruchomić własne call centre? Dowiesz się tego właśnie z tego artykułu.   Czytaj dalej