Jaki system CRM dla przychodni?

Opublikowano: 24.06.23CRM

Od dobrych relacji z klientem uzależniony jest rozwój oraz funkcjonowanie wielu branż. Dotyczy to także prywatnego sektora medycznego, który cieszy się w Polsce coraz większym zainteresowaniem. Jeśli prowadzisz przychodnię, to inwestycja w narzędzia IT to najlepszy pomysł na rozwój biznesu. Na szczególną uwagę zasługuje oprogramowanie CRM dla przychodni od Firmao, które pomoże Ci sprawnie administrować placówką. Co możesz zyskać, inwestując w ten system? Sprawdź!

CRM dla branży medycznej

Firmao to oprogramowanie CRM cieszące się dużą popularnością w każdym sektorze, który opiera swoją działalność na współpracy z klientem. Dobre relacje z pacjentami są również istotne w przypadku prywatnego sektora medycznego. Twoja przychodnia może wiele zyskać na wdrożeniu nowoczesnego systemu IT, w tym oprogramowania do zarządzania. Pozwoli Ci on zautomatyzować wiele procesów zachodzących w firmie, tym samym odciążając pracowników administracji swojej placówki. Jako członek kadry zarządzającej będziesz miał zawsze dostęp do systemu CRM przychodni. Wystarczy mieć przy sobie smartfona z dostępem do internetu – logujesz się za pośrednictwem przeglądarki!

System CRM tworzący bazę pacjentów, ułatwiający rejestrację i umawianie wizyt u lekarza

Z pomocą oprogramowania CRM dla branży medycznej Firmao zostanie zaprojektowana baza, w której znajdą się informacje dotyczące wszystkich pacjentów przychodni. Możesz uzupełnić ją o takie dane jak np. przebieg choroby, historia leczenia, lekarze prowadzący kurację itp. Jednak co najważniejsze – dzięki CRM dla przychodni stworzysz nowoczesny i praktyczny system rejestracji, który umożliwia rezerwację terminów wizyt o każdej porze dnia i nocy. Wystarczy, że Twoi pacjenci odwiedzą stronę internetową placówki medycznej, na której będzie dostępny wygodny formularz.

Jak wdrożyć system CRM w przychodni?

Inwestycja w narzędzia IT opłaca się w branży medycznej. Wykorzystując oprogramowanie CRM w przychodni, zabezpieczysz dane swoich pacjentów, ułatwisz im rejestrację oraz zmniejszysz liczbę obowiązków swoim pracownikom. Jeśli chcesz wdrożyć takie rozwiązanie w swojej placówce, skontaktuj się z Firmao! Przygotujemy dla Ciebie rozbudowane narzędzie, które będzie ściśle dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy.

Zobacz również nasz system CRM dla aptek.

Author Avatar Sebastian Czubak

Chief Operating Officer. Odpowiada za nadzór nad wszystkimi aspektami działalności operacyjnej firmy. Posiada bogate doświadczenie w branży oprogramowania CRM i z sukcesem kieruje zespołami w zakresie rozwoju produktu, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o Firmao.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao