Integracja CRM z GlobKurier

Opublikowano: 30.08.18CRM
Integracja systemu Firmao z GlobKurier - zobacz co zyskujesz

Na początku prowadzenia działalności zarządzanie i dopilnowanie wszystkich procesów w firmie nie jest bardzo skomplikowane. Jednak w miarę rozwoju firmy pojawiają się różne dodatkowe aspekty, nad którymi coraz trudniej zapanować.

Czasu nie przybywa, a obowiązków w codziennym zarządzaniu firmą jest coraz więcej. Aby móc dalej rozwijać swój biznes każdy przedsiębiorca zaczyna poszukiwać nowych dróg, które pozwolą oszczędzić czas na dodatkowe pojawiające się działania. W takich przypadkach z pomocą przychodzą różne programy i narzędzia, które umożliwiają optymalizowanie wielu procesów, dzięki czemu przedsiębiorcy oszczędzają czas.

Czy optymalizujące programy są potrzebne w początkowej fazie rozwoju firmy?

Na początku prowadzenia działalności różne programy optymalizujące mogą wydać się niepotrzebnym kosztem. Bo po co płacić za program, skoro można wszystko zrobić samemu? Jednak jeśli w początkowej fazie działania firmy nie wprowadzimy narzędzi optymalizujących, wdrożenie ich w późniejszym terminie często jest bardziej pracochłonne. Dlatego też na samym początku warto wprowadzić narzędzia przyśpieszające prace i minimalizujące prawdopodobieństwo popełniania błędów w sprzedaży. Im szybciej zaczniemy oszczędzać czas poświęcany na procesy zachodzące w firmie, tym szybciej nasza firma zacznie nabierać rozpędu.

Optymalizacja działań w firmie prowadzącej sklep internetowy

Jedną z działalności, w której optymalizacja i automatyzacja stają się w pewnym momencie niezbędne, jest prowadzenie sklepu internetowego. W przypadku e-commerce bardzo ważne jest jak najszybsze wykorzystywanie pomocnych narzędzi, które pozwolą skrócić czas trwania wielu procesów sprzedażowych. W przypadku realizacji zamówień bardzo ważne jest zachowanie porządku i terminowości. Kluczem dla sukcesu każdej platformy zakupowej jest zadowolony klient, który nie zostanie pozyskany, jeśli nasze usługi będą wykonywanie niefachowo. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że klient więcej nie dokona u nas zakupów, jeżeli jego zamówienie zostanie pomylone lub niedostarczone na czas. Jak tego uniknąć? Od początku prowadzenia sklepu należy wprowadzić procesy, które pozwolą zminimalizować ryzyko wystąpienia tych niepożądanych zdarzeń. Z pomocą przyjdą oprogramowania optymalizujące działania przedsiębiorstwa, takie jak Firmao i GlobKurier.

Integracja Firmao i GlobKurier

Firmao jako system CRM i oprogramowanie ERP w jednym, pozwoli zapanować nad organizacją funkcjonowania firmy oraz umożliwi efektywne zarządzanie magazynem. Natomiast GlobKurier wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, umożliwiając wybór kuriera tak, aby realizowana przesyłka była najtańsza oraz terminowo dostarczona. Dzięki wspólnej integracji prowadzenie sklepu internetowego jest jeszcze prostsze. Sprawdź jak Firmao i GlobKurier pomagają w codziennym prowadzeniu biznesu.

Korzyści z integracji

Jak wcześniej wspomnieliśmy zadowolony klient to zazwyczaj ten, którego zamówienie zostało bezbłędnie skompletowane i dostarczone w wyznaczonym terminie. Dzięki integracji Firmao z GlobKurier masz zapewniony sprawny obieg zamówień, wydajne zarządzanie, realizację oraz efektywne dostarczanie zamawianych produktów. Dzięki tym narzędziom możesz w szybki i efektywny sposób przeprowadzić np. akcję wyprzedażową w prowadzonym sklepie internetowym. Aby wyprzedaż odniosła sukces, należy najpierw powiadomić o niej jak najwięcej potencjalnych zainteresowanych. Najszybciej znaleźć ich można pośród dotychczasowych klientów: jeżeli ktoś już kiedyś zakupił jakiś produkt w naszym sklepie, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że znowu będzie zainteresowany naszą ofertą. Dotarcie do tych klientów ułatwi nam akcja mailingowa, jaką możemy przeprowadzić w systemie Firmao. Od partnera logistycznego również zależy sukces naszego przedsięwzięcia oraz przyszłych akcji sprzedażowych. Po zakupie satysfakcja klienta zależy nie tylko od produktu, ale przede wszystkim od szybkiej i bezpiecznej dostawy towaru. System GlobKurier umożliwia każdemu klientowi wybranie firmy kurierskiej, która spełnia jego oczekiwania cenowe i jakościowe. Klient ma możliwość dokonania wyboru spośród wielu zróżnicowanych firm na rynku kurierskim. Dzięki temu ma poczucie, że została mu zaoferowana pełna gama usług. Może wybrać najwygodniejszego dla siebie przewoźnika i nie jest „zmuszony” do wyboru jednego kuriera. To powoduje, że wzrasta jego zaufanie do naszego sklepu oraz satysfakcja z zakupów. A usatysfakcjonowany z obsługi klient z pewności wróci do nas dokonać kolejnych zakupów.

Jeśli chcesz sam sprawdzić korzyści, jakie daje integracja systemu Firmao z GlobKurier skontaktuj się z naszym działem wsparcia klienta w celu włączenia tej funkcjonalności na Twoim koncie Firmao. Możesz do nas zadzwonić pod numer +48 22 300 1111, napisać na Livechacie lub wysłać maila – wybór sposobu kontaktu należy do Ciebie.

Author Avatar Damian Janicki

Customer Success Manager. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klienta. Firmao nie ma przed nim tajemnic. Dzięki ciągłej pracy z klientami, doskonale wie przed jakimi problemami stają firmy bez odpowiedniego oprogramowania.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao