Znasz to uczucie, gdy rano otwierasz skrzynkę e-mail, a tam zalewa Cię potok nowych wiadomości? Jak odróżnić te potrzebne od zwykłych śmieci? Twoja skrzynka odbiorcza powinna ułatwić Ci codzienną walkę z tym problemem, tymczasem często nie... czytaj dalej
W przedsiębiorstwach, których działalność opiera się na współpracy z klientem korzystanie z systemu CRM jest niezbędne do efektywnego zarządzania. Jednak, aby system pomagał usprawnić naszą pracę powinny być przestrzegane zasady... czytaj dalej
W systemie Firmao CRM mamy możliwość utworzenia faktury do danego zamówienia lub oferty. Dzięki takiemu rozwiązaniu oszczędzamy czas, ponieważ wiele pozycji w fakturze zostaje automatycznie uzupełnionych i nie jest konieczne ich ponowne... czytaj dalej
JPK Magazyn jest to Jednolity Plik Kontrolny dla magazynu zawierający dane dotyczące prowadzonej gospodarki magazynowej, do którego przekazania mogą zostać powołani niektórzy podatnicy. Jednak wszyscy przedsiębiorcy, którzy prowadzą magazyn... czytaj dalej
ERP to skrót z angielskiego Enterprise Resource Planning, czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Lecz co to tak naprawdę oznacza? Jest to system umożliwiający przede wszystkim efektywne planowanie i dysponowanie zasobami przedsiębiorstwa oraz... czytaj dalej
Dobra organizacja pracy jest konieczna do uzyskiwania zysków w każdej firmie. Dokumenty, oferty, zamówienia, wiadomości mailowe, notatki – są nierozłączna częścią, każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości i... czytaj dalej
Na początku, aby zrozumieć pojęcie CRM należy zadać sobie pytanie, co tak naprawdę oznacza skrót CRM? CRM to skrót z angielskiego Customer Relationship Management. Tłumacząc to pojęcie na język polski, znajdziemy odpowiedź na pytanie, czym... czytaj dalej
Każdy handlowiec powinien być świadomy, jak ważny jest szybki kontakt z klientem oraz jak wielkie ma to znaczenie w przyszłości w relacjach z naszym interesantem. Dziś opiszę jak Firmao (system CRM w chmurze) pozwala nam zoptymalizować czas i... czytaj dalej
Przedstawiamy instrukcję, w jaki sposób można integrować swoje konto w systemie Firmao z telefonią VoIP i bezpośrednio kontrolować połączenia telefoniczne zarówno te przychodzące, jak i wychodzące bezpośrednio w systemie Firmao CRM. Aktualnie... czytaj dalej
Utrzymanie stałego kontaktu z klientami to sztuka. Potwierdzi to każdy handlowiec, którego zadaniem jest "trzymać rękę na pulsie", w kontakcie z obecnymi i potencjalnymi klientami. Co jednak gdy ilość klientów przekracza możliwości osobistego... czytaj dalej
Przedstawiamy instrukcję jak korzystać z funkcjonalności JPK, która wraz z nowym rokiem 2018 będzie wymagana w przypadku mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby móc korzystać z funkcjonalności JPK VAT należy mieć włączony w... czytaj dalej
W jaki sposób dokonać filtrowania z poziomu danego modułu w systemie Firmao CRM W systemie Firmao, aby ułatwić sobie codzienną pracę można stosować liczne filtry. Przedstawiamy, w jaki sposób filtrować bazę danych np. kontrahentów w... czytaj dalej











