Jaki CRM dla małej firmy?

Opublikowano: 18.10.18CRM

Prowadzisz małą działalność gospodarczą i zaczynasz się zastanawiać czy warto wprowadzić system CRM? Przecież udaje Ci się nią zarządzać za pomocą różnych narzędzi – od małych żółtych karteczek z zapisanymi w pośpiechu numerami telefonów po podstawowe programy komputerowe. Czy warto wprowadzać taką rewolucję do małej firmy, jeśli dajesz radę zarządzać nią bez takich kompleksowych narzędzi? Zdecydowanie tak! Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, dlaczego potrzebny jest system CRM dla małej firmy.

Czy Twoja mała firma zawsze będzie tylko małą firmą?

Prowadzisz teraz niewielką działalność. Ale czy tak będzie zawsze? Nie planujesz w przyszłości rozwijać swojego biznesu, aby stał się naprawdę potężnym graczem na rynku? Chyba każdy przedsiębiorca planuje rozwijać swój biznes, a nie poprzestawać na niewielkiej działalności. Celem każdej firmy jest zarabianie pieniędzy. Oczywiście większość przedsiębiorstw ma też zazwyczaj inną misję, ale to pieniądze są zawsze kluczowe. Jak zarabiać duże kwoty pieniędzy, gdy cały czas jest się małym przedsiębiorstwem działającym tylko na lokalnym rynku? Trzeba się rozwijać! Bo jak to powiedział Goethe: „Kto nie idzie do przodu, ten się cofa.”

Praktycznie niemożliwe jest szybkie rozwinięcie firmy, gdy ciągle działasz na żółtych karteczkach. Jak możesz dobrze obsługiwać wszystkich swoich kontrahentów, jeżeli informacje o nich spadają koło biurka lub zostają przez przypadek przyczepione do innych dokumentów? Z pomocą przyjdzie Ci system Firmao CRM dla małej firmy, który pomoże ci zarządzać Twoimi kontaktami z klientami.

Dzięki Firmao CRM możesz m.in.:

  • trzymać wszystkie dane klientów w jednym miejscu,
  • przypisywać maile do danego kontrahenta – szybki podgląd całej korespondencji dla każdego pracownika,
  • tworzyć zadania z bezpośrednio przypisanymi klientami,
  • przechowywać wszystkie informacje potrzebne przy efektywnym kontaktowaniu się z klientami np. indywidualne preferencje klienta do naszych usług,
  • bezpośrednio wystawiać faktury do stworzonych wcześniej ofert i zamówień dla konkretnego klienta,
  • ewidencjonować czas pracy zatrudnionych osób
  • oraz wiele więcej…

CRM dla małej firmy zoptymalizuje działanie każdego niewielkiego przedsiębiorstwa

Systemy CRM powstały, aby poprzez optymalizację wielu procesów usprawnić działanie każdej firmy. Na początku systemy te były tworzone z przeznaczeniem dla dużych korporacji. Możesz zatem zadać sobie pytanie, czy skoro jesteś niewielką firmą, to wprowadzenie takiego systemu ma jakikolwiek sens? Otóż tak. Jeżeli już teraz wprowadzisz optymalizację do swojego przedsiębiorstwa, to nie będziesz musiał się tym zajmować w przyszłości, gdy rozwiniesz swoje skrzydła na rynku. Dużo łatwiej wprowadzić system do mniejszej firmy niż do dużego przedsiębiorstwa –  zrobisz to szybciej i efektywniej, dzięki czemu także taniej.

Firmao – system CRM dla dużych i małych firm

Ale czy Firmao to wyłącznie system CRM dla małej firmy? Otóż nie! Dzięki budowie modułowej system Firmao doskonale sprawdza się zarówno w niewielkich, rodzinnych firmach, jak i w dużych międzynarodowych przedsiębiorstwach. Obecnie może wykorzystujesz system tylko do zarządzania kontaktami z klientem, więc potrzebujesz tylko podstawowe moduły związane z tą działalnością. A kto wie, może w przyszłości rozwiniesz swoją firmę i postanowisz otworzyć swój sklep internetowy? Wtedy bez problemu przypniesz moduł, który oferuje prowadzenie ewidencji produktów w magazynie, wystawianie faktur, ofert i zamówień. Firmao rozrasta się razem z Twoją firmą.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao